Ga naar inhoud

vlindertje82 : 15 oktober 2013 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ik ben deze week bij de PC geweest en we zijn flink aan het passen geweest...

Nu waren mijn wensen al heel duidelijk…

We zijn nu uiteindelijk uitgekomen op:

340cc

druppel

voor de spier..

Hij plaatste eigenlijk altijd voor de spier als er genoeg weefsel was..

Maar gaan ze nu niet heel snel hangen met 340cc voor de spier?

Ik hoor graag ervaringen van de dames die ook 340cc hebben en liefst ook paar fotootjes bekijken :)

alvast bedankt :)

lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Hoi Vlindertje..

Ik denk niet dat je je blind moet staren op het aantal cc's.. Dat heeft namelijk bij iedereen een ander effect..

Of het eerder gaat hangen als je het voor de spier plaatst weet ik eigenlijk niet, maar daar is vast heel veel over te vinden hier op het forum..

Spannend he, maar het brengt ook veel twijfels met zich mee.. daar weet ik alles van ;)

heb je al een datum wanneer je geopereerd wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Vlindertje,

Ik heb ook 340 cc achter de spier. Ik ben hiermee van niks naar D75 gegaan. Ik ben er super blij mee! Ik hoorde wel dat als je de protheses achter de spier laat plaatsen het iets kleiner uitvalt dan voor de spier.

Hopelijk heb je hier iets aan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlindertje, ik heb 325cc dual plane, als je wilt kijken moet je me even toevoegen. T wordt wel bij iedereen anders, maar dan heb je een beetje een idee.. Ik ben ook maar 1x gaan passen, en wat goed voelde gelijk afgesproken. Ben ook zo'n twijfelaar namelijk. En nu 10 dagen PO en superblij! In m'n shirt niet te groot met sport bh in ieder geval, maar naakt staan ze er wel echt! Succes met je keuze, liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties :)

15 okt staat de ingreep gepland! (wel tricky maand, ben dan vaak ziek) Dus nu MEGA aan de vitaminen!

Mijn PC was vertelde dat ze eigenlijk alleen achter de spier plaatsten ivm te weinig weefsel van huidige borst…

Waarom is er bij sommigen van jullie gekozen voor achter, of dualplane?

@pinkboobie was het herstel pittig?

Ik twijfel veel, maar komt ook omdat veel mensen zich er mee bemoeien… Ik lig nu in een scheiding.. en het is dus niet NORAAL dat je wat aan jezelf laat doen in die tijd…. (en dan horen ze niet, dat ik dit al JAAAAREN wil)

Ze lullen maar, ze bekijken het maar, want het gaat gewoon doooor!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Bij mij is er gekozen voor dual plane omdat ik te weinig eigen weefsel heb waardoor je randen zou kunnen gaan zien als ze voor de spier geplaatst worden..

Er zijn altijd mensen in je omgeving die negatief reageren, maar he dit is jouw leven en waarom ongelukkig door het leven gaan als je tegenwoordig hierbij geholpen kan worden waardoor je je weer op en top vrouw kan voelen!!

De mensen die zo negatief zijn zijn waarschijnlijk gewoon jaloers of gunnen jou het niet... dus idd lekker laten lullen en gewoon doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh lig je ook nog in een scheiding ,pff heftig zeg!Gaat je niet in de kouwe kleren zitten dan.

Men denkt misschien dat het daardoor komt dat je dit nu ineens wil ,maar het is natuurlijk ook om je ex tegen die tijd een oog uit te steken ,whahaha :45: (grapjeeeeeeee)

nee lekker maling aan derest hebben,en gewoon zeggen dat je dit al jaren wilde,het is geen beslissing die je ff tussen een scheiding door neemt,dat zou pas raar zijn.

Voor de spier kan geen kwaad hoor,zal je juist heel erg mooi staan!

En idd beter die optie niet nemen als het niet nodig is want vd spier oogt wel mooier vind ik vaak.

Nog een bijkomend voordeel ,het herstel is veel lichter.

Ik had die optie ook en heb een beetje spijt dat ik niet vd spier heb genomen,maar das achteraf praten natuurlijk.

De reden hiervan is dat ik ze niet dicht genoeg tegen elkaar vind staan.

En bovenop wat meer vulling had gewild,ja ach wensen hou ik toch,ben ik eerlijk in :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

De reden hiervan is dat ik ze niet dicht genoeg tegen elkaar vind staan.

