Ga naar inhoud

angel36 : augustus 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

beste dames,

na de komst van onze kinderen wil ik erg graag een bv laten uitvoeren en graag vrij snel nu zelfs.

heb al wat opzoekingen gedaan en ik kom dan uit bij dr plovier, of dr decoopman.

ik wil graag van A 70 naar een grote B of kleine C cup gaan met een zo natuurlijk mogelijk resultaat.

wie kan me helpen met ervaringen bij deze 2 artsen, tips?

worden ingrepen vaker in de wintermaanden uitgevoerd of kan de zomer ook?

groet!

mieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Mieke

Welkom op het forum!

Mag ik je 1 ding ten zeerste afraden? Een bv bij dr. Decoopman plannen. Deze man is een regelrechte prutser!!!

Rechtsboven is een zoekfunctie.... zoek hem maar eens op.. en lees bijvoorbeeld eens het verhaal van Bboob....

Over Plovier zijn goede verhalen te lezen en minder goede...

Dus daar kun je zeker eens op consult gaan.

Verder zit in die regio nog een hele goede pc, waar ik zelf, met een heleboel dames ondertusssen op het forum haha, ben geweest. Hij heeft bij mij dingen moeten herstellen die iemand anders verprutst had en dat heeft hij perfect gedaan. Ik heb het over dr. de Meyere. Zijn kliniek heet Artemedis en hij zit in Sint Denijs Westrum, bij Gent.

Zeker een consult waard :)

Meestal kan het ook in de zomer, maar is natuurlijk afhankelijk van de vakanties van de pc die jij wilt kiezen :)

Bij Plovier en bij de Meyere kost het trouwens rond de 3000 euro. Ze zitten bij elkaar in de buurt qua prijs :)

Succes :35:

En veel lees- en forumplezier!!!

Bij vragen: shoot!!

En nogmaals haha: NIET bij Decoopman uit Brugge is ie dacht ik...

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mieke

Welkom op het forum!

Mag ik je 1 ding ten zeerste afraden? Een bv bij dr. Decoopman plannen. Deze man is een regelrechte prutser!!!

Rechtsboven is een zoekfunctie.... zoek hem maar eens op.. en lees bijvoorbeeld eens het verhaal van Bboob....

Over Plovier zijn goede verhalen te lezen en minder goede...

Dus daar kun je zeker eens op consult gaan.

Verder zit in die regio nog een hele goede pc, waar ik zelf, met een heleboel dames ondertusssen op het forum haha, ben geweest. Hij heeft bij mij dingen moeten herstellen die iemand anders verprutst had en dat heeft hij perfect gedaan. Ik heb het over dr. de Meyere. Zijn kliniek heet Artemedis en hij zit in Sint Denijs Westrum, bij Gent.

Zeker een consult waard :)

Meestal kan het ook in de zomer, maar is natuurlijk afhankelijk van de vakanties van de pc die jij wilt kiezen :)

Bij Plovier en bij de Meyere kost het trouwens rond de 3000 euro. Ze zitten bij elkaar in de buurt qua prijs :)

Succes :35:

En veel lees- en forumplezier!!!

Bij vragen: shoot!!

En nogmaals haha: NIET bij Decoopman uit Brugge is ie dacht ik...

xx BB

Oei, verschiet ik van hoor! Ik heb hem ook even in mijn gedachten gehad.... Hij is toch ook op tv geweest voor het programma Beautiful, niet?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, verschiet ik van hoor! Ik heb hem ook even in mijn gedachten gehad.... Hij is toch ook op tv geweest voor het programma Beautiful, niet?

xx

Was dat niet dr. Koopmann van de Bergmankliniek? Die is wel goed ;)

Dr. Decoopman uit Brugge is de prutser :)

Beetje verwarrend qua naam, maar er is een groot verschil :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat niet dr. Koopmann van de Bergmankliniek? Die is wel goed ;)

Dr. Decoopman uit Brugge is de prutser :)

Beetje verwarrend qua naam, maar er is een groot verschil :)

Nee, het is Decoopman hoor!!! Ik weet dat nog want ik zeg het, had er ooit over nagedacht ook bij hem een consult te doen!! Blij dat ik dat niet gedaan heb ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel voor je snelle reactie,

fijn om te horen! ik check het uit dr demeyere.

ik vind het erg moeilijk om tussen al die artsen er een uit te kiezen.. welke criteria te hanteren enzo..

