Ga naar inhoud

Kan geen BH's met goede pasvorm vinden


lieke11

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben woensdag eindelijk 6 weken PO en ik kijk er echt enorm naar uit om die sportBH te verbranden.

Nu ben ik van de week BH's gaan shoppen en toen deed het volgende probleem zich voor:

ik heb vrij ronde en brede borsten (ronde protheses, dual plane geplaatst) en hierdoor heb ik heel snel dat

de bovenrand van de cup mooi aansluit, maar dat er bij mijn tepels ruimte overblijft. Wanneer ik een maat kleiner

neem dan wordt deze ruimte minder, maar dan snijden de randen van de cup weer in mijn borst. Ik word hier echt

een beetje wanhopig van. Er was niet 1 BH die naar mijn idee wel helemaal goed zat.

zijn er meer mensen met die probleem, zo ja waar hebben jullie je BH's gekocht?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik had/heb hetzelfde probleem.

Bij mij zit vaak het tussenstuk niet goed of ze zitten aan de bovenkant mooi maar dan sluit de onderkant niet mooi aan, staat van mn borst af zeg maar. Of er zit juist boven aan de zijkant vlak bij je oksel teveel ruimte terwijl dan juist het middenstukje wel goed zit. ARGH.... Enorm frustrerend inderdaad!

Na een paar flinke miskopen (hunkemoller heb ik persoonlijk afgezworen) slaag ik nu goed bij Sapph. Die zitten eigenlijk helemaal lekker en sluiten goed aan. Ik ben niet altijd weg van de motieven of bandjes maar ze zijn betaalbaar en zitten mij echt comfortabel.

Succes, ik volg je topic want ben ook benieuwd naar andere merken/ tips.

xxx Saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heeeeel herkenbaar!

Ik heb onder ook vrij grote maat nodig en boven is er idd ruimte over,

hunkenmoller en sapph zit mij ook niet zo lekker.

Heb 1 marlies dekkers gekocht en daar ben ik niet uit te slaan,

die konden wel voor siliconen gemaakt zijn:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat nog gaat veranderen, aangezien je nog zo kort PO bent. Je borsten zullen nog iets meer gaan dalen en zachter worden, waardoor de cup zich beter gaat opvullen en die rand niet meer zal snijden. Ik had hetzelfde probleem en nu 2 maanden PO is het alweer anders dan met 6 weken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOooooooooooh dat is het!!! Ik dacht al: ik heb toch net op dit topic gereageerd????

Ik voeg ze ff samen voor je, dan heb je alles bij elkaar staan haha

xxx

Ja de website werd een beetje overenthousiast denk ik...

Heel herkenbaar probleem! Ik heb ook heel veel verschillende soorten en maten bh's gepast. Uiteindelijk een modelletje gevonden bij de hunkemoller dat past, maar dat is ook ongeveer de enige ;)

En heb ook één model van de hunkemoller die wel goed zit (demi), maar de rest zit echt voor geen meter haha. Ik vond de BH zo mooi dat ik hem vanmiddag aan heb getrokken, maar ik heb me nu toch een last zeg! snel weer terug in mijn sportBH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeerde steeds padded/voorgevormde bhs en die zaten voor geen meter, toen advies gevraagd in de winkel en gezegd dat ik 'n bv heb gehad. Toen gaf die dame me een paar kanten bh's zonder vulling en die zitten perfect, eigenlijk heel logisch want de stof vormt zich naar je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een aantal keer overdag een gewone bh aangehad (sinds gisteren helemaal sportbh af) en draag mijn oude Marlies Dekkers bh's nog en die zitten en staan perfect! Is alleen wel een uitgave, ik heb de mazzel dat mijn bh's te groot waren en nu dus gewoon weer passen, dus hoef niet op zoek naar nieuwe :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.