Ga naar inhoud

M.ri : 15 november 2013 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen,

Na toch wel al een klein jaartje lid te zijn van dit forum, ga ik me toch maar even voorstellen :-)

Ik ben Mari, en na 2 jaar twijfelen heb ik nu toch uiteindelijk belist om een BV te laten doen.

Tot 2 jaar terug vond ik een BV eigenlijk niet nodig want ik had een mooie, volle C, maar op de een of andere bizarre wijze is die opeens weggesmolten en heeft die plaats gemaakt voor een A'tje (Ik voel me terug 14 als ik naar m'n 'boobs' kijk) :74:

Na overleg met de mams en 't mannetje (die een hevige 'dikke tetten' fan is :P) heb ik dan toch maar de beslissing genomen om me een nieuw paar borsten aan te schaffen :126:

Ik heb mijn sportwagen ingeruild voor een normalere meisjesauto :69: en met de rest van de centjes gaan we voor de boobies! Ben zo benieuwd!!!! :43:

Ik ga m'n boobjob laten doen in de Wellnesskliniek, maar ik ben er nog niet uit bij welke PC.

Mijn eerste voorkeur ging uit naar Dr. Verdonck (want die maakt dikkere tetten naar't schijnt :141: ) maar Dr. Visser zou dan weer natuurlijkere resultaten geven en meer mogelijkheden hebben.... Aaaaah dilemma!!!

Morgen zowiezo eens bellen naar de Wellnesskliniek, afspraakje voor consult maken met een van die 2 PC's en dan zullen we wel zien e, want ik zou zo graag al in oktober m'n nieuwe boobs hebben.

Weten jullie mss als ik zo iets minder als Kim Kardashian borsten wil hebben of het dan idd beter is voor bij de ene of de andere PC te gaan? Ik wil zowiezo wel naar een D gaan hoor :blush: (Hopen dat dat mogelijk is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey K2709

Net je foto's bekeken.

Amai, ze zien er wel al goed uit e :68:

Is het allemaal wat meegevallen?

Heb je al een idee wat je cupmaat nu ongeveer zal zijn?

Grz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afeglopen week een afspraak gemaakt voor consult bij dr. Visser, ben ook afgegaan op de verhalen dat ze natuurlijke borsten maakt.

Als je volgende maand al wil gaan dan zou ik meteen bellen want ik kan 24 september pas op gesprek..

Succes in ieder geval :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het echt supergoed meegevallen! Heb alleen de eerste dagen spierpijn gehad en gevoelig litteken, maar na een week was alle pijn weg! Ik zou het zo opnieuw doen. Van mijn littekens zie je nu al bijna niets meer en mijn huisarts zei ook dat het supergoed gedaan was.

Ze zijn ook al redelijk zacht en voelen helemaal van mezelf!

Mijn sportbeha is nu 80D, en volgens mij gaat dat in een gewone bh ook zo zijn.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoiii!

Nou Verdonck maakt geen dikke borsten als die dit niet natuurlijk vind, ik ben heeeel erg positief over hem!

Ben zelf 19 aug. bij hem geopereerd en ontzettend blij met t resultaat.
Ik had een kleine a en nu een volle C. Heel natuurlijk! (zie mijn foto's als je wil, wel even toevoegen als vriendjes)

Hij raadde mij 300 cc aan, ik vroeg of 330 ook mogelijk was, maar hij zei dat er dan een kans was dat je randen ging zien en dat wilde hij voorkomen. 330 cc is namelijk breder en maar 2 mm vooruit, dus wilde ik toch de 300.

Zelfs op de operatie tafel vroeg ik nog of de 330 echt niet kon, hij zei; vertrouw me maar op de 300 cc, dit is 100% zeker het mooist bij je lichaam.

En wat ben ik blij dat ik naar hem geluisterd heb zeg! 'T is heel natuurlijk maar toch mooie volle borsten die precies bij mn lichaam passen. Hij is dus heel eerlijk en heeft een goed inzicht in wat bij jou past.

Ook de wond/litteken is heeel mooi en maar klein! Doet die goed..

Verder was alles ook super prettig verlopen (lees mn operatieverslag if you want:) )

Als je eventueel vragen hebt hoor ik t wel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heeeeeyyyy iedereen

Daarstraks consult gehad bij dr. Visser in de wellnesskliniek.

Is supergoed meegevallen, ze ziet er uit als een strenge dame, maar in haar antwoorden is ze wel super vriendelijk. Wel kort van stof, maar dat had ik al verwacht

Ze begon al direct over m'n beetje flaporen, en dat ik daar ABSOLUUT niks aan mocht laten doen, ze vond het zo charmant zo gezellig toch

Mocht ik ook direct m'n kleren uitdoen, zette ze een stipje ergens in het midden van mijn borstkas iets onder mijn hals en begon ze te meten...

