Ga naar inhoud

Moon69 : 11 september 2013 : Dr. van Tits : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Veel succes!

Door welke chirurg word je opereert?

Worden het ronde of anatomische en voor of achter de spier?

Nogmaals heel veel succes :106: (wou dat ik ook maar 2 daagjes meer moest wachten :( )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En wat spannend!! Nog maar 2 dagen :)

Als je wat meer info geeft, dus welke pc en in welke kliniek, dan kunnen we je titel wat verder aanpassen en kun je eventueel ook in dit topic na je bv, een operatieverslag zetten :) Altijd leuk voor diegenen die daarna ook bij jouw pc gaan :)

Ik zal je nu alvast verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je alvast goed en je titel een stukje aanpassen.

Heel veel succes met je bv!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig voel ik me, is nu 4e dag, ben niet zo voor het slikken van pijnstillers. Slikte eerste dag om 3 uur 2 paracetamol en sinds gister alleen voor de nacht 2.

Zwelling is denk ik minimaal, voelt in ieder geval zo, meer alleen aan de bovenzijde.

Douchen zonder bh voelt heel vreemd, bijna blij als hij weer aan mag.

Maar wat vind ik het prachtig...

De dokter vond het beter ze toch meer te vullen dan hij eerder van plan was, vlak voor de operatie tekende hij 450cc rechts en 415cc links, om het verschil weg te werken in grote.

Heb nu na 4 dagen een omvang van 75- 102, hoop dat het zo blijft en niet teveel slinkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.