Ga naar inhoud

Nyne : 6 maart 2014 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben Nyne, 29 jaar en moeder van 2 lieve meisjes.

Mijn oudste is 3 jaar, mijn jongste 7 maanden.

Helaas heb ik hier net mijn hele verhaal zitten typen, toen ik bijna klaar was viel de stroom uit en kan ik dus weer opnieuw beginnen :-(

Ik ga het dus wat beknopter schrijven,aangezien ik al dik een half uur bezig was!!

Mijn jongste is dus 7 maanden, en mijn borsten zijn echt vreselijk..

Lege theezakjes..bij mijn oudste kreeg ik ook lege borsten en heeft het ongeveer een jaar geduurd voordat ze dus weer terug kwamen. Maar..zoals ze nu zijn, zijn ze na de geboorte van mijn oudste nog nooit geweest. Ze zijn dus leger en slapper, maar ook nog eens 2 maten gezakt.

Ik draag nu van die leuke maximizerbh's, omdat ik niet wil dat mijn omgeving ziet dat er eigenlijk niks meer zit. Ik schaam me ervoor. Maar nu 'lijkt' het dan nog wat, ik moet wel de hele dag het boeltje corrigeren, want al mijn bh's staan open en kan iedereen erin kijken als ik voorover buk of iets dergelijks en mijn kleine theezakjes bewonderen :-(

Ik voel me niet vrouwelijk en sexy, en daar baal ik vreselijk van.

Ga ik dan voor een borstvergroting of niet?

Zal het ooit nog terugkomen als ze zo slap en leeg en klein zijn als nu??!

Worden mijn borsten te groot als ik een borstvergroting heb ondergaan en ik weer wat vetweefsel terug krijg?!

Financieel gezien is dit een enorme uitgave wat we niet zomaar uit onze mouw schudden..daardoor denk ik dat België een bete optie is dan Ned.?!

En durf ik het wel?! Zo'n borstvergroting is toch een operatie..

Maar me zo vreselijk ongelukkig en verdrietig voelen kan toch ook niet nog maanden door gaan?!

Kortom..ik weet het gewoon niet meer..

Als ik foto's kijk van borstvergrotingen wil ik het liefst gister dan vandaag die vergroting, en weet ik zeker dat ik het wil. En vervolgens na een uur ben ik niet meer zeker van m'n zaak en twijfel ik over alles..

Ik lees al een tijdje mee hier en vind het een fijn forum met veel goede tips!

Daarom dacht ik, ik meld me aan en wie weet helpen de meningen van anderen me om uiteindelijk de juiste beslissing te kunnen nemen..

Groetjes Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Ja moeilijke keuze he.. En ook het financiele gedeelte is toch altijd even goed nadenken of je het kunt missen :)

Daarnaast moet je natuurlijk wel nog voor je kinderen zorgen, terwijl je na een bv de eerste week toch ook zelf echt hulp nodig zult hebben in huis. Je mag de eerste 6 weken geen zwaar huishoudelijk werk doen, waar ook strijken, dweilen, stofzuigen en ramen lappen onder hoort, en je ellebogen mag je 4-6 weken niet boven je schouders heffen... Dat zijn allemaal dingen waar je rekening mee moet houden.

Dan komt het punt: voor of achter de spier.. Als je ze achter de spier krijgt, dan mag je ook 4-6 weken geen dingen tillen die zwaarder zijn dan 2 kg.. dus ook je kindje van 7 maanden niet...

Echter, als daar allemaal een oplossing voor te vinden is, dan zou ik zeggen: DOEN

Want je borsten opnieuw mooi laten maken, is echt iets dat een vrouw zichzelf niet zou mogen ontzeggen :)

Als je een goed chirurg in Belgie zoekt, dan zou ik zeker eens bij dr. de Meyere in Gent langs gaan!!! Ik ben zelf bij hem geweest een jaar geleden, omdat er geen slechte verhalen over hem te vinden zijn en hij plaatst bijna altijd voor de spier!! Tenzij je echt helemaal geen eigen weefsel hebt...

Een vergroting met ronde prothesen kost bij hem 3000 euro, en daar is alles inclusief in.

Het consult kost 30 euro, maar dat wordt verrekend met de kosten van de vergroting als je bij hem voor de operatie gaat.

Hij is echt een aanrader!!

