Ga naar inhoud

Poedeliewoepsie : 7 september 2013 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik heb afgelopen zaterdag mijn borstvergroting gehad bij dr. Plovier van de BEclinic.

Ik had een 70B en heb 485g natrelle allergan gekregen.

Nu 4 dagen verder heb ik eindelijk minder pijn. 3 dagen lang echt van pijnstiller tot pijnstiller geleefd, vooral 's avonds en 's nachts erg veel last. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden he ;)

Vandaag voor het eerst durven douchen en dus de bh en martelband af! Vond het een erg eng gevoel, leek net of mn huid werd uitgerekt en alles er a la minute uit kon vallen!

Gelukkig zag alles er goed uit, niet blauw en geen bloeduitstortingen, wel staat alles super strak natuurlijk.

Ik ben blij als ik de check heb gehad na 6 a 8 weken bij de dokter zodat ik er echt van kan gaan genieten!

Ik weet niet of het hierbij hoort maar ik had nog een paar vraagjes..

Weet iemand een adresje voor een sportbh met sluiting aan de voorkant voor als ik de bh een keer wil wassen?

En is het goed om mn borsten nu af en toe al in te smeren met iets van creme? ( de littekens dan nog niet).

Wanneer konden jullie weer op jullie zij slapen? Ik heb gister voor het eerst in mn bed geslapen met een hoop kussens, daarvoor 2 nachten op de bank. Kruik in mn rug want daar heb ik ook wel last van af en toe.

Na een maand mag deze bh af, hebben jullie toen meteen een mooie bh gekocht of eerst nog rondgelopen met een andere sportbh tot de 3 maanden? Want ik vind het ook zonde om geld uit te geven aan een mooie bh als de maat nog wisselt..

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en ik zal nog veel tijd gaan doorbrengen op dit handige forum!!

Groetjes, Poedeliewoepsie :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sport bh van Fila heeft een voorsluiting en is te koop bij de Wehkamp en denk ook bij de betere lingerie winkels.

Ik moet nog ruim 1 week de kliniek bh dragen en koop daarna een sport bh voor denk een week of 6.

Daarna koop ik pas een knappe bh.

Ik durf nog niet op mijn zij te gaan liggen, weet ook niet wanneer dat weer mag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gemaild naar de kliniek ( ze reageren supersnel trouwens das echt fijn) , zij zeiden dat je op je zij mag gaan liggen wanneer jij voelt dat dat weer kan. Ik kan dat nu nog niet, ik kan ook nog niet helemaal plat liggen want dan kom ik niet meer overeind haha.

Ik zal eens zoeken op Fila. Hoe heb jij je maat gekozen Guzzi? In mn kliniekbh staat 75D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kliniek bh is 100D en ik heb nog geen sport bh gekocht.

Ik ga trouwens voor de sport bh van de Hema, level4, deze kost iets van 16 euro en de Fila dacht ik tegen de 40 Euro.

Heb vernomen dat Demeyere deze Hema bh aanbeveelt dus zal wel een goeie zijn dan.

Mijn kliniek bh was ik en doe ik in de droger , dus met ruim 2 uurtjes trek ik hem weer aan.
Vrijdag ga ik er een kopen, geen idee welke maat ik hebben moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Mag ik even opmerken dat ik het een geweldige forumnaam vind, die je hebt gekozen :45: Lag werkelijk in een deuk toen ik hem las voor het eerst, maar hij is echt erg leuk :)

Nou, en dan eerst maar eens: Gefeliciteerd met je boobs!!

De eerste drie dagen zijn het ergst idd he... Maar gelukkig zijn die achter de rug en gaat het vanaf nu alleen maar beter :35:

Dan even over je vragen:

1. de Fila sportbh met voorsluiting is een goede. De bh sportbh heeft geen voorsluiting, maar als je de level 4 neemt (geen lichtere bh nemen, alleen maar Heavy sport) dan is hij wel geschikt om te dragen idd :)

2. Over het insmeren van je borsten. Je mag je borsten wel insmeren, MAARRR absoluut niet masseren!!!

Dus zachtjes inwrijven, met wat olie, of creme die niet te erg plakt, is geen probleem, maar niet te hard wrijven :) Daar kan je kapsel niet tegen namelijk :)

Littekens pas insmeren als de hechtingen eruit zijn en alle korstjes van je littekens weg zijn :)

3. Over op je zij slapen, lopen de meningen uiteen idd. Van de ene pc mag het al na een paar dagen, terwijl anderen 6 weken op hun rug moeten..

Ik heb zelf 8 weken op mijn rug gelegen, omdat het niet prettig lag op mijn zij, en heb 3 maanden de sportbh gedragen in bed,o mdat ik niet zonder kon slapen haha

4. Je kunt best wel een bh kopen na 4-6 weken hoor, maar ik zou niet meteen een te dure kopen. In het begin kan het nog ongemakkelijk zitten en soms veranderd de maat nog wel een beetje daarna... Al komt dat niet zo vaak voor :)

het is niet zo dat je tot 3 maanden po met een sportbh moet rondlopen hoor :) Op het feit na, dat een gewone bh misschien niet zo heel lekker zit, mag het wel gewoon en kun je er dus best 2 of zo kopen, die je afwisselt. Dan weet je gelijk hoe het merk je zit :)

Veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sport bh level4 gaat eruit bij de Hema.

Mijn maat was er al niet meer.

Net de fila met voorsluiting binnengekregen, op zich is het een mooie bh, alleen twijfel ik nog aan de maat.

Ik had ook de triumph action besteld, past goed maar ik krijg daar een beetje rare vorm in vind ik, beetje puntig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook net de triumph action level high gekocht, nog niet gedragen. Met passen zat ie wel erg fijn maar kreeg ook een puntige vorm. Heb hem toch maar gehouden, deze werd mij aangeraden bij de lingeriezaak. Ze zei dat deze het meest werd gebruikt na operaties. En bij de Hema kon ik het goede level niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natrelle prothesen, Full projection (dus high profile)

485 cc

Deze is 13.25 cm breed en heeft een projectie van 5,4 cm

Je had een 70B, dat gaat worden een 70F (heel misschien G......)

Ik had zelf 75B en kreeg 5,2 cm projectie.. had daarna 75F, maar sindskort 70G omdat die net wat beter zit.. Zat altijd een beetje tussen 70 en 75 in, maar nu ik 3 kg kwijt ben, zit de 70 beter.

Dussss, weet je dat ook weer :45:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een "nep" F ziet er ongeveer uit als een D. Dat komt omdat je de beugel nodig hebt van een F voor de breedte van de prothese. De maten verschillen tussen echte en prothese borsten, maak je geen zorgen, als jij gevraagd hebt om een D dan zal je bh maat ongeveer F worden, maar zal het eruit zien als een D;) of vind je ze nu al te groot? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een "nep" F ziet er ongeveer uit als een D. Dat komt omdat je de beugel nodig hebt van een F voor de breedte van de prothese. De maten verschillen tussen echte en prothese borsten, maak je geen zorgen, als jij gevraagd hebt om een D dan zal je bh maat ongeveer F worden, maar zal het eruit zien als een D;) of vind je ze nu al te groot? ;)

Dankjewel Andrea ;)

:45: hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.