Ga naar inhoud

huisarts verwittigen?


lizyy

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik vroeg me af of jullie je huisarts hebben verwittigd dat jullie een bv laten doen?

groetjes lizyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizzy!

Heb ik inderdaad wel gedaan, ook omdat ik een preop bloedtest nodig had. Maar ik vind 't persoonlijk belangrijk dat mijn huisarts dit weet (hij/zij wordt uiteindelijk toch op de hoogte gebracht door je pc via e-mail) omdat die dan op de hoogte is als er uiteindelijk iets zou mis lopen (wat ik natuurlijk niet hoop!).

Groetjes

LR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal er eens naar bellen he dan, dank je wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moeten ze toestemming aan jou vragen als ze je huisarts willen inlichten... Maar weet dit niet zeker...

Niet iedere pc doet dit namelijk, en voor mij hoefde het ook niet..

Bij mijn eerste bv had ik een huisarts die dat van mij echt niet hoefde te weten (nieuwsgierige aap was het haha en de assistentes ook)

Na mijn tweede bv had ik een andere huisarts en daar heb ik het wel verteld.

Mocht er iets mis zijn met je boobs en je wilt daarvoor naar je huisarts gaan, dan kun je het altijd op dát moment zeggen :) Tis niet zo dat hij/zij zich daar geestelijk op moet voorbereiden ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het persoonlijk verteld en de brief gegeven die ik van de pc had gekregen. Vond het vooral belangrijk dat als er wat gebeurd dat hij er van op de hoogte is en hij dit in zijn beoordeling/diagnose mee kan nemen. (voor hetzelfde geld denk ik er op dat moment niet aan en vergeet ik het te melden of zie ik zelf het verband niet maar is de oorzaak wel afkomstig van mn borsten/p[rotheses)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook n brief mee gekregen...bij mijn eerst volgend bezoek aan de huisarts geef ik die gewoon af en kan die het in het dossier zetten...

Heb in maart n operatie aan mijn galblaas gehad, en toen is het ook zo gegaan....werd ook niet onderling gecommuniceerden moest ik ook gewoon n brief aan de goeie man afgeven....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal ze het toch zeggen ik ga al naar haar van toen ik een baby was en heb een heel goede band ik denk niet dat ze zal tevreden zijn als ik het niet zou zeggen tegen haar. En zou het ook raar vinden om dan plots toe te komen met het dubbele van wat ik nu heb :P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.