Ga naar inhoud

Verwijderen van onopgeloste onderhuidse hechtingen :-(


Leen3300

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

dacht ik even geluk te hebben met mijn BV... :-(

Zeven weken geleden een borstvergroting ondergaan bij dr. Verdonck: niets dan lof over die man! Supermooi resultaat!

Maar sinds anderhalve week merkte ik toch wat wondvocht in mijn bh aan de linkerborst, maar zo minuscuul...geen erg dacht ik, maar toch in de gaten houden.

Het werd steeds meer en meer wondvocht dat er uitkwam, maar geen pijnlijke, rode borst, en in het litteken waren 3 kleine gaatjes merkbaar de grootte van een speldenkop. Toch even uit zekerheid gebeld naar de WK, ik kon bij dr Verdonck volgende week terecht, of nu vandaag bij dr Visser.

Toch maar vandaag gegaan, wou het zekere voor het onzekere nemen....idd enkel aan de linkerkant bleken de oplosbare hechtingen niet opgelost te zijn...wat uit die drie kleine gaatjes nog is gekomen wat hechtingen betreft, amaai.

Was blij dat ze er uit waren, alleen hoop ik dat het hiermee ook gedaan is, ik bedoel dat er nu geen andere complicaties meer gaan optreden.

Wat dr Visser betreft: sorry voor de dames die tevreden zijn over haar, maar ik vond ze enorm boers overkomen...van ver je naam roepen als je in de wachtzaal zit ('mevrouw' voor je naam kon er niet van af! en ik aan mijn leerlingen maar beleefdheid aanleren!!), geen oogcontact maken wanneer ze met je praat, maar bovenal moest ze nieuwe hechtingen zetten ( soort van nietjes), om dan achteraf op te merken dat ze verkeerd zitten, ze weer los te maken en er nieuwe te zetten... Nu, niet dat ik snel pijn gedaan ben, maar dit vond ik absoluut niet oké.

Nu moet ik volgende week weer terug gaan, hechtingen door dr. Verdonck er weer laten uithalen ( Visser komt niet meer aan mijn lijf hoor), en dan hopen dat het dat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag terug geweest naar Verdonck, wat blijkt: dr. Visser heeft belange niet alle onderhuidse draadjes eruit gehaald, en slecht dichtgemaakt (= geniet), met als gevolg....ik mag nu donderdag weer onder het mes.....

Dr. Verdonck heeft zich wel 1000 keer geëxcuseerd voor de manier waarop Visser me behandeld heeft, maar ik zit er toch maar mee....

Neen, over die vrouw niets goed te zeggen hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh jeetje , hoe ereg is dit!!! Veel sterktvoor donderdag , en ik duim dat deze keer wel alles goed gaat! En over dokter verdonck... Is echt een geweldige man!! Hier ook niets dan lof over hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie medeleven...

Dokter Visser had maar een klein deel van de onderhuidse draadjes verwijderd, en blijkbaar reageer ik op het metaal van de nietjes, maw...ontsteking...

Verdonck gaat de ganse boel weer "opengooien", alle draadjes verwijderen die er nog zitten, de hele boel spoelen om erna weer te hechten met andere draad....

Gelukkig maak ik geen koorts.

Pfff...ik hoop echt dat het hierna gedaan is hoor...het spreekwoord: "wie schoon wilt zijn moet afzien"...het klopt, maar ben het nu wel wat beu...

lieve groetjes, Leen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik ben toevallig op dezelfde dag als jij op controle geweest bij dr. Visser omdat dr. Wolter die dag afwezig was.

ze was inderdaad niet de vriendelijkste die er rondliep. ik had na mijn bwc pijn in mijn buik op een vreemde plek....daar heeft de Dokter niet geopereerd dus daar kun je geen pijn hebben......yeah right, ik had dus wel degelijk pijn maar werd gewoon afgescheept door haar.

afgelopen woensdag bij Wolter op controle gweest (2 weken po) en die zei dat de pijn wel bestond en waar het door kwam. ik hoefde me gelukkig geen zorgen te maken maar dr. Visser is in mijn ogen niet de arts voor mij,.

Ik hoop dat met jou alles inmiddels weer okee gaat en een spoedig herstel na je ingreep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen vrijdag voor de 5de keer in 2 weken weer een afspraak met Verdonck gehad. alles is eindelijk opgelost, wonde is opnieuw gehecht en heb antibiotica meegekregen. Er komt geen wondvocht meer uit de wonde en het "rare" gevoel is ook weg.

Moeder van 2: idd, Visser is ook niet my cup off tea....er zullen patienten zijn die haar heel goed vinden, maar neen....mij ligt ze absoluut niet!

Ik hoop dat het met jou ook ondertussen beter gaat?

Lieve groetjes, Leen3300

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.