Ga naar inhoud

Tweede borstvergroting?


Gast bobo1407

Aanbevolen berichten

Hey

Een jaar geleden heb ik een borstvergroting ondergaan. Tijdens de operatie bleek dat ik maar ruimte had in mijn borst voor 200CC terwijl ik had gehoopt op 300CC om een mooie c-cup te bekomen. Dus ik heb tijdlang gebaald. Nu heb ik een 80B en ben aan het nadenken om een tweede bv te ondergaan. Ik had graag ervaringen gehoord van mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en ook voor een tweede keer een bv hebben gedaan en hoeveel CC erin is gegaan?

xxxxBEBE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, sorry. Ik had juist ruimte over waardoor ik vond dat ik te weinig vulling had, daarom heb ik het een tweede keer laten doen. Volgens mij zijn er wel meiden die het in fases moeten laten doen omdat ze niet genoeg ruimte hebben de eerste keer.

Ik weet niet bij wie je de eerste keer geweest bent, maar je zou ook eens een consult kunnen plannen bij dr. Plovier, die neemt soms wat meer risico en weet vaak net wat meer volume te passen. Dr. Nio werkt ook met grotere volumes, dus wie weet dat hij je ook kan helpen.

Ik hoop voor je dat er nog meiden reageren die hetzelfde hebben ervaren als jij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn wel meiden die er ervaring mee hebben.... maar niet iedereen leest alles ;)

Je zou eens kunnen zoeken via de zoekbalk, of kijken bij de operatieverslagen van de borstprothesewissels. Die kun je vinden als je linksboven op: 'borstenforum' klikt en dan naar beneden scrollt tot je bij de operatieverslagen borstprothesewissel bent :)

Zo hoef je niet te wachten op reacties, maar kun je zelf actief zoeken :)

Als je de zoekbalk niet vindt, dan moet je eerst even links onderaan de pagina je thema wijzigen in 'unlimited'

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over de hoeveelste keer wil je weten? 1-2-3-4 of 5? :)

Ik ben in etappes van 265 naar 900 cc gegaan.

Enige arts die er t max wou instoppen was Plovier.... Andere artsen speelden t safe.

En terecht waarschijnlijk.... Bij mij is t gelukkig goed afgelopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.