Verder is dr. Nio een arts met gouden handjes. Hij werkt in het Sint Lucas Andreas Ziekenhuis in Amsterdam(en in parkkliniek in Rotterdam maar daar is het duurder) Ook in het SLAZ kost het 3100 euro :) Dus als je liever in Nederland gaat?

Beide artsen zijn heel goed!! En kijken goed naar wat er bij je lichaam past :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Thanks voor je reactie!

Ja..erg lastig allemaal..er zijn ook zoveel verschillende dingen waar ik over moet nadenken..rond of anatomisch, welke maat, welke chirurg enz!

En dan moet het idd wel te betalen zijn..

En de horrorverhalen maken me ook bang..als ik sommige mislukte boobjobs zie denk ik..jeetje, die meid ging ook met het volste vertrouwen de operatietafel op,moet je kijken wat een problemen je er dan bij krijgt..maar goed, uiteindelijk is dat natuurlijk bij elke operatie wel zo..

Wow, ik wist wel dat je de eerste 2 weken ongeveer moet rekenen op wat extra hulp, maar 4 tot 6 weken m'n dochter van 7 mnd niet mogen tillen is wel heel rot en verdrietig denk ik..

Bedankt voor de chirurgen die je hebt doorgegeven, ik zal wat info googelen over ze!

Nog 2 vraagjes:

Hoe voelen je borsten nu aan? Zijn ze nog gewoon lekker zacht en wiebelig of moet ik rekening mee houden dat als ik een vergroting onderga, dat het vooral voor het aanzicht heel mooi is,maar dat je voor altijd zal voelen dat er wat in zit??

En ik zou me graag willen indekken dmv een contractje of zoiets waarin de chirurg tekend dat als er een fout/misser is gemaakt dat hij dat kosteloos weer goedmaakt..zijn er meerdere mensen die dat doen en werken chirurgen hieraan mee?!

Ik lees namelijk ook vaak dat als er iets mis gaat, de chirurg/kliniek ineens net doen of ze gek zijn..hoe zit dat met inkapselen of zoiets!? Ik lees dat ook soms, en dan lees ik ook dat meiden weer een hersteloperatie ondergaan.. Ik weet niet of dat dat bij de service hoort maar ik heb echt geen geld om daarna maar weer een nieuwe borstvergroting/hersteloperatie te betalen!!

Sorry voor al m'n vragen, maar ik ben op dit vlak (nog) een echt groentje hoor haha!!

Xx Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn mening heel snel geknopt

(Op 1 of manier krijg ik altijd de ipad leeg in mn handen gedrukt grommmm)

Maar als ik jou was zou ik een chirurg uitzoeken die garanties geeft,

klinkt platter dan ik bedoel.

Ook zou ik als ik de keuze had voor de spier gaan inplaats van dualplane,

want geloof me 6 week is vies lang mbt kleine kinderen,

Die rottige stofzuiger was me wel heilig maar je kleine meisje van 1 jaar niet kunnen troosten na een lelijke val is echt simpel weg rot.

Ik vind het echt tegen vallen dat dual plane...

En qua voelen dat valt mij echt reuze mee,

borsten voelen best natuurlijk, wel is het gevoel minder maar oed ik ben pas 8 week geleden geholpen.

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtsboven is ook een zoekbalk ;) Daar kun je de namen van de chirurgen ingeven en kun je alle ervaringsverhalen lezen.. Alleen Nio pakt de zoekbalk niet.. Die naam is te kort haha.. Je kunt wel ervaringsverhalen over hem zoeken door de klinieken in te geven waar hij werkt, en dat is: SLAZ en Parkkliniek ;)

Bij Nio ga je zeker geen problemen krijgen!!

Bij de Meyere ook niet, maar ik weet dat je daar nie zo een specifiek contractje zult krijgen. Bij Nio misschien wel?

Echter, bij beide moet je wel natuurlijk de behandelovereenkomst tekenen :) (moet bij elke pc)

Als je je prothesen voor de spier zou krijgen, dan kun je je kindje gewoon de dag erna weer tillen (oke, het mág dan in ieder geval weer)

Alleen bij achter de spier, of dual plane, mag dat dus niet :)

Ik ben nu zelf een jaar en 2 maanden po en mijn borsten zijn echt heel mooi zacht! Oke, ze zijn waarschijnlijk steviger dan echte borsten van deze grootte, maar het is echt niet zo dat je die boobs alleen maar voor de 'mooi' in kleren hebt! Ik heb ze voor de spier en ze zakken als ik lig, ook gewoon heel mooi opzij.

