Ga naar inhoud

ook even voorstellen


DiDi86

Aanbevolen berichten

Hoi meiden

Ik ga me ook maar even voorstellen.

Mijn naam is DiDi , 27jaar, met een geweldige zoon en man die mij steunt in mijn keuze voor bvg.

Na wat gegoogle ben ik er achter gekomen dat ik turbulaire borsten heb (als ik het zo goed type). Heb ik al die jaren toch niet gek gedacht dat ik geen echte vorm borsten heb.

Ik ben op dit moment nog orienterende, maar heb wel 2 klinieken waar ik graag eens op consult wil. Namelijk bloemingdael in Haarlem en Bergman in Billthoven.

Ik ben zo blij met dit foum. Alles kan ik hier lezen, zo fijn! Ben erg benieuwd of er meer vrouwen hier zijn met mijn 'probleem' en hoe het eindresultaat van de bvg bij jullie is. Voor mij is de vorm van mijn borst het belangrijkste niet de grootte.

Tot schrijfs DiDi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi Didi86,

Welkom! :)

Ik sluit me helemaal aan bij I233, alleen zeg ik dan Dr. Maas van de Bergman Kliniek te Bilthoven. Hihi.

Je kunt mijn topic lezen als je meer wilt weten en bij vragen: shoot!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Je kunt rechtsboven in de zoekbalk zoeken naar meiden die ook tubulaire borsten hadden....

Het beste is om een pc te zoeken die wel vaker werkt met tubulaire borsten.. Meestal wordt je eigen weefsel namelijk gekliefd en bij voldoende huiddikte, is het het beste (heb ik me laten vertellen) om de prothesen voor de spier te plaatsen...

Voor jou zou dr. Visser ideaal zijn... Zij werkt in de Wellnesskliniek in Genk.. maar heeft ook een eigen kliniek. Je zou haar website eens kunnen bekijken: www.arenborghoeve.nl

Als je de zoekbalk niet vindt, ga dan even helemaal naar linksonderaan op het forum en wijzig je thema in : 'unlimited' :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Super bedankt voor jullie reacties!

Vind het moeilijk om een keuze te maken in kliniek en pc. Gewoon eens op consult gaan denk ik dan.

Vind het erg spannend en twijfel nog altijd of ik het nou wel zou doen. Denkend aan pijn, herstel, het resultaat natuurlijk (of ik tevreden zal zijn, want ja het is moeilijk te voorspellen hoe het er uit komt te zien) en de mogelijke complicaties.

Keep ya posted. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het gegaan vandaag? ;-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi Estrella!

Morgen heb ik een afspraak bij Drs Blecourt in Bilthoven. Ben zo benieuwd wat hij gaat zeggen en adviseren. Spannend hoe ik na het consult over een borstvergroting denk.

Nu nog even voorbereiden met vragen die ik heb en nog even op het forum lezen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

hey Best Boobie :)

Vraagje. Dr Visser zou ideaal zijn voor vrouwen met tubulaire borsten? heeft ze hiermee veel ervaring denk je? Kun je me hierover meer vertellen :106: dit vind ik razend interessant want heb ze zelf namelijk ook.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.