Ga naar inhoud

Hello everybody!


Boobsicle

Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast cindytje1985

Ik heb net een afspraak gemaakt voor mijn eerste consult, maandag 21 oktober om 08:10 bij dr. Nio in het SLAZ! Het kon helaas niet eerder vanwege mijn werk, maar ik heb er super veel zin in!

Ik heb ook een tweetal consulten gehad bij Nio en vond hem echt super relaxed... Hij nam echt goed de tijd voor me om alles uit te leggen en te luisteren naar mijn wensen.. dus ik denk wel dat je bij hem een heel goed gevoel krijgt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik kom net bij mijn consult met dr. Nio vandaan, wat een leuke man! Het gaat denk ik 400cc Eurosillicone Rond, 85% gevuld, HP Dual Plain worden. Ik had helaas te weinig weefsel voor 'voor de spier', maar ik heb hier ook alle vertrouwen in! Nu nog even door sparen en dan binnenkort een afspraak maken! Kan niet wachten! Ohja en voor de foto's van de pas sessie kun je in mijn album kijken (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je consult zo goed is verlopen. Je bent nu weer een stapje dichterbij :D

Ik hoop dat je snel het geld bij elkaar kunt sparen zodat je je afspraak kunt plannen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja hoor, ik heb het welbekende twijfelen over het aantal cc's. Nio zei dat ik met 400cc op een D uitkom in BH maat, dat oogt dus waarschijnlijk als een volle C (als ik het goed heb?) En eigenlijk wil ik dat het op een D oogt, dus moet ik dan meer nemen? Hij zei wel dat het kon, maar meer dan 400cc klinkt enorm en ik wil ook weer niet met meloenen rondlopen. Hahahaha, dilemma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

En ja hoor, ik heb het welbekende twijfelen over het aantal cc's. Nio zei dat ik met 400cc op een D uitkom in BH maat, dat oogt dus waarschijnlijk als een volle C (als ik het goed heb?) En eigenlijk wil ik dat het op een D oog, dus moet ik dan meer nemen? Hij zei wel dat het kon, maar hoger dan 400cc klinkt enorm en ik wil ook weer niet met meloenen rondlopen. Hahahaha, dilemma's.

Klinkt heel erg bekend die twijfels... Nio had mij 500 cc geadviseerd aan de hand van foto's die ik meegenomen had.. Toen ik eenmaal thuis was dacht ik echt van pfffffffffff zoveel cc... Heel erg lang getwijfeld of het niet te groot zou worden heb ik toch een extra pas sessie ingepland bij hem.. En uiteindelijk toch voor de 500 cc gekozen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt heel erg bekend die twijfels... Nio had mij 500 cc geadviseerd aan de hand van foto's die ik meegenomen had.. Toen ik eenmaal thuis was dacht ik echt van pfffffffffff zoveel cc... Heel erg lang getwijfeld of het niet te groot zou worden heb ik toch een extra pas sessie ingepland bij hem.. En uiteindelijk toch voor de 500 cc gekozen

Misschien moet ik hem maar gewoon even bellen of mailen. Ook heb ik BB al een bericht gestuurd in de hoop dat zij kan uitrekenen waarop ik uitkom. Haha, het is zo lastig. Ik wil groot, maar ook weer niet te groot, maar dan ben ik weer bang dat ze te klein zijn, pfffff.

Mag ik trouwens vragen waarom jij voor extra high gekozen hebt als profile?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Misschien moet ik hem maar gewoon even bellen of mailen. Ook heb ik BB al een bericht gestuurd in de hoop dat zij kan uitrekenen waarop ik uitkom. Haha, het is zo lastig. Ik wil groot, maar ook weer niet te groot, maar dan ben ik weer bang dat ze te klein zijn, pfffff.

Mag ik trouwens vragen waarom jij voor extra high gekozen hebt als profile?

De high profile van eurosillicone zijn 85% gevuld... Ik wil juist die bolling bovenaan hebben waardoor ik automatisch kom op de extra high profile want deze zijn wel 100% gevuld..