Ze voelde ook wat en ze gaf me een testbh.

Dan gaf ze me blauwe vulsels die ze dan indeed.

Dit was dus 300cc rond.

Het zag er goed uit, maar ik wou meer, en de max dat ze wou gaan was 330cc.

Maar die zou ze dual plane zetten om zo die randen te verminderen omdat ik weinig vet aan de zijkanten heb...

Op het papier staat zo 330 cc XP. Maar voor wat staat die XP eigenlijk?

En nu heb ik schrik dat ik ze ga voelen en zien zitten langs opzij en wil ik misschien toch maar terug gaan naar die 300cc. Wat denken jullie?

Alvast bedankt voor alle feedback en leuke reacties!

Ik vind het gewoon geweldig hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeeyyyy iedereen

Daarstraks consult gehad bij dr. Visser in de wellnesskliniek.

Is supergoed meegevallen, ze ziet er uit als een strenge dame, maar in haar antwoorden is ze wel super vriendelijk. Wel kort van stof, maar dat had ik al verwacht

Ze begon al direct over m'n beetje flaporen, en dat ik daar ABSOLUUT niks aan mocht laten doen, ze vond het zo charmant zo gezellig toch

Mocht ik ook direct m'n kleren uitdoen, zette ze een stipje ergens in het midden van mijn borstkas iets onder mijn hals en begon ze te meten...

Ze voelde ook wat en ze gaf me een testbh.

Dan gaf ze me blauwe vulsels die ze dan indeed.

Dit was dus 300cc rond.

Het zag er goed uit, maar ik wou meer, en de max dat ze wou gaan was 330cc.

Maar die zou ze dual plane zetten om zo die randen te verminderen omdat ik weinig vet aan de zijkanten heb...

Op het papier staat zo 330 cc XP. Maar voor wat staat die XP eigenlijk?

En nu heb ik schrik dat ik ze ga voelen en zien zitten langs opzij en wil ik misschien toch maar terug gaan naar die 300cc. Wat denken jullie?

Alvast bedankt voor alle feedback en leuke reacties!

Ik vind het gewoon geweldig hier

hey,

fijn dat je zo een goed consult had. als je ze dual plane zet moet je zeker geen bang hebben voor randen hoor, zeker niet met 330 cc en die 30 cc maken echt geen verschil dus zeker 330 nemen weet wel niet waar xp voor staat.

ik heb ook net 435 cc laten plaatsen en voel nergens mijn prothese dacht dat ik het wel een beetje zou voelen maar voel het echt nergens dus zeker geen bang zijn daarvoor :)

heb je al een datum vastgelegd of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Mijn pc is Verdonck ook bij wellness volgens mij staat de XP voor extra high profile anders heb je HP high profile.

Mijn max was ook 330 maar heb gesloten ooit met een wissel voor meer te gaan en nu happy te worden met de 300cc extra high profile. Heb ook maar aa/a dus als het nu een mooie volle c word ben ik happy.

30 cc is Miss niet veel maar ligt compleet aan je bouw en voorsituatie.

Met 330 neemt idd de projectie maar met 2 mm toe maar meer in de breedte.

Dat hoeft geen probleem te zijn als je maar niet te smal bent,

Ik moet nog 1,5 mnd wachten helaas voor ik geholpen word.

En jij wanneer kon jij terecht bij visser???

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja,

De datum wordt vrijdag 15 november.

Zo spannend, hopelijk kan ik tegen de feestdagen al een beetje mee pronken :)

Heb je veel last gehad na de operatie?

Dus je voelt dat nergens? En je hebt zoveel? Amai, dan hoef ik me ook niet druk te maken denk ik. Dankjewel!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha m.ri

Kunnen we net ruilen van datum ,Verdonck zit zo vol.

Ik moet dan nog 10 dagen wachten.

Wat duurt dat wachten lang zeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey alaantje,

Ik heb een maand moeten wachten voor mijn consultatie en nu nog een maand voor de operatie. Ik wou eerst bij dr. Verdonck maar die is heel de maand oktober in congé. En ik heb nu eenmaal geen geduld

Ja, ik twijfel nog voor die 30cc. Maar heb nog een maandje om te beslissen e

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!! Ik heb mijn datum al even vastliggen. 18november. nog 41 dagen! super spannend!! maar nu hoor ik van een aantal meisjes dat ze nooit naar de wellnesskliniek zouden gaan omdat ze het net slagers vinden.
leuk om hier ook positieve comments te lezen.
Ik denk idd dat Wellnesskliniek een imago heeft van slagerij door die Jef Hoeyberghs. maar die ligt er nu toch al even uit.
ik lees hier toch goede comments over dokter Verdonck, waar ik ook bij zou gaan.
Heeft er mss iemand slechte ervaringen?

