Ga naar inhoud

Wie doet heroperatie als je ze te klein vindt?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Camiestel: ze toonde nog eens men voorfoto's en zei: 'het is toch wel een groot verschil hoor', meer ging er inkrijgen :-/
Nu en eerlijk, ik ben superfan van Visser nog steeds maar de Monobloc gaat voornamelijk meer in breedte dan in projectie bij meer cc dus dat vind ik dan geen goeie oplossing.. en Visser werkt met geen andere protheses...

W89: die van jou zijn inderdaad mooi en groot :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat jouw probleem is Kavo, oke, het is jammer als je zelf niet de droomborsten hebt gekregen die je graag wou. Jouw aanvallende reacties zeggen meer over jouw zelfvertrouwen. Als mensen willen gaan voor hun droomborsten dan kan je daar enkel blij voor zijn voor die persoon in kwestie. Iedereen is toch baas over zijn eigen lichaam. Dit heet niet voor niets een borstenforum... De ene wil graag grote borsten, sommige vinden een bescheiden cupje mooi, de andere wil niet groot maar vooral natuurlijk... Iedereen zijn eigen smaak! Ga je nu op elke vrouw die wat grotere borsten wil zitten mokken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

KaVo, zelf kom je uit op cupmaat H omdat jij wel het geluk had dat ze meteen het gewenste aantal cc konden plaatsen, voor sommige moet dat in stappen gebeuren.
Ik vind dat W89 gelijk heeft, elk spreekt voor zich en beslist wat voor zichzelf de zogenaamde droomborsten zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet aanvallend bedoeld

Vind het juist erg voor diegene die jaren dromen van grote borsten, onder het mes gaan, en dan nog steeds kleine borsten zien in de spiegel.

Soms omdat bepaalde pc´s (express?) erg weinig cc plaatsen

Soms omdat het gewenste resultaat niet in één operatie te behalen is

Maar ook soms (vaak) omdat wat wij zien in de spiegel niet altijd overeen komt met de realiteit. Tevredenheid is een gemoedstoestand afhankelijk van zoveel meer dan alleen een uiterlijke verandering.

Natuurlijk ik vind als je niet tevreden bent kan een operatie een goede oplossing zijn maar in sommige gevallen zou een psych ook een betere oplossing zijn

Ik gun iedereen haar droomborsten, of dit nou groot is, klein, rond of vierkant.

maar ik gun ook iedereen dat het ook de droomborsten zullen blijven voor langer dan een jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Het staat vast!

Op 10 september ga ik op consultatie bij Dr. Plovier. Echt dat de het allemaal veel minder zenuwslopend zou zijn maar dat is net omgekeerd.
De stap naar een heroperatie lijkt nog groter omdat de eerste operatie perfect gelopen is en je bang bent dat een tweede misschien fout kan open en al zeker omdat het deze keer een zogenaamd luxeprobleem is.
Bij de eerste operatie was ik echt overtuigd, door het leven gaan 'zonder borsten' was geen optie meer dus het leek vanzelfsprekend dat ik de operatie zou laten doen.
Nu heb ik borsten maar ben toch erg ontgoocheld over de maat. Draag nog steeds elke dag push ups om ze groter te doen lijken en dat was niet de bedoeling na de eerste operatie.
Ook is het zo dat ik ze niet zoooveeeel groter wil maar toch zeker 1 cupmaat groter.

Wel benieuwd naar het advies van Dr. Plovier en zijn mening.

Op dus naar 10 september!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is mijn her me 200% meegevallen! voor een beetje meer zou ik het misschien niet doen want dan gaat het verschil zo minimaal zijn dat het dadelijk weer tegen valt!

succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heb je daar wel gelijk in.
Stof om over na te denken maar ik wacht eerst het advies af van Dr. Plovier.
Ondertussen ga ik op zoek naar mijn 'droomborsten' zodat ik deze kan meenemen en afhankelijk van wat hij adviseert kan ik nog een beslissing nemen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik word 21augustus door dr Visser geopeerd 425cc dual plane, en ik ben beetje bang dat ze te groot gaan zijn. alhoewel ik ze gepast heb en ik ben zelf vrij groot 1m76 toch is er die twijfel.... is je operatie bij haar meegevallen?? veel pijn gehad? mooi litteken? mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

op zich wel heel tevreden van Dr. Visser zelf, echt hele goeie chirurg!
Spijtig dat ze met geen ander merk van prothese werkt anders zou ik overwegen om weer naar haar te gaan.
Ze zal zeker geen protheses aanraden die te groot zijn want ze is geen voorstander van grote borsten dus daar zou ik niet mee inzitten!
Ik heb geen pijn gehad, alleen een wat drukkend gevoel in het begin maar verder niets. Ene litteken een perfect wit lijntje, de andere kan je nog
wat zien maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn wonde wat verweekt was en daardoor groter was.

Komt helemaal goed hoor!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast Jennifer120884

Hoi hoi! Ik ben 1m78 en weeg 60 kilo.. Na 12 jaar met 295cc rond gesjouwd te hebben was ik er spuug en spuug zat van. Zonder bh leek ik nog steeds plat en altijd maar die maximizers gatverdamme. Nu dus sinds 4 weken de trotste eigenares van 700cc eurosilicone achter de spier. De breedte is 13,4cm en de projectie is 7,1cm. Het herstel was zwaar, maar oh oh wat ben ik er blij mee. Alle eer aan dr. Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je eindelijk tevreden bent en nu volop kan genieten!!

Ik zal zien wat morgen geeft want ik ben nog altijd niet 100% overtuigd van een heroperatie. Ik ben super content van het herstel geweest en ze zien er ook wel mooi uit vind ik, alleen zijn ze te klein! De vraag is nu, neem ik het risico dat het herstel niet zo vlot is en ze mss minder mooi zullen zijn maar dan wel groter????

Moeilijke keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Resultaat consultatie Dr. Plovier: hij zou gaan voor 450 à 500cc Mentor prothese xhp.

Graag zou ik meteen toezeggen maar laat het toch even bezinken wat het klinkt gigantisch.
Zelf zegt hij nooit 280cc te plaatsen tenzij op aanvraag, dat zijn echt wel de kleine maten :-/

Verder vond hij ze wel mooi qua vorm maar ze mogen inderdaad wel wat groten :-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Over te klein. of te groot..achteraf...

Dit is een afstemming van beide partijen... VOORAF! Deze verantwoordelijkheid ligt voor het grootste deel bij de behandelaar omdat deze over de meeste ervaring dient te beschikken betreffende grootte, huidkwaliteit, postuur, medische ethiek, mogelijkheden, leeftijd, psychologie enz... Als een cliënt niet die input heeft gekregen, ook niet die tijd om goed en weloverwogen van 'hoe groot, hoe hoog, hoe breed (en sowieso wel of niet!) in combinatie met eigen lichaam-opties heeft gekregen.. enz.." om daarop een goede en afdoende keuze te maken en achteraf dus blijkt dat deze input te weinig was, dragen beide partijen hun verantwoordelijkheid in deze. De grootste kunde en verantwoordelijkheid mag verwacht worden van desbetreffende kliniek die in het volste vertrouwen door de meest kwetsbare partij geraadpleegd werd.. Dus zouden ook de opnieuw te maken kosten OP ZIJN MINST verdeeld moeten worden onder de beiden partijen. En ikzelf zou als kliniek deze kosten volledig op mij nemen... Één tevreden klant zal zorgen voor vele nieuwen... Groet van jurist Boepje. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.