Hoi Mieke,
Ik heb de mijne in juli....dus dat is ook in de zomer. Misschien niet helemaal ideaal maar ik wil niet nog langer wachten :-D

hoi,

ook bij dr demeyere dan? hoe lang duurt het gemiddeld tussen de eerste afspraak en de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mieke.

Toen ik op consult ging had hij vrij snel nog enkele gaatjes zei hij. Anders gemiddeld 6 weken vertelde hij me.

Bij mij is het wat langer wachten omdat het mezelf eerder niet past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Ik heb mijn bv ook in de zomer, 5 aug pas omdat ik niet eerder kan.

Maar bij het maken van de afspraak heb ik wel gemerkt dat er bepaalde weken zijn dat er vakantie is. Of dat er maar een enkele arts aanwezig is.

Succes met het maken van je keuze!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een zeer tevreden klant van Dr. de Meyere. Bij hem zit je zeker goed! Succes met je keuzes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik heb vorige week op consult gewest bij Dr Demeyere en daags nadien de datum voor BV vastgelegd op 11/7. Dus ook in de zomer. Trouwens : waar is die zomer ???? Het zou al echt moeten lukken dat het dan net 30°C zal worden in Belgie HAHAHAHAHA

Yuna: wanneer exacht ga jij?

Succes aan iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi,ik zie het wat laat ,maar hopelijk niet te laat.. Ik ben ook door dr decoopman uit Brugge geopereeerd,jaja de ooooh zo befaamde bv dokter uit Beautifull,een echte ravage heeft hij bij mij uitgericht aan mn borsten,3x geopeerd door hem om de boel nog recht te zetten en steeds slechter resultaat,ondertussen door dr demeyere hersteloperatie gehad met nieuwe prothesen en heel mooi resultaat. Ik raad je het ten sterkste af,ik wens niemand de ellende toe die ik meegemaakt heb met Decoopman +5500 euro betaald bij hem,schandalig veel :103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder heeft wel gelijk, maar .......... als je eenmaal van die mooie Boobies heb, wil je er wel mee showen in die zomer hempjes en na 4 weken mag je overdag bij Dr. de Meyere al een normale BH dragen. Maar ik kan ook voorstellen dat je het in de winter laat doen. Ik denk dat het voorjaar de beste tijd is, maar dan duurt het nog zo lang voor je. Ach, het kan eigenlijk altijd, gewoon wanneer jij wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hier nie verder gaan op seizoenen. Er zijn jaren geweest dat het in september snikheet was en redelijk bleef tot half november. En ik heb geen zin meer om nog langer te wachten. Zomer hoogzwangerschappen :-) gehad dus dees kan er ook nog wel bij. Dju mijne langste tekst tot nu toe. Moet beginnen oefenen op sms taal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hier nie verder gaan op seizoenen. Er zijn jaren geweest dat het in september snikheet was en redelijk bleef tot half november. En ik heb geen zin meer om nog langer te wachten. Zomer hoogzwangerschappen :-) gehad dus dees kan er ook nog wel bij. Dju mijne langste tekst tot nu toe. Moet beginnen oefenen op sms taal.

:45: shit happens Juke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

dames,

dr van oorbeek (da vinci) adviseerde om ronde implantaten te nemen. (achter de spier)

ikzelf dacht aan anatomische mr deze blijken te kunnen draaien.

is er een grrot verschil in zicht tussen ronde en anatomische vorm?

waarom zou ik kiezen voor rond of anatomisch? foto's van de verschillen?

graag reacties!!

groet!

mieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mieke,

Op dit forum ben je aan het juiste adres, hier is heel veel info te vinden. En er zijn heel veel foto's hier, in mijn galerij staan foto's van anatomische. Er zijn hier ook vele foto's van meiden met de ronde te vinden.

Ik heb even het stukje opgezocht dat ik van de week toevallig heb gelezen over anatomische protheses en het evt. draaien daarvan.

