Ga naar inhoud

Jenna Jonathan van MTV


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik kijk regelmatig naar MTV en daar hebben ze een vreselijk slappe nieuwe serie genaamd "The Valleys". Die serie slaat natuurlijk nergens op, maar het is zo slecht dat ik het toch soms kijk. :44:

In dat programma zit een meisje die Jenna heet. Zij heeft ook nepboobs en ik vind ze echt :123: .

Zij moest dus in die serie een fotoshoot doen en je zag dus haar blote boobs..en toen dacht ik dus echt HUH die zijn klein zonder bh?

Dus ik ging even rondspeuren op internet en kwam die foto's tegen van haar shoot. Nou werd ik helemaal gelukkig, want ik heb dus echt net zulke grote boobs als haar.

MAAR, hoe kan het dat ze in haar bh en shirtjes veel groter lijken? Kan dat alleen door een push-up bh komen? Of ligt het aan mij en lijken ze helemaal niet veel groter met kleding aan?

xxx Worldgirl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook even gekeken, want ik heb die serie gevolgd, maar wow. Ze lijken naakt echt kleiner! Apart... Ik vermoed dat ze dan toch een flinke push-up aanheeft. Maar het kan ook dat ze haar BHs zo strak aandoet dat ze ze helemaal omhoog trekt.

Wanneer je borsten namelijk niet in BH zitten hangen ze namelijk wat meer he en heb je dus niet die volle vulling. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... die roze bh is waarschijnlijk een push up idd, maar die andere met dat tijgermotiefje is gewoon te klein :45:

Als ik een te kleine bh aantrek, dan steken ook mijn tepels er bijna uit en zitten mijn borsten bijna in mijn nek :45:

Kijk maar eens naar die in bikini, is toch heel mooi? Maar lijkt me geen push up...

Ik denk dat het meer aan ONS ligt ;) Hoe kijk je tegen je eigen borsten aan, en hoe tegen die van anderen ;)

En kijk maar eens wat je in je kast hebt hangen.. Zitten die truitjes nog allemaal goed, loopt de naad onder je oksel, recht naar beneden, of staat die verder naar voren dan eigenlijk de bedoeling zou zijn? Dan maakt het namelijk je boobs ook kleiner (is mijn ervaring)

En de belichting van de foto scheelt ook een hoop haha....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft ook altijd laag uitgesneden shirtjes en jurkjes aan, dus haar boobs vallen gewoon ALTIJD op!

Ik dacht dus echt dat ze mega waren, maar dat valt echtttt wel mee. Ben wel benieuwd hoeveel cc ze heeft.

Mijn borsten lijken nu echt op die van haar. En wat fijn dat ik straks push up bh's aan mag van mijn pc.. :D hihi

Al zal dat nog niet heel lekker zitten denk ik, maar voor als ik uit ga ;)

Ja idd BB, mijn truitjes zitten trouwens helemaal niet meer mooi en daardoor lijken ze idd ook kleiner in sommige shirtjes. Het is denk ik maar net wat je aan doet en hoe je borsten er in uit komen.

Dat word over 2 weken lekker shoppen :106:

Oja bb, gefeliciteerd met je mijlpaal van 1000 forumposts(is dat een woord?:P) :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij heeft echt prachtige borsten! Ik heb die serie gevolgd een aantal weken/maanden voor mijn bv en zij was echt het voorbeeld van hoe neppe borsten er moeten uitzien :D. Ik verschoot er ook van dat die ineens zo 'klein' leken naakt. Ik had ergens op internet gelezen dat zij een D-cup heeft, dat is gewoon kleiner als die van mij, ik heb een E-cup, terwijl die van haar echt groter leken, maar naakt zijn die van mij groter :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zij heeft echt prachtige borsten! Ik heb die serie gevolgd een aantal weken/maanden voor mijn bv en zij was echt het voorbeeld van hoe neppe borsten er moeten uitzien :D. Ik verschoot er ook van dat die ineens zo 'klein' leken naakt. Ik had ergens op internet gelezen dat zij een D-cup heeft, dat is gewoon kleiner als die van mij, ik heb een E-cup, terwijl die van haar echt groter leken, maar naakt zijn die van mij groter :).

Ja Jenna was inderdaad ook mijn voorbeeld, net als Jenni (Jwoww) van Jersey Shore :123:

Ik had vanmiddag gelezen dat ze een 32E heeft(70E Nederlandse maat).

Dus hop hop allemaal push up bh aan als het mag en we hebben ook zulke borsten hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwwwie ik ben jaloers op haar boobs. Maar ze lijken idd een stuk groter in bh! Zonder bh zijn ze maar iets groter dan de mijne haha. Denk dat ze gewoon in een shirtjes een maximizer aan heeft?

Jwoww heeft idd ook mooie borsten! Kijk er altijd naar als ik op MTV Snooki & Jwoww kijk :P Maar zijn die van haar ook fake?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwwwie ik ben jaloers op haar boobs. Maar ze lijken idd een stuk groter in bh! Zonder bh zijn ze maar iets groter dan de mijne haha. Denk dat ze gewoon in een shirtjes een maximizer aan heeft?

Jwoww heeft idd ook mooie borsten! Kijk er altijd naar als ik op MTV Snooki & Jwoww kijk :P Maar zijn die van haar ook fake?

Haha ja 100% fake :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh die van Jenna fascineren mij ook altijd! Zo mooi!!

En ze lijken wel echt een heeeel stuk kleiner naakt..

Maar die push-ups.. is dat wel goed voor je boobs?

Ik weet dat k ze t eerste jaar niet aanmag, maar daarna?

daarna mag het :)

Ik dacht een half jaar.. Is het echt een jaar? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de borsten van Jwoww ook de mooisten die er zijn....wel overduidelijk 'nep'.

Wat ik wel bijzonder vind: ik wilde geen hinder gaan ondervinden bij het sporten dus mijn pc adviseerde tot 400 cc te gaan.

Ik lees dat Jwoww 700cc heeft en ze gaat geloof ik dagelijks naar de sportschool!!! hmmm hoe doet ze dat dan.....

Enfin, ze is natuurlijk ook wel erg lang. Ik heb meer Snooki's lengte dus dan zou het toch niet echt staan...hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

BB? Wat zijn dan de gevaren als je al sneller een push up draagt? Mijn pc heeft er namelijk helemaal nix over gezegd dat het niet mag! Ik dacht ik trek na 6 wrken een mooie push up aan maar dat is dus niet de bedoeling??

Bij plaatsing onder de spier, wordt je spier een gedeelte los gemaakt. Ook het gedeelte dat aan je borstbeen vastzit dus.. Het ligt er per pc aan, hoever ze dit losmaken..... en hoe week dit gedeelte dus is na je operatie.

Als ze het ver losgemaakt hebben (en dat weet alleen de pc) dan kan de aanhechting van de spier te zwak zijn in het begin, waardoor als je dan druk zet met een push up bh, die aanhechting los kan scheuren van je borstbeen.

Het gevolg is dan dat je prothesen mekaar gaan raken onderhuids en dat noemen ze 'uniboob' of 'symnastia'

Dat moet hersteld worden en is een moeilijke operatie!! Het is namelijk lastig om weefsel dat losgeraakt is, weer terug goed vast te hechten aan ander weefsel... Spierweefsel gebruik je namelijk veel en dus is de kans op losscheuren daarna ook nog aanwezig..

Ik zeg dit niet om jullie bang te maken, alleen om het risico aan te geven. Om aan te geven waarom vaak geadviseerd wordt het eerste half jaar/ of jaar, geen push up te dragen

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.