Ga naar inhoud

Ideaal gewicht?


Gast Maaike23

Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Ik wil erg graag een borstverkleining. A.s donderdag heb ik mijn eerste consult bij de plastisch chirurg. Erg spannend dus!

Wat ik mij nu steeds afvraag is, of er moeilijk wordt gedaan over je gewicht? Wat is het ideale gewicht? Kan de zorgverzekeraar hier moeilijk over doen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik heb een BMI van 28 en heb dus (volgens het boekje) overgewicht. Ik hoop niet dat dit alles gaat verpesten. Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen :D

Liefs Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maaike,

Bij mij werd wel gevraagd hoe zwaar ik woog en dat was toen 74 kg bij 1.69cm (bmi 25,9)

Dit was een goed gewicht, maar had ik boven de 80 gewogen (bmi 28)met die lengte hadden ze gewild dat ik afviel.

Uiteindelijk ben ik wel afgevallen voor die tijd, omdat ik het belangrijk vond om me in mijn lichaam prettig te voelen. Naderhand afvallen is geen goed idee want dan vallen je borsten ook weer af en kun je weer lege hangborsten krijgen.

Dus ik denk dat je toch wel minimaal 6 kg moet afvallen.

PS: Hoe was je consult???

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de meeste verzekeringen word het pas vergoed als je een bmi hebt van 30 of lager :) Dus om jouw gewicht kunnen ze je niet afwijzen zegmaar :P

Ik had zelf een bmi van 23, perfect gewicht.. maar de laatste paar maanden is het flink omhoog geschoten hihi. oeps!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.