Ga naar inhoud

Borstlift/prothesen


Naomietje

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik heb vorige week een borstlift gehad icm prothesen (mentor) en mijn vorige prothesen na 12 jaar weer verwijderd. Alleen heb ik nu na een week nog steeds last van opgezwollen linker borst en ik voel die ook veel meer dan mijn rechter en mijn linkerborst voelt ook veel strakker aan (stuwing gevoel) wie heeft dit ook meegemaakt? En moet ik nou mijn sport bh zo strak mogelijk om hebben en omhoog of juist niet? Want de sportbh die ik van de kliniek heb gekregen past ook niet dus ik knoop de bandjes steeds over mijn schouders, heb inmiddels andere bh's oline besteld..

Wie kan mij geruststellen of ervaring delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Naomietje,

Het is heel normaal dat je borst na een week nog gezwollen is. Het is ook heel goed mogelijk dat de ene wel gezwollen is en de andere niet, het zijn 2 aparte wonden en genezen ook ieder afzonderlijk van elkaar. Het is wel belangrijk om de sportbh te dragen, de druk zorgt idd dat er minder vocht in komt en de eerste weken waarin het kapsel wordt gevormd zijn heel belangrijk om de bh goed te dragen, dit is om overmatig kapselvorming te voorkomen. Wel vervelend dat de kliniekbh niet past, kan je hem niet omruilen bij de kliniek?

Sterkte met je herstel!

Groetjes Andrea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.