Ga naar inhoud

Wanneer mag je knijpen in je borsten?


K2709

Aanbevolen berichten

ik wil dit ook weten, eigenlijk vooral mijn ventje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. :45: Ik zou hem ook nog niet echt 'erop los laten gaan' maar zachtjes knijpen mag na een week of 6 zeker wel :)

Het kapsel is na 6 weken geheeld, dus dan mag eigenlijk alles weer, maar zoals met alles, moet je het opbouwen. Ook het knijpen dus hihi...

Hoe zachter ze worden (en ze worden echt nog zachter dan ze nu zijn) hoe minder gevoelig het is als erin geknepen wordt :)

Hoop dat dat een antwoord is op jullie vraag :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. :45: Ik zou hem ook nog niet echt 'erop los laten gaan' maar zachtjes knijpen mag na een week of 6 zeker wel :)

Het kapsel is na 6 weken geheeld, dus dan mag eigenlijk alles weer, maar zoals met alles, moet je het opbouwen. Ook het knijpen dus hihi...

Hoe zachter ze worden (en ze worden echt nog zachter dan ze nu zijn) hoe minder gevoelig het is als erin geknepen wordt :)

Hoop dat dat een antwoord is op jullie vraag :)

xx BB

Maar ik denk dat je ook wel heel hard moet knijpen om iets te beschadigen, zo hard knijpen lijkt me sowieso niet bepaald fijn. :45:

Dit is trouwens wel echt een vraag die ik niet aan mijn pc durf te vragen wahaha :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heerlijk zo'n forum waar je alle vragen kunt stellen : ) Ben even benieuwd: hoe zit het met het gevoel in je tepels dan? Wanneer komt dat terug? Ik moet er niet aan denken dat ik dat kwijt zou raken, heb ik straks mooie borsten, zit mn vent aan mijn tepels, voel ik niets meer. Zou ik echt wel missen :) PS ik krijg volgende week een BV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik denk dat je ook wel heel hard moet knijpen om iets te beschadigen, zo hard knijpen lijkt me sowieso niet bepaald fijn. :45:

Dit is trouwens wel echt een vraag die ik niet aan mijn pc durf te vragen wahaha :44:

ik heb dat gewoon wel gevraagd aan mijn pc.....hij pakte een implantaat en kneep zo hard hij kon en draaide hem om zijn as en zei, het implantaat kan méér hebben als jij fijn zult vinden, na 6 weken zul je je man wel wat aan willen doen zo hard mág het dan al wel.....

moest ik dan weer om lachen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha leuk onderwerp!! ik ben 12aug geholpen maar meneer hoeft er nog niet in te knijpen hoor!!

als ik op mn buik lig lijkt t nog steeds of ik op 2 waterballonnen lig dus zolang dat gevoel is blijft hij er mooi vanaf!

komt goed, alles op zn tijd! :67::67::67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

moeder van 2, on 19 Oct 2013 - 21:34, said:

ik heb dat gewoon wel gevraagd aan mijn pc.....hij pakte een implantaat en kneep zo hard hij kon en draaide hem om zijn as en zei, het implantaat kan méér hebben als jij fijn zult vinden, na 6 weken zul je je man wel wat aan willen doen zo hard mág het dan al wel.....

moest ik dan weer om lachen :D

Whaha geweldig!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Nou.. :45: Ik zou hem ook nog niet echt 'erop los laten gaan' maar zachtjes knijpen mag na een week of 6 zeker wel :)

Het kapsel is na 6 weken geheeld, dus dan mag eigenlijk alles weer, maar zoals met alles, moet je het opbouwen. Ook het knijpen dus hihi...

Hoe zachter ze worden (en ze worden echt nog zachter dan ze nu zijn) hoe minder gevoelig het is als erin geknepen wordt :)

Hoop dat dat een antwoord is op jullie vraag :)

xx BB

En waarom niet vanaf 4 weken 'zachtjes' dan hè :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

alle bloed uitgekolfde en knipte

Wat? :98:

Ik kon het niet laten om na 2 weken elke dag even te voelen hoe hard ze waren, hihi. En nu, met 6 weken, zijn ze al lekker zacht. Als dat nog beter wordt :125:

Mijn vriend durft nieteens te knijpen. Bang dat er iets kapot gaat. En 'even lekker schudden' doen we ook nog maar niet, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was echt erg. Linkse borst was veel groter, maar dat kan, en 1 week po word ik wakker in mijn eigen bloed zwemmen. Bellen, assistent zegt, dat kan, geen probleem. Ik toch een afspraak gemaakt en wond open vol met oud bloed. En po ging hard knijpen (ongelooflijk veel bloed kwam eruit).

Nu moet ik verband wisselen meer keer per dag. Maar net als de kraan beetje open gezet, zo komt nog steeds bloed eruit.

En ik ben erg verdrietig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was echt erg. Linkse borst was veel groter, maar dat kan, en 1 week po word ik wakker in mijn eigen bloed zwemmen. Bellen, assistent zegt, dat kan, geen probleem. Ik toch een afspraak gemaakt en wond open vol met oud bloed. En po ging hard knijpen (ongelooflijk veel bloed kwam eruit).

Nu moet ik verband wisselen meer keer per dag. Maar net als de kraan beetje open gezet, zo komt nog steeds bloed eruit.

En ik ben erg verdrietig!

Oei dat is heel vervelend idd. Hoor je niet zo vaak, dat 1 week po nog een nabloeding ontstaat, of het oude bloed van een nabloeding via het litteken eruit komt.. Maar, je mag blij zijn dat het bloed eruit gekomen is meid. Als het blijft zitten, geeft het meer kans op overmatig kapsel, nu is dat gevaar in ieder geval voor een groot gedeelte weer gereduceerd. Het is nu even een paar dagen lastig, maar je zult zien dat het steeds beter zal gaan :)

Wees niet verdrietig, je hebt nu mooie nieuwe boobs en soms kan er wel eens even iets tegen zitten. Gelukkig is er uiteindelijk adequaat gereageerd door je pc.

Welke kleur heeft het bloed dat eruit komt? Helder rood, of wat donker rood, richting het bruinige?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief wat je zegt!

Dank je wel!

Bloed is donker, bijna zwart, net als mijn borst. :-(

Ik weet alleen niet als het zo met veel vocht daar dicht kan groeien?

Oke, dat is goed! Dan heb je dus een nabloeding gehad redelijk vlak na de operatie. Helaas heb je dat toen niet gemerkt, anders hadden ze je opnieuw open kunnen maken en de bloeding kunnen stoppen. Maar dat is dus nu vanzelf al gebeurd :)

:35:

Het oude bloed moet eruit, en dat kan even duren.. Maar als alles eruit is, gaat de wond vanzelf dicht, dat gaat dan ook best redelijk snel, binnen een paar dagen is het dan ook zo ver dicht dat er geen extra risico meer bestaat op infecties.

De komende dagen, als je je verbanden verwisselt, zorg dan wel dat je je handen altijd even goed wast van te voren en het verband goed schoon verwisselen.

Dan komt alles helemaal in orde (ben verpleegkundige, dus heb er wat ervaring in)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.