Ik was ook altijd heel bang dat ze hard zouden gaan aanvoelen, maar dat is dus echt niet aan de orde :) In het begin, de eerste weken, dan zijn ze hard, maar geleidelijk aan, vanaf een week of 4 po, begint dat te veranderen :)

BIj mij heeft het wel tot een jaar po geduurd dat ze steeds in fasen wat zachter werden. Al waren ze met 3 maanden po al echt lekker zacht, alleen zijn ze nu nóg zachter hihi. (moelijk uit te leggen.....)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar moeder zegt dat je voor de spier moet nemen om je herstel zo kort mogelijk te maken, ik vind dat je daar even niet mag aan denken.

Herstellen moet je toch, en je wil mooie boobs.

Doe het dan direct goed, vind ik.

Aangezien je al 2 kindjes hebt, en je spreekt over lege zakjes, lijkt voor de spier niet zoeen goed idee?

Maar ik ben er zeker van dat hier andere mensen op het forum zijn,

die daar betere info kunnen over geven :)

Maar dat is uw keuze natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pc is diegene die dat het beste kan beoordelen ;)

Maar ook met voor de spier moet je gewoon 4-6 weken herstellen!! Alleen maakt het dan niet uit dat je tilt, omdat er geen prothese achter de spier zit.... Als de prothese achter de spier zit, kun je namelijk het kapsel kapot maken met tillen, omdat de prothese dan meebeweegt. Dat gebeurt bij voor de spier niet!

Het is dus iets minder zwart-wit Monica ;) Maar het kan best dat ook Nio achter de spier adviseert, maar dan is het ook echt nodig. Hij kijkt altijd goed naar de situatie van de patient :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn al deze reacties zeg!!

@moeder..wat bedoel je precies dat je de dual plane zo vind tegenvallen?

Ik heb zelf niet echt een voorkeur, maar wil natuurlijk uitziende borsten(niet van die ballen zeg maar) en omdat ik echt 2 theezakjes heb overgehouden ben ik bang dat ik te weinig vet boven in heb? Dat is toch vaak de reden dat ze dual plane plaatsen of heb ik dat nog niet goed begrepen? Ik wil niet dat er randen te zien zijn..

Wel fijn dat ze uiteindelijk lekker zacht worden!!! :-)

Oh, dus als het voor de spier word geplaatst dan kan ik wel m'n dochtertje tillen..dat is toch ook veel waard hè..als ik me voorstel dat ik dat weken lang niet zou mogen..pff..dan heb ik wel een enorme drempel..

@BB..Thanks, ik ga dan ff kijken mbv de zoekbalk, erg handig om zo meer ervaringen te lezen! Ik probeer het al weken via Google, maar ik ben blij op dit forum te zitten!!

@monica..lastig hè om een keuze te maken! Waar twijfel jij zoal over dan?

Xx Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

helemaal onder aan de pagina moet je dan ff je thema wijzigen naar unlimitid.. Als het goed is komt dan de zoekbalk bovenin de pagina te staan...

Lastig he al die twijfels... Wat je wel kan doen is gewoon eens op consult gaan en dit eens te bespreken met een pc, wellicht dat die je twijfels eens weg kunnen nemen.. Ik bedoel wat is nou 6 weken op een mensen leven..

Ik wordt 14 november geopereerd en krijg ze dual plane.. ik heb dan geen kinderen waardoor het misschien wat makkelijker is, maar ook had ik ze wel denk ik niet dat ik me daardoor tegen laat houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Cindytje1985, het is gelukt..ook ik heb nu een zoekbalk!!

Het is ook lastig allemaal..maar idd..in principe is 6 weken niks alsmede het vergelijkt met een mensenleven! En als ik het uiteindelijk ga doen, en mij word echt dual plane geadviseerd, dan zal ik dat ook doen want ik wil het mooiste resultaat natuurlijk. Maar makkelijk ivm mijn kleine meid zal het dan zeker niet worden, en daar zal ik me dan ook op moeten voorbereiden.

Ik ga denk ik ook wel een afspraak maken met een pc, maar heel stom..zelfs dat vind ik doodeng..

En ik twijfel zo omdat ik officieel nog niet eens ontzwangerd ben..

Ik ben bang dat m'n borsten na een borstvergroting ineens weer wat terug gaan komen zodat ze dan misschien te groot gaan worden?!