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey smurf :)

Nu ik denk dat die 'slechte reputatie' ook gewoon door die Jef hoeyberghs komt hoor. Want ik heb alleen nog maar positieve ervaringen over de wellnesskliniek tegen gekomen

Alleen over dr. Damen ben ik wat minder tevreden klanten tegen gekomen... Maar ik denk dat dit ook van persoon tot persoon afhangt.

Ik vond alleszinds alle contact met de PC en de andere medewerkers van de wellnesskliniek tot hier toe super aangenaam en duidelijk.

Ik zou er me niet te ongerust in maken, moest deze kliniek geen goed werk leveren, dan had ze al lang gesloten geweest of dan had hier op het forum er wel iets over gestaan denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heya

Idd zat dames die zeer tevreden zijn bij wellness kliniek.

Hoop dat ik daar ook bij ga horen.

En beter dat ze veel mensen helpen als in bijv een Ziekenhuis waar ze het minder vaak doen.

En slechte of negatieve resultaten zullen er altijd een aantal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!

Ik ben geopereerd door dokter Visser en ik ben zo ontzettend tevreden!!! Ik zou het zo weer doen! Omdat zij inderdaad graag een natuurlijk effect wil, adviseerd ze voorzichtig met het aantal cc. Bij mij adviseerde ze ook 300cc en toen ik vroeg om meer zei ze dat ik 330cc max. Kon hebben. Eenmaal op de operatiedag heb ik gevraagd of het niet toch nog wat meer kon zijn... Na wat wikken en wegen kreeg ik toch 350cc. Ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb!!!! Ik had een kleine B en heb nu qua bh een E70 F70. Dat klinkt heel groot maar het ziet eruit als een volle D.

De Wellnesskliniek vind ik fantastisch en kan ik iedereen aanraden. Het voelt als een uitje als je geopereerd wordt. Slofjes, badjas, eigen kamertje met badkamer.. Een hele prinses. Ook vond ik ze supelief en het resultaat is echt super!! De nazorg is ook heel goed. Ze belde me twee dagen kater om te vragen hoe het ging. En toen ik zondagavond om 10 uur onwijs last had van mn litteken belde ik de kliniek en 10 minuten later belde dokter visser me terug!

Het heeft wel even geduurd voordat mn borten gingen indalen. Nu na 7 weken beginnen ze eindelijk goed te zakken. Maar ik ben zeeeeeeer blij met mijn nieuwe vriendinnen!!!

Kortom, Dokter Visser is fantastisch!!!

Heel veel succes met de operatie!!!!

X

Maxiem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Zelf iets meer dan 2 maanden geleden geholpen door dr. verdonck. Super tevreden over hem, hele lieve man en maakt prachtige borsten niks te klagen. Van een 70a naar 70F gegaan. 330cc geplaatst en meer had er volgens mij ook niet in gekunnen. Had ze zelf nog wel groter gewild maar dat kon nog niet. Wellnesskliniek vindt ik geeen aanrader! Nazorg heb ik totaal niet gehad. Na de operatie alleen wat drinken gekregen en eten desnoods zelf moeten gaan halen in de winkel. Geen enkele keer opgebeld hoe mijn herstel ging en het personeel in de o.k. wel aardig + dr. verdonck. Het is lopende band werk, 6 meisjes tegelijk op de kamer met mij en dat allemaal in een korte tijd door dezelfde arts geholpen.

Over het resultaat niks te klagen alleen de kliniek zelf tja je moet er niet teveel van verwachten.

En over die 30cc altijd voor de grootste gaan, want je ziet het verschil amper en dan kan je achteraf geen spijt krijgen ;)

Succes!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ga op 6 december bij Dr verdonck 330cc erbij krijgen, kan al niet wachten. Het ligt er ook aan hoe groot je bent en wat je omvang is denk ik ik vond de 300cc bij mij te klein. Ik ben iets meer als 1m70 en nu weer 59kg. Kom ook van een kleine 75/aa. Kan de bh tjes van mijn dochter van 10 aan dat vinden mijn dochters wel grappig (ze is forser). Hoop op een goede c uit te komen en dat zou het worden zei verdonck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.