Ga naar inhoud

Catlover : 10 oktober 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hi Allemaal,

Heb mij enige maanden geleden al een keer voorgesteld en heb mijn plannen om een borstvergroting te laten doen toen weer even geparkeerd.. echter na 15 jaar frustratie en dubben heb ik de knoop doorgehakt: IK GA HET DOEN! ben zo blij :5:

Morgen ga ik contact opnemen met het SLAZ om een consult aan te vragen bij dokter Nio. De vele positieve ervaringen, resultaten, kosten en afstand maken dat ik voor hem heb gekozen, mits het goed voelt natuurlijk. Vind het enorm spannend!!

Heb nu een kleine A cup en ben die vulling bh's en lege cups meer dan zat. De lege bikini topjes en het uitknijpen van de vulling ervan gaan tot de verleden tijd behoren! haha!

Ben heel benieuwd wanneer ik terecht kan en hoe lang de wachttijd tot operatie zal zijn.

Eén dringende vraag: denken jullie dat ik na 8 dagen weer aan het werk kan? Heb namelijk niet meer vakantiedagen.. ik werk bij een autodealer achter de balie dus heb geen zwaar lichamelijk werk, maar moet wel een half uur rijden. Gaat dit lukken denken jullie??

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom terug!!

Nio is een goede keuze :35:

Sja en of je na 8 dagen weer kunt autorijden, ligt eraan hoeveel pijn je hebt en of je de prothesen voor of achter de spier krijgt. Ik zou dit wel aangeven tijdens je consult, zodat Nio er rekening mee kan houden :)

Heel veel succes en nog veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Welkom hier! Bij dr. Nio ben je helemaal in goede handen, al veel mooie resultaten hiervan gezien! ;)

8 dagen werken ligt eraan of je dual plane krijgt. Kantoor/balie werk gaat vaak wel weer, maar autorijden is wel lastig denk ik. Ligt ook aan je pc of het mag. Ik heb zelf ook dual plane en ik moest de eerste 5 weken toch echt niet aan autorijden denken.. Is OV ook geen optie?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reactie! OV is helaas geen optie, nu maar hopen dat voor de spier een optie is volgens dr Nio..

Ben heeel benieuwd welk advies hij gaat geven, ik zie ronde en anatomische implantaten en ik vind beide mooi. En hoe groot ga je? Ik ben 1.69 en 65kg, slanke platte buik met billen en stevige benen, dacht zelf aan een goede C cup, maar lees dat dat vaak kleiner uitvalt dan gewenst. Dan toch maar een D aangeven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dual plane en ben nu 2 keer geopereerd aan mijn borsten. Beide keren moest ik er niet aan denken om zo snel al weer aan het werk te gaan, nu heb ik zelf ook vrij veel last van de narcose, dat houdt in dat ik heel erg moe en lusteloos ben gedurende een week of 6-8 na de operatie. Qua pijn zou het misschien moeten kunnen wanneer je prothese voor de spier krijgt. De eerste keer ging ik na 2 weken weer proberen te werken, toen ben ik weer ik weer ziek naar huis gegaan. De 2e keer kon ik na 4 weken weer halve dagen werken en was ik na 6 weken weer fulltime aan het werk.

Ik zou het idd even goed met je pc overleggen, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Catlover,

Wat goed van je zeg!

Ik zit in precies hetzelfde schuitje..heb het ook even 'aan de kant' gezet omdat ik het heel eng vind en gek word van mijn twijfels! Als ik zo twijfel durf ik het niet aan..

Wel fijn om te lezen dat als iemand net zoveel twijfels heeft als ik, er dan uiteindelijk toch knopen worden doorgehakt!!!

Ik heb al wel besloten dat als ik het uiteindelijk wel ga doen, ik ook bij dr Nio wil..ben erg benieuwd hoe je consult morgen gaat!

Heel veel succes en laat je even weten hoe het ging??

Xx Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Catlover,

Ik ben ook nieuw hier!

Zie dat je ook bij dr. Nio op consult wilt gaan, wat spannend!

Ben erg benieuwd naar je ervaring bij hem en hoe het zal verlopen.

Ook ik zit er over te denken om een consult bij hem aan te vragen.

Laat je even weten wanneer je heen mag?

xx MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jouw postuur haha, ongeveer dan (op die megaplatte buik na :45: ) maar ik zal je eens toevoegen, dan kun je mijn foto's zien...

Ik vroeg voor een volle D en kreeg een 70G (eerste jaar dacht ik dat het een 75F was, maar zit net een beetje tussen de omvangsmaten in en ben onlangs ietsie afgevallen, waardoor de 70G nu beter zit)

Het lijkt bij mij echter een volle D.. Dat is misschien ook wel wat jij wilt?

