Ga naar inhoud

Werkt dokter plovier met drains?


denisje83

Aanbevolen berichten

Maar dat is toch alleen maar goed voor de wondgenezing?

Ik kreeg er wel 1 maar ben natuurlijk ergens anders geopereerd,maar had er totaal geen last van,toen ik naar huis mocht werd hij er heel voorzichtig zonder au er uitgehaald.

Maar goed,begrijp dat iemand t wel een beetje eng idee zou vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mochten er pas uit als er minder dan 30cc wondvocht uit kwam. Was het zo zat, dat ik hier in r'mond naar de eerste hulp ben gegaan en heb gevraagd of hun die drains aub konden verwijderen! Werd er echt gek van. Dus super dat ik nu al weet dat er geen drains in komen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wanneer wel en wanneer geen drains dan? Ik heb nl. ook drains gehad bij mijn borstvergroting en nu ik weer een borstvergroting wil werd door de chirurg gezegd dat de drains er nu langer in moeten zitten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik heb de eerste keer geen drains gehad en de tweede keer wel,nou en ik moet eerlijk zeggen doe mij maar drains want dat scheelt enorm met de stuwing

en je lichaam hoeft veel minder zelf op te ruimen.als ik weer zou moeten zou ik vooraf zeggen ik wil wel drains.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.