Nio werkt het liefst met de 85% gevulde dus vandaar dat hij deze ook eigenlijk altijd adviseert

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja hoor, ik heb het welbekende twijfelen over het aantal cc's. Nio zei dat ik met 400cc op een D uitkom in BH maat, dat oogt dus waarschijnlijk als een volle C (als ik het goed heb?) En eigenlijk wil ik dat het op een D oogt, dus moet ik dan meer nemen? Hij zei wel dat het kon, maar meer dan 400cc klinkt enorm en ik wil ook weer niet met meloenen rondlopen. Hahahaha, dilemma's.

Zooo herkenbaar! :)

Ik wil eigenlijk een grote C cup of een D cup maar ik ben zelf zo smal en lang dat ik ook geen meloenen wil..

maar ben dan bang dat ik ze niet groot genoeg zou vinden..

Heb nu een B75/ B 80..

geen enkel idee over het aantal CC dat ik nodig zou hebben.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De high profile van eurosillicone zijn 85% gevuld... Ik wil juist die bolling bovenaan hebben waardoor ik automatisch kom op de extra high profile want deze zijn wel 100% gevuld..

Nio werkt het liefst met de 85% gevulde dus vandaar dat hij deze ook eigenlijk altijd adviseert

Ja, ik zelf vind die 85% juist mooi (: maar oke vandaar.

Zooo herkenbaar! :)

Ik wil eigenlijk een grote C cup of een D cup maar ik ben zelf zo smal en lang dat ik ook geen meloenen wil..

maar ben dan bang dat ik ze niet groot genoeg zou vinden..

Heb nu een B75/ B 80..

geen enkel idee over het aantal CC dat ik nodig zou hebben.

xx

Ja, dat heb ik dus ook, maar ik wil uitkomen op een E (als BH maat) hopelijk oogt het dan als een D.

Heb vanmiddag Nio maar even gebeld en nog een paar dingen gevraagd, ik ga denk ik eerst zelf met wat rijst in de weer en daarna nog een keer langs. Vroeg wel aan hem wat mijn max was en dat was 600cc, niet dat ik dat wil, maar ik heb dan genoeg opties tussen 400cc en 600cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, jij hebt echt super mooie borsten @PinkBoobie.

Maar ik ben nu wel echt gek aan het worden, al die verschillende reacties! Ik wil op een E uitkomen. En de een zegt dat ik het red met 400cc, de anders zegt 500cc. Ik weet het allemaal niet meer pfoe. Ik ga hier denk ik nog lang mee bezig zijn. Hoop dat BB ook het een en ander kan ophelderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals, jij hebt echt super mooie borsten @PinkBoobie.

Maar ik ben nu wel echt gek aan het worden, al die verschillende reacties! Ik wil op een E uitkomen. En de een zegt dat ik het red met 400cc, de anders zegt 500cc. Ik weet het allemaal niet meer pfoe. Ik ga hier denk ik nog lang mee bezig zijn. Hoop dat BB ook het een en ander kan ophelderen.

met 400cc zal je echt niet op een E uitkomen, de bh maat zal dit wel zeggen maar het zal er niet uitzien als een E. ik heb 435cc high profile met 6cm projectie en 11,7cm projectie en het ziet er uit als een kleine D terwijl ik wel veel projectie heb tov andere merk met dit aantal cc :) het valt bij iedereen anders uit natuurlijk maar er zijn er maar weinig die een E zullen krijgen

met 400 ik zou dan zeker voor 500 gaan :) zeker als je twijfeld want in kledij valt het allemaal wel mee hoor.

veel succes in het kiezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo dames, ik heb weer een nieuwe vraag: met dual plane, is het nu zo dat je een periode geen push-up mag dragen? Volgens mij had ik dat ergens gelezen. En ik het met dual plane wel mogelijk om een decolleté te krijgen? Aangezien ze over het algemeen iets verder uit elkaar zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.