Ga naar inhoud

MBijl : 10 oktober 2013 : Dr. Luijsterburg : Sint Franciscus Gasthuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Hallo lezers,

Mijn naam is Martine en ik ben 31 jaar oud.

In mei 2012 heb ik om medische redenen een maagverkleining gehad.

Na bijna 40 kilo te zijn afgevallen is mijn maat van een cup G naar een cup E geslonken.

Vanaf mijn puberteit wil ik al een borstverkleining en ik vond dat het nu zover was om alles in gang te zetten.

Bij mijn jaarlijkse controle met mijn internist heb ik een verwijsbrief voor de pc gekregen.

Gelijk een afspraak gemaakt en binnen 2 weken had ik mijn eerste gesprek met de pc.

Aanvraag is gelijk gedaan bij CZ en binnen 2 weken lag er een brief op mijn mat met de goedkeuring voor mijn operatie. :43:

Naar aanleiding van de geschatte wachttijd op de website van het ziekenhuis ging ik er vanuit dat ik ongeveer in december aan de beurt zou zijn. Toch maar even voor de zekerheid gebeld met het ziekenhuis en daar zeiden ze dat ik waarschijnlijk half oktober al aan de beurt zou zijn :18: Aaaaahhhhhhh, dit gaat ineens wel heel erg snel!!!!

Dat was vorige week.

Net ging mijn telefoon en werd ik gebeld door het ziekenhuis. Mevrouw begon een beetje warrig, haast verontschuldigend, dat ze me vorige week had verteld dat het waarschijnlijk half oktober zou worden. Dus ik voelde hem al aankomen, ze had het verkeerd ingeschat en het zou pas volgend jaar worden ofzo. :122:

Zegt ze; "Ik kan je bij dr. Luijsterburg inplannen. Hij wil wel altijd graag zijn patiënten voor de operatie nog een keer zien." Prima zeg ik dat vind ik zelf ook erg prettig. "Nou" zegt ze, "dan heb ik een plekje voor je op 10 oktober. En op 1 oktober is dan je kennismakingsgesprek met de pc."

:88: Je kan me momenteel even wegdragen....... Ben helemaal hyper en tegelijkertijd ook op van de zenuwen. Op zich maak ik meniet druk over de operatie zelf. Meer over het resultaat. Wordt het wel mooi, is het naar mijn zin enz. Ik ben erg blij dat ik nog een gesprek heb met mijn pc zodat ik hem nog allemaal vragen kan stellen.

Tijdens mijn eerste gesprek had ik niet echt het idee dat ik door die man (pc in opleiding) serieus genomen werd. Hij geloofde niet dat ik cup E had. Heb toch echt net nieuwe bh's gekocht en alles op laten meten, dus dacht het wel!!! Hij zei dat het meer een lift zou worden en geen verkleining. Mijn borsten zouden wel meer omhoog komen, maar hij ging er niet vanuit dat ze kleiner zouden worden.

Euhhh hallo, ik kom voor een verkleining. Leuk als alles straks weer omhoog gaat, maar ik wil ook een kleinere cup. Gelukkig kan ik dat straks met mijn pc nog allemaal bespreken. Ook wel handig voor het kopen van een sportbh na de operatie.....

Dit is dus zo'n beetje mijn verhaal. Ik hou jullie op de hoogte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat gaat het opeens snel he!! :D Super!

Spannend hoor, zo een periode, want je weet idd niet wat je kunt verwachten en hoe het resultaat gaat worden.. Ik heb dan zelf een vergroting gehad, en daar is dat ook zo bij.. Je weet niet hoe het eruit gaat zien :)

Fijn dat je je pc nog ziet voor de operatie, eigenlijk hoort dat ook zo :) Je moet namelijk goed geinformeerd worden door je eigen pc :)

Ik zal je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen!! Dan zou je hier ook je ervaringen met de pc en je verkleining kunnen vermelden na je operatie :) Wel zo leuk voor anderen...

Er zijn helaas weinig bvk dames hier op het forum, al zie je er hier en daar wel al eens 1tje ;) Er zijn wel ervaringsverhalen te vinden, als je linksboven op: borstenforum klikt en dan naar beneden scrollt tot bij de operatieverslagen borstverkleiningen :)

Oh ja, in welke zei

Heel veel succes!!

En veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Summergirl13

Wat goed dat je zoveel bent afgevallen!

En wat vervelend dat je eerste PC je niet serieus nam. Iets soortgelijks heb ik met mijn huisarts gehad, echt verschrikkelijk.

Zelf ben ik 16 oktober aan de beurt, maar ik weet het al een tijdje, heb het ook goed moeten plannen. Vind het juist wel prettig om het al een tijd te weten. Maar nu komt het wel dichterbij hè.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg spannend! Maar lekker dat het in oktober al kan! Bij mij hebben ze gelift en verkleind. Mijn borsten zijn 7cm omhoog gegaan en van een F cup naar een C cup. Is wel mogelijk dus. Ik heb de cup maat aan de pc overgelaten want ik vond dat het bij mijn lichaam moest passen. Ik had wel een C cup in gedachten en was ook blij dat hij dat zei.

Lekker aftellen meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ter aanvulling:

Ik word in het Sint Fraciscus Gasthuis te Rotterdam geholpen.

Vorige week heb ik kennis mogen maken met mijn chirurg. Erg sympathieke man.

Heeft alles heel duidelijk uitgelegd en kon nog met hem lachen ook. Tis net zo'n vleeskeuring terwijl je daar staat met een vreemde man aan je borsten....

Ben nu langzaam aan het aftellen. Komt nu toch wel heel erg dichtbij. Nog geen last van zenuwen, maar wat niet is kan nog komen. Mag woensdag bellen over hoelaat ik me donderdag moet melden. Nu alles aan het afronden, voorbereiden en overdragen op mijn werk. Gelukkig krijg ik veel begrip en leuke reacties vanaf de werkvloer. Weer een zorg minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel succes en sterkte :) spannend he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ben ik nog eens :D

proficat met je boobs meid en een goed herstel gewenst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.