Ga naar inhoud

donderdag is het zover nog wat vragen


Aanbevolen berichten

hee dames

a,s donderdag is het zover,moet om 7uur :blink: in de welness kliniek zijn in genk bij dokter visser

vind het nu best spannend hahaha we moeten zo,n 2,5 uur rijden dus aardig vroeg die nacht

heb 2sportbh,s gekocht alleen nog geen vitamine en antibiotica was ik helemaal vergeten kan dit nu nog?en na hoeveel dagen kan je weer na buiten enzo>?en de grootste vraag wanneer kan ik weer auto rijden

ik krijg 400cc in elke borst via de tepel(hier twijfel ik nog over of ik dit wel wil)

wie heeft dit nog meer en raad dit aan of juist af?

wat neem ik die dag eigenlijk mee?kan je erna weer een gewoon shirt aan

groetjes patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe patries,

antibiotica krijg je na je operatie mee, vitamine kan je alsnog slikken dat kan nooit kwaad maar het is ook niet noodzakelijk,ik had ook 2 sportbeha's gekocht als de ene niet zou passen dan had ik die ander nog. je moet iets makkelijks aandoen zoals een jogging en een vest met rits ik had ook een body shirt bij me en die kreeg ik ook aan met behulp van de zuster. dus je mag dezelfde dag zelfs een shirt of bodyshirt aan. de 4e dag ging ik pas naar buiten om een blokje te lopen,na 1 week kon ik auto rijden maar dat verschilt per persoon denk ik. ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.Oja Je hoeft niks mee te nemen naar de kliniek want je gaat dezelfde dag weer naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autorijden wordt de eerste 2 weken afgeraden .

Vitamine had je eigelijk al moeten innemen é weken voor de operatie , dat werkt niet eerder dus op zich heb je'r nu niks meer aan . Zou idd het herstel bevorderen maar ik persoonlijk geloof er niet echt in . Toen ik vitamines slikte ben ik ziek geworden : vind dat niet logisch . Als je gezond eet heb je dat toch niet nodig .

Zelf heb ik langs de tepel en ben er blij mee dus raad ik dat uiteraard aan .

Nadeel zou zijn dat je procentueel meer kans hebt om een infectie op te lopen en dat je gevoel in je borst/tepel kan wegblijven (maar dat kan dus ook langs borstplooi).

Ik koos ervoor omdat je litteken kleiner is en snel vervaagt , je ziet er na 2 maand al heel weinig van . Ook die band van de sportbh - die je toch 6 weken dag en nacht moet dragen - die constant in de borstplooi drukt , daar zag ik tegenop .

ieder moet haar keuze daar zelf in maken natuurlijk .

Op de rest heeft Wesje al duidelijk geantwoord :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reed na 10 dagen weer auto, zonder problemen.

Antibiotica kreeg ik niet. Ik heb wel Arnicapilletjes geslikt en dat was nodig ook omdat ik erg blauw was.

Ik had een vestje aan met eronder een hemdje, eentje die wat ruim is zodat hij makkelijk aangaat.

Met een incisie in de tepelhof heb ik geen ervaring, mij lijkt 400cc best veel om daar doorheen te moeten...... Maar ik vind dat ook gewoon een beetje een eng idee (Ik vind de foto's van B-Cupje stiekem ook een beetje eng :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

tnx voor jullie reacties

ben straks na de apotheek gegaan met de recepten die ik mee kreeg van de kliniek

een antibiotica kuur waarvