Ga naar inhoud

Faith : waarschijnlijk november 2013 : Dr. Timmenga : Voorburg


Aanbevolen berichten

Vanaf jongs af aan wist ik t al.. Later als ik klaar ben met kinderen krijgen wil ik mijn borsten verkleinen. Ze groeiden al best hard.. Op m'n 18e cup E en nu f/g. Ze zijn zwaar en hangen.. Dit al vanaf begin 20, niet leuk en maakt onzeker. Toch vond ik het zo belangrijk borstvoeding te geven dat ik geen verkleining wilde. M'n borsten kreeg niemand te zien zelfs voor partner hield ik ze zoveel mogelijk verborgen.

Nu op m'n 28 e is t zover. Ik heb een zoon en geen relatie en kan niet in de toekomst kijken dus dan maar naar mezelf.

Vorige week mijn eerste afspraak gehad met de plastisch chirurg en 2 dagen terug goedkeuring van de verzekering. Het gaat nu dus gebeuren. Het is wel iets dat ik door moet zetten, ik zie er echt tegenop, maar het zal me veel verlichting geven en waarschijnlijk ook een zekerder gevoel dus ik ga ervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi Faith,

Wat gaaf om te lezen dat je voor jezelf kiest. Super vet! Ik ben daar een groot voorstander van :)

Bij welke PC ben je geweest? Al enig idee waar je geopeerd wordt of wanneer?

Niet tegenop zien hoor meid, als je er al zo'n last van hebt dan zal het echt verlichting geven!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Welkom op het forum!!

En heel goed dat je de knoop nu doorgehakt hebt en voor jezelf kiest!! Ik begrijp je motivatie om te wachten tot nu, maar nu zou ik ook doorzetten ;)

Lees je hier goed in, dan ben je al een heel stuk op weg :)

Als je linksboven klikt op: borstvergroting, dan scroll je daarna naar beneden en zie je een kopje: operatieverslagen borstverkleining en een kopje: algemene informatie borstverkleining. Daar is al heel veel info te vinden :)

Op je arts kun je ook zoeken, via de zoekbalk rechtsboven. Vind je de zoekbalk niet, dan moet je eerst even je thema wijzigen helemaal links onderaan.

Ik zal je titel wat aanpassen, misschien dat je nog even kunt vertellen hoe het ziekenhuis heet waar je gaat? :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.