Weet iemand hoe dat zit?? Of dat kan??

Maar aan de andere kant zegt een stemmetje..ach, zou wel meevallen..en als ik dat risico niet wil nemen moet ik misschien nog minimaal 1,5 jaar wachten en zo erbij lopen zoals nu..en dat kan ik ook weer niet want ik word hier gek van!

Maar waarschijnlijk zal idd een pc wat meer duidelijkheid geven..

Ik kan niet uitleggen waarom ik dat nou weer eng vind eigenlijk..want het is gewoon ter info..ik ben nogal drempelig aangelegd wat dit betreft denk ik ;-)

Maar even voor mijn duidelijkheid..dual plane krijg je toch geadviseerd als je te weinig vet hebt bovenaan?? En waarom word er soms voor dual plane gekozen en waarom soms voor achter de spier? Heeft dat niet allebei te maken met het vet bovenin?

En cindytje1985, waar laat jij het doen?? Spannend joh!!

Xx Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

En anders zou je via Diana Gabriels (zij staat niet zo goed bekend) maar de artsen die via haar werken oa Straten en Schiettekade (?) wel dacht ik zo.

De kosten zijn dan 2600 euro en als je bij Straten een bv krijgt dan word je in Nijmegen geopereerd in Barendrecht dan op consult! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nyne,

Welkom op het forum! Lastig he al die twijfels.

Ik heb voor de spier en ze voelen, dansen en hupsen dat het een lieve lust is. Ik had zelf nooit verwacht dat het zo natuurlijk aan zou gaan voelen. Had me erop ingesteld dat ik altijd' wat zou voelen' (iets nepperigs haha) maar dat is echt niet zo! Super fijn vind ik dat. Het is de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb. Voel me weer vrouw en heb weer zelfvertrouwen. In dat stukje herken ik dus veel van jouw verhaal.

Ik ben in de Velthuiskliniek geopereerd. Daar krijg je ook een duidelijke behandelovereenkomst mee . Ik denk dat je dat altijd wel krijgt? Maar ik heb eerlijk gezegd nooit stil gestaan bij wat er eventueel mis zou kunnen gaan. Dat is voor mij nooit een issue geweest maar als je daar wel mee zit zou ik zo'n overeenkomst zeker goed uitpluizen en kijken of je je kan vinden in wat er in staat.

Mijn kinderen zijn al 11 en 12 en konden zich zelf dus goed bedruipen. Maar dan nog vond ik het soms lastig hoor als ze dingen zelf moesten doen die ik anders voor hen doe, moeder blijf je toch en het is gewoon lastig als je gewend bent de spil van het huishouden te zijn en ineens dingen uit handen moet geven of hulp moet vragen.

Jouw kindjes zijn wel erg jong. Dit is wel echt iets om rekening mee te houden ja qua je herstel. 6 weken vond ik in dat opzicht ook best een hele lange periode. Kan mij niet heugen dat ik ooit eerder zo lang 'uit de running ben geweest'. Na 3 weken voelde ik me wel weer kiplekker en 100% de oude maar je mag dan gewoon inderdaad nog steeds niet alles doen! Dat was ook geestelijk best wel wat. Je moet je er echt effe aan overgeven haha.

Heb je al consulten gepland staan? Succes! xxx saartje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil toch even toevoegen dat het OOK kan dat je welveel pijn hebt en dat je borsten wel nep voelen. Gewoon om je niet alleen de zonnige kant te laten zien. Ik heb ze dual plane vanwege te weinig vet en heb zeker 3 maanden echt last gehad. Ik ben nu 9 maanden PO en je voelt en ziet aan mijn borsten echt wel dat ze nep zijn. Ze zijn lang niet zo zacht als mijn eigen borsten! Ik zou het je graag laten voelen, dan weet je tenminste wat ik bedoel. Ik ben er evengoed blij mee hoor. Maar buikslapen ofzo is nog altijd niet prettig, na een uur word ik wakker met pijn. Ook is mijn kracht nog steeds niet volledig terug. Succes met het maken van een keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties! Het geeft me genoeg stof tot nadenken!!

