Ga naar inhoud

djalessa : 25 oktober 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Rechts bovenin is een zoekbalk, daar kun je zijn naam invoeren om wat meer info over hem te weten te komen......

Vaak is een ziekenhuis qua kosten goedkoper dus het is lastig te zeggen waar je het best heen kan gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

ja klopt idd..het is ook heel moeilijk...

Als je wat meer verteld over je wensen dan is het misschien wat makkelijker adviseren voor de meiden/vrouwen hier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu 75 B en wil graag een mooie d cup ,vind grote borsten heel mooi.

Maar ben maar 1.63 en weeg 52 kilo en smal gebouwd ,dus moet ook niet te worden ,

moet wel in verhouding blijven .

Heb 2 x gepast en vond 350 cc erbij heel mooi,maar bij een ander consult adviseerde de arts om maar 290 cc

te doen ,dat dat mooier was bij mijn lichaam.

Nou weet ik niet wat ik moet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Als ik jou was zou ik nog een consult elders inplannen..

Ik zelf ben bij dr Nio geweest en heb dit als zeer prettig ervaren.. hij werkt in het slaz in amsterdam en in de park kliniek in rotterdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,ik ben 48 jaar en moeder van 2 volwassen jongens.

Wil al jaren een bv ,maar nu eindelijk de stap gezet ik ga het doen .YES zie er nu al naar uit.

A.s maandag een afspraak bij Dr.Nio ,ben al bij Dr. Rappard geweest ,van allebei goede recensies gelezen,

Heeft iemand van jullie ervaringen met een van de twee artsen ,ben heel benieuwd daar naar.

Wil alles goed afwegen ,vind het een heeeeel belangrijk iets.

Hoop wat van jullie te horen,adviezen of wat dan ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je de zoekbalk al gevonden rechtsboven? Als je hem niet ziet, moet je even je thema wijzigen (helemaal links onderaan de pagina) in 'unlimited'

Je kunt dan de naam van de pc ingeven om ervaringsverhalen te lezen. Bij Nio kan dit echter niet op naam, omdat een zoekopdracht meer dan 3 letters moet hebben... Helaas is Nio henkie met de korte achternaam :)

Maar daar is iets op te vinden ;) Je kunt op kliniek zoeken, dus: Parkkliniek en SLAZ en dan kun je alsnog de ervaringen over Nio vinden :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo,

Ik ben door Van Rappard geholpen!

Het is erg mooi geworden en precies wat ik wilde.

Dus echt een aanrader als je het aan mij vraagt..

Deze man heeft echt goude handjes !

Wat zou je willen hebben ?

Als je me ff toevoegt kun je je me foto's zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dr nio echt n super arts

Neemt echt de tijd voor je

En de resultaten vond ik mooi

Ik krijg 24 oktober boobs van hem

In het slaz zh waar ze ook zeer vriendelijk zijn

En het 900 euro scheelde ipv de park kliniek

Ik heb tien jr geleden een bv gehad met 285 cc

Nu krijg ik 700 cc ronde

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

wie herkent dit ?Ik ben nu 5 weken po en enkele malen per dag trekt mijn borst samen en word hij keihard ,lijkt wel of hij verkrampt ,dit is een akelig gevoel.

Ik heb dit vooral als ik iets gedaan heb ,ben bang dat ik misschien teveel doe ,na twee en halve week van lieverlee met werken begonnen ,dit mocht van de arts. Maar twijfel nu of het niet te snel was.

Heeft iemand deze klachten soms ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik.... En toevallig ook 5 po...

Vooral rechts trouwens, nu wil die borst ook minder snel genezen... Momenteel voelt hij aan of er een " kei" in zit....

Zal er wel bijhoren denk ik... Soort "indalingsweeen", denk ik.. Heb vrijdag sowieso controle..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.