Ga naar inhoud

Borstband: hoe werken jullie hem weg onder je kleding?


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik heb a.s. dinsdag mijn bv, en moet dan ook een paar weken een borstband dragen (hoe lang weet ik eigenlijk niet precies). Nu zie ik dat die band vrij hoog om je borst komt te zitten, dus het lijkt me lastig met shirtjes enzo, omdat die band dan natuurlijk gewoon te zien is. Voor de 1e paar dagen lijkt me dat nog niet zo'n probleem, maar na een tijdje wil ik wel weer even eruit natuurlijk, en dan ziet straks iedereen die borstband! Hoe hebben jullie dit gedaan? Hebben jullie tips over hoe je die band een beetje weg kan werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant, ik wil wat ook weten :P

Waar word je opereert?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet t vrijwel altijd helaas.. of je moet echt hooggesloten shirtjes hebben en die alleen maar dragen.. soms lijkt t wel alsof je gewoon n wit hemdje onder je shirt hebt aangetrokken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier wel eens gelezen dat er een meid was die had bij de H&M zo een stretch rokje gekocht. Die bestaan in verschillende kleuren ;)

Die trok ze dan aan als strapless truitje en daaroverheen een blousje. Dan lijkt het net of je een hooggesloten truitje aan hebt onder je blousje, zonder dat je je band ziet :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee of hij het doet, maar als het goed is staan hier mijn afbeeldingen in :) En zo kon ik nog veel meer combinaties maken ook met leuke moderne blousjes etc. Heb wel elke keer dezelfde broek aan want het is te zwaar om die knoop los en vast te maken.

En heb het even zo opgelost:

http://www.borstenforum.com/gallery/album/2936-covering-the-borstband/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.