Ik ga het even allemaal laten bezinken en er goed over nadenken, hopelijk kunnen er over een tijdje wat knopen worden doorgehakt :-)

Xx Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nyne,
mijn twijfels liggen vooral omdat ik m'n borsten nu wel mooi vind van vorm (vooral als ik kou heb :D )
Maar de vulling is te weinig... Ik draag altijd maximisers waardoor weinig mensen me begrijpen.
Ik heb schrik om in m'n gezonde "mooie" borsten te laten snijden.
M'n vriend is tevreden, dus waarom?
Maar als ik dan een mooie bh zie, zonder vulling, pas ik die niet eens... Terwijl daar hele sexy spullen tussen zitten die ik nooit zal kunnen dragen als ik er zo blijf bij lopen.
En dan in de zomer, mooie ronde borsten zien op het strand... Dan kom ik helemaal depri naar huis.

Ik heb dan ook heel erg veel schrik voor complicaties.
Ik kan hier 100 positieve verslagjes lezen, maar dat 1ne verslagje waar er iets mis ging, zal ik onthouden.
En heb ook wel schrik dat ik ze nooit als mijn borsten zal zien.

Ik werk momenteel als schilder in de bouw, en dat is dus ook een serieus knelpunt.
Verlof, 6 weken... No way.
Ik ga dat nooit krijgen, en kan ik dan wel na 6 weken terug aan de slag? Kan ik dan zomaar plafonds schilderen?
Ach het is 1 twijfelboel in m'n hoofd, zoals bij velen hier :D

Succes en ik hoop dat je je droomboobs krijgt ;)
Ik zal je zeker volgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@saartjeloveseric.. Nee, heb nog geen consults in de planning staan. Heb me vd week heel rot gevoeld en er was echt chaos in m'n kop..maar ik ben nu wat rustiger zie mijn verhaal hieronder..

Hoi monica,

Fijn hè..al dat getwijfel :-(

Helemaal als je op zich wel tevreden kan zijn met je boobs..

Je moet er idd goed over nadenken, ook omdat je bang bent dat er iets mis kan gaan. Kijk, als je je borsten toch verafschuwd heb je weinig te verliezen, waarschijnlijk zal het zoiezo verbeterd worden. Maar jij verafschuwd je borsten niet..dus is de operatie het waard?! Dat is dus de vraag hè..

Ik heb gister een fijn gesprek gehad met mijn moeder..en ik heb iets meer rust daardoor. Ze begreep mijn probleem, vind het wel ff schrikken dat de mogelijkheid bestaat dat ik onder het mes ga, maar ze wil mij ook gewoon gelukkig zien..

Wel vond ze dat ik echt nog even moet wachten, omdat ik nog maar 7 maanden geleden ben bevallen. Zij zegt: geef het nog ff de tijd, je bent nog aan het ontzwangeren. Het kan ook over een paar maanden. Maar straks is het niet nodig en komen ze gewoon terug. Dan ben je zoveel geld kwijt, terwijl het ook zonder vergroting goed kon komen. En zo niet, dan kan je het altijd nog doen over een aantal maandjes. en in de winter heb je er wel iets minder last van,omdat de confrontatie een stuk minder is. Iedereen loopt in dikke truien en als m'n maximizer 'open' staat, valt dat in een vest of trui niet zo op..

Ik heb mezelf nu dus even rust gegeven, en probeer het probleem even wat aan de kant te zetten. Opzich voelt dat wel ff goed! Soms word je ff TE in beslag genomen hè..dan is advies van je moeder altijd fijn :-) ze weet op het juiste moment dan ff de rust terug te brengen!

Xx Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat herken ik mijzelf hier in!!!

Twijfel ook al jaren. Maar nu dan toch een consult gepland op 17 sept bij Veldhuiskliniek bij dr Laura Mooijen.

Ik wil toch al mijn vragen daar eens neerleggen en mijn wensen bespreken.

Ik zou helemaal geen grote borsten willen, maar puur vulling ipv die lege A cup.

Ik sport namelijk veel en wil er zeker geen last van hebben tijdens het sporten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed Kopkop, dat je zover bent om een consult te plannen!

Ik ben benieuwd wat je daarna gaat doen!

Ik heb een vriendin, die heeft de knoop doorgehakt om toch een borstvergroting te ondergaan en vertelde mij dit. Toen ik daarna naar huis ging, ging ik gelijk weer twijfelen om te wachten en wil ik ook..pff..dan weer wel,dan weer niet..

Maar ik blijf nu gewoon bij mijn beslissing om in februari een besluit te nemen, dan is mijn dochter 1 jaar en zal er niet veel meer veranderen aan m'n borsten.