En bovenop wat meer vulling had gewild,ja ach wensen hou ik toch,ben ik eerlijk in :106:

Ach als je eenmaal onder het mes bent gegaan wil je volgens mij alleen maar meer!! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gister DE dag!

Nu schiet ik ineens heel erg in de stress, want zie hier 340cc staan en volgens mij heb ik de 240cc gekregen! OMG ik ga morgen direct bellen!

Het was ook een rare dag, de ingreep liep erg uit.. heb de chirurg na de ingreep niet eens meer gesproken.

Verder ben ik wel tevreden over hoe het allemaal verlopen is!

Het resultaat is nu nog erg gezwollen en ook tussen de borsten in is het nog opgezwollen.. Dus vind het nu moeilijk om al te zeggen wat ik er van vind!

Ze hadden van mij wel groter gemogen, maar als het aantal cc nu ook nog niet klopt, dan hebben we toch een probleem!

Nu zijn ze heeeel natural en passen goed bij mijn lichaam, maar ben als de dood dat als het vocht weg gaat ik ze toch te klein vind.. of juist niet..

Ze zijn vor de spier geplaatst en alles is nog erg strak, wanneer gaat dat veranderen?

Ik heb tevens een labiacorrectie laten doen, dat is wel even afzien… Maar goed dacht ook daarbij 6 weken niet sporten, dan maar in 1 keer..

Maar ben dus behoorlijk beurs..

Oh en he deden jullie dat met aankleden? Je mag toch niet met je armen boven je hoofd…?Ik heb niet 6 weken lang iemand die mij daarbij kan helpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Wat gek dat er wat anders op je kaartje staat? Inderdaad even bellen om te vragen hoe het zit.

Wat jammer dat je na afloop de chirurg niet even heb kunnen spreken. Ik vond dit zelf wel erg fijn ook al was het maar voor heel even.

Dat je nu gezwollen bent dat kan wel even duren hoor. Het is allemaal vocht. Probeer echt zo veel mogelijk te drinken(geen koffie) om het af te voeren in je lichaam. Ik ben nu 17 dagen po en heb ook nog steeds vocht. Met name onder mijn borsten zit aan beide kanten een hele strook lijkt wel met vocht. Het heeft gewoon even tijd nodig.

Je borsten zullen de komende dagen en zeker als het vocht wat gaat minderen erg veranderen. Ze moeten ook nog wat zakken en op hun plek gaan zitten. Bij de 1 gebeurd dit sneller als bij de ander, maar heb geduld ook al is dat niet altijd even makkelijk ;)

Over een paar weken kun je wat meer het echte resultaat zien

Succes met herstellen

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd :) rechtsboven klikken op je naam en dan naar mijn gallerij, zo moet je het wel vinden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3 dagen PO en heb veel pijn aan mijn linkerborst… Het is aan de binnenkant op de rand waar de prothese ophoudt dus waar hij tegen mijn huid aan drukt...

De pijn is heel erg als ik mijn arm beweeg en daardoor ook de prothese daar tegen dat plekje aan drukt...

Zou dit kunnen komen doordat daar het weefsel los gehaald is? Soort van inwendig wondje?

Het is een vreselijke stekende pijn en kan af en toe de sportbh er niet eens op verdragen! Heb geen koorts en het is ook niet rood...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar meid. Ik had soms plekken in het begin waar ik niet eens naar kon wijzen of ik gilde het bijna uit! Je huid moet denk ik ook nog oprekken enzo en er is toch wel wat gebeurd daar binnen in. Het komt goed, maar het dal wel even duren, dus inderdaad geduld ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik herken dit haha. Ik ben nu 12 weken PO dus heb nergens meer last van, maar de eerste dagen had ik idd aan de binnenkant van mijn linkerborst zooooo'n pijn. Vooral met opstaan en bewegen.

Geen idee wat het is, denk de spier die moet oprekken. Heel veel geduld hebben inderdaad, het gaat vanzelf over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat zou inderdaad wat zijn :) gelukkig no panic, hoe gaat je herstel? :D

herstel gaat redelijk… heb links veel pijn stekende pijn zo af en toe rechts eigenlijk helemaal geen last...

Maar ben dubbel patientje, want heb ook labiacorrectie laten doen… En dat is wat minder.. Blij dat de hechtingen er dinsdag uit gaan ;)

Wat krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.