"De kans op draaien van de anatomische protheses vaak wordt als argument gebruikt om voor ronde borstprotheses te kiezen. Ik ben het daar echter niet mee eens. De anatomische prothese is bij uitstek geschikt om een op maat borstvergroting te doen. Dit omdat je zowel de breedte als de hoogte geheel op maat kan kiezen. Na het afmeten van de maten van de prothese op de borst, kan er een op maat pocket (ruimte) voor de prothese gecreeerd worden. Als je op deze wijze opereert, ligt de prothese in een precies pas gemaakt holte en kan dan niet draaien. Draaien van een anatomische prothese is in mijn optiek een technische fout, en kan draaien wanneer de pocket te ruim wordt gemaakt. Dus wanneer je alleen naar volume kijkt en niet naar het 3-dimensionaal beeld van borst en prothese.
Alleen bij de style 510 van McGhan is in een Nederlands onderzoek aangetoond, dat deze prothese door zijn verkeerd verdeelde volume, een verhoogde kans heeft op draaien. Deze style prothese heb ik gelukkig nooit gebruikt.
Tijdens een consult leg ik u graag meer uit over mijn idee van een natuurlijke borstvergroting.
dr. Laura Moojen-Zaal"

Veel leesplezier op dit forum.

Groetjes,

Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mieke!

Als je een rond implantaat achter de spier laat plaatsen geeft dat ook een heel natuurlijk resultaat. Heb ik ook ;) Bovendien zijn anatomische implantaten stugger waardoor de vor erin blijft, dat is zo als je erin knijpt, maar ook als je op je rug of op je zij ligt. De vorm blijft dan de vaste druppelvorm naar richting je tenen. Ik heb in mijn galerij foto's staan waarbij ik op mijn rug lig, op mijn zij en waar ik voorover hang, daaraan kan je goed zien dat ronde implantaten achter de spier ook heel natuurlijk ogen. Die van mij zijn 85% gevulde van eurosilicone, maar ook bij de 100% gevulde krijg je dat effect. Je kan mijn foto's bekijken door me een vriendschapsverzoek te sturen.

Je hoort idd wel eens dat anatomische implantaten draaien, maar dat doen ze gelukkig niet allemaal. tegenwoordig hebben de anatomische ook ruwe wanden, waardoor de kans op draaien wel kleiner is dan bij gladde wanden.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is hier al gezegd :)

Vooral het grote nadeel van anatomische vond ik dat ze hard zijn... En dat ook wel blijven omdat idd de borst de hele tijd in de druppelvorm moet blijven... Zelfs als je ligt en je eigen borst blijft toch ook niet staan ?

Je krijgt zeker geen ballon effect met ronde hoor als je luistert naar je pc... Als hij zegt das de max. Neem het dan maar van hem aan.

Ikzelf heb ronde voor de spier.. Ben nu 6dagen PO... Ze zakken dus nog :)

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mieke!

Als je een rond implantaat achter de spier laat plaatsen geeft dat ook een heel natuurlijk resultaat. Heb ik ook ;) Bovendien zijn anatomische implantaten stugger waardoor de vor erin blijft, dat is zo als je erin knijpt, maar ook als je op je rug of op je zij ligt. De vorm blijft dan de vaste druppelvorm naar richting je tenen. Ik heb in mijn galerij foto's staan waarbij ik op mijn rug lig, op mijn zij en waar ik voorover hang, daaraan kan je goed zien dat ronde implantaten achter de spier ook heel natuurlijk ogen. Die van mij zijn 85% gevulde van eurosilicone, maar ook bij de 100% gevulde krijg je dat effect. Je kan mijn foto's bekijken door me een vriendschapsverzoek te sturen.

Je hoort idd wel eens dat anatomische implantaten draaien, maar dat doen ze gelukkig niet allemaal. tegenwoordig hebben de anatomische ook ruwe wanden, waardoor de kans op draaien wel kleiner is dan bij gladde wanden.

Liefs, SM

merci voor duidelijke info, ik ga straks je foto's bekijken, je profielfoto ziet er alleszins mooi uit!

grt! mieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.