Als ze dan nog zo slecht zijn, ga ik het gewoon doen(als ik durf)

Xx nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Thanks Cindytje1985, het is gelukt..ook ik heb nu een zoekbalk!!

Het is ook lastig allemaal..maar idd..in principe is 6 weken niks alsmede het vergelijkt met een mensenleven! En als ik het uiteindelijk ga doen, en mij word echt dual plane geadviseerd, dan zal ik dat ook doen want ik wil het mooiste resultaat natuurlijk. Maar makkelijk ivm mijn kleine meid zal het dan zeker niet worden, en daar zal ik me dan ook op moeten voorbereiden.

Ik ga denk ik ook wel een afspraak maken met een pc, maar heel stom..zelfs dat vind ik doodeng..

En ik twijfel zo omdat ik officieel nog niet eens ontzwangerd ben..

Ik ben bang dat m'n borsten na een borstvergroting ineens weer wat terug gaan komen zodat ze dan misschien te groot gaan worden?!

Weet iemand hoe dat zit?? Of dat kan??

Maar aan de andere kant zegt een stemmetje..ach, zou wel meevallen..en als ik dat risico niet wil nemen moet ik misschien nog minimaal 1,5 jaar wachten en zo erbij lopen zoals nu..en dat kan ik ook weer niet want ik word hier gek van!

Maar waarschijnlijk zal idd een pc wat meer duidelijkheid geven..

Ik kan niet uitleggen waarom ik dat nou weer eng vind eigenlijk..want het is gewoon ter info..ik ben nogal drempelig aangelegd wat dit betreft denk ik ;-)

Maar even voor mijn duidelijkheid..dual plane krijg je toch geadviseerd als je te weinig vet hebt bovenaan?? En waarom word er soms voor dual plane gekozen en waarom soms voor achter de spier? Heeft dat niet allebei te maken met het vet bovenin?

En cindytje1985, waar laat jij het doen?? Spannend joh!!

Xx Nyne

Ja heel spannend inderdaad... Ik ga naar dr. Nio in het SLAZ... Nio schijnt de pc te zijn met de gouden handjes dus dat moet wel goed komen!!

hihi, lag idd aan het thema wat je gebruikt, maar gelukkig hebben we cindy, die 's ochtends al op het forum is ;)

x

hahaha ja zo zie je maar hoe verslaafd ik ben aan het forum dat ik zelfs voor mijn werk nog ff kijken wat hier allemaal gebeurd en ja ik begin nou eenmaal ergggggggg vroeg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nyne,

Je verhaal is zo ongelofelijk herkenbaar! Ik heb ook eindelijk na 8 jaar(!) twijfelen de knoop doorgehakt. Mijn zoon is nu 9. En na 1 jaar wilde ik het al doen. Daarna afgevallen en nog een dochter gekregen. Zij is nu 5.

En NU heb ik de knoop doorgehakt! De datum staat, 19 dec bij Dr Nio. Ik twijfel nog steeds over dual plane of voor de spier. Ik heb een vergelijkbare situatie, voor mn gevoel niet genoeg weefsel, maar dr Nio zegt dat voor de spier kan.

Ik wil voor het mooiste resultaat en qua herstel neem ik voor lief wat erbij hoort...

Ik wens jou heel veel succes met je beslissing.

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hoi iedereen!

We zijn inmiddels bijna 5 maanden verder na mijn eerste bericht en de knoop is doorgehakt. Morgen ga ik bellen voor een consult bij Nio!

Nu heb ik alleen nog 1 twijfel..

Als het voor de spier kan wil ik het zo snel mogelijk..maar als het erachter moet of dual plane weet ik niet wanneer het het beste moment is om te laten doen ivm mijn kleine meissie. zij word over 2 weekjes 1 jaar en kan dus nog niet lopen.

Klopt het dat je ook echt 6 weken haar niet mag tillen? Want 2 weken kan wel, maar 6 weken vind ik wel erg lang!! Dus dacht ik dan in september ofzo(ik dacht vol in de zomer lijkt me niet fijn als het zo heet is en met je sportbh aan) want dan loopt ze en kan ik haar aan haar handje meenemen ipv tillen. Maar goed, dat betekend dat ik nog 8 mnd moet wachten en ik ben nu al de hele tijd een soort gespannen vanaf het moment dat ik het heb besloten. Ik vind het echt doodeng..

Kunnen jullie mij vertellen wat jullie ervaringen zijn met achter de spier, dual plane en kleine kids??

Liefs Nyne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.