Heb er ook foto's op staan van 1 jaar po, dus van 3 maanden geleden, kun je eens kijken hoe het nu is. Heb ze voor de spier trouwens

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank bestboobie! Mooiiii zijn jouw dames!

Voor mij net iets te groot, tikkie kleiner en dan teken ik ervoor!

Mijn eerste consult datum is bekend: maandag 30 september om 16.50 uur mag ik langskomen, super spannend en heel veel zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

super spannend zo'n eerste consult.. Bij Nio zit je dan wel goed.. hij neemt echt de tijd voor je om alles goed uit te leggen.

Ik heb mijn consult als zeeer relaxed ervaren en 14 november ga ik onder het mes..

alvast veel succes de 30e!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat doe je goed! Ik kon pas 14 oktober terecht en hoewel ik het eerst allemaal veel te spannend vond duurt me dat nu te lang hahaha.

Veel succes, benieuwd wat voor advies je krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus over 2 wkn al een consult, das best snel toch?

Wil je dan ook zsm onder het mes, of heb je een bepaalde tijd in je hoofd?

Ik wil ook wel graag een afspraak maken voor een 1e consult.. maar ik kan waarschijnlijk pas in januari onder het mes..

San zit er zoveel tijd tussen het consult en de operatie, ben bang dat ik dan weer ga twijfelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil heel graag zsm geholpen worden, hoop enorm op 1 nov ivm een geplande wintersport in januari. Als dat niet kan wordt het april.. Ik duim alvast. Een ding weet ik Zeker, volgens jaar zomer is mijn bikini gevuld haha!!

Iemand een idee hoe lang de wachtlijst is van het Slaz?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Toen ik op consult ging kon ik die week er op al geopereerd worden dus er is niet echt een wachtlijst.. ik heb bewust gekozen voor omdat ik dan vakantie heb van het werk..

Hoe het er nu voor staat met de wachtlijst weet ik niet precies want mijn consult was wel in de vakantie tijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

HIer ook een Nio fan... alhoewel ik nog niet geopereerd ben :-). 19 dec staat mijn datum. Ik had 19 aug mijn consult bij hem. Deze datum gepland ivm werk.

Ik heb 2,5 week vrij en moet dan weer aan t werk. Als autorijden niet kan / mag, is fietsen dan wel een optie? Misschien een beetje domme vraag, maar ik zal toch weer de deur uit moeten na die 2,5 week.

Ik twijfel nog tussen dual plane of voor de spier. Dr Nio vandaag gemaid. Hij zei dat het kon bij mij, maar ik weet niet of ik het resultaat wel mooi vind dan. Ook het formaat is nog niet definitief 350 - 375 - 400cc..

Ik heb er 8 jaar over gedaan om de knoop door te hakken, ben wel blij dat de datum staat!

Succes Catlover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Loek,

Leuk zo'n Nio fanclub :101: hahah ik heb de beste man nog nooit ontmoet maar toch!

Ik heb geen idee wat wel en niet mogelijk is na de operatie mbt vervoer, auto is mijn enige optie dus hoop dat t enigszins meevalt.

Voor of achter de spier, 350 cc of minder? geen ideee, ik laat het maandag de 30e maar over me heenkomen, we'll see..

Ik denk aan 350 medium profile, maar dat is gebasseerd op foto's van anderen, moet maar zien wat wel en niet bij mij kan.

kijk ernaar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi ladies!

Ook hier een Nio fan! Ik word 14 niv geopereerd: 375 cc, rond 85 % gevuld voor de spier high profile eursiliconen. Ga 11 nov nog wel een passing doen,,,twijfels over de cc jaja wie niet hihi.

Ik word dus op een do geopereerd en hij gaf aan dat ik maandag weer mag autorijden.....en dinsdag weer aan het werk kan....

Ben vorige week op consult geweest en er was een wachttijd van 2-3 wk nu. Ik heb het zo gepland dat het precies tussen een weekend weg begin nov en mijn vakantie in dec is.

En....samen met cindytje!!! gezellig!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden!

Vandaag consult bij dr Nio gehad, hij liep een uur uit maar excuseerde zich keurig en nam de tijd voor ons. Resultaat: eurosiliconen 80% gevuld 500cc dual plane!

Aaaaahh!! Vind het zooo spannend!! Kan als ik het rond krijg 10 okt al terecht.

Ik heb nu een 75a en ga volgens Nio naar bhmaat 75d of e.

Heeft iemand een voorbeeld voor mij dat vergelijkbaar is? Ik vond het mooi staan maar 500 klinkt zo enorm!!

Graag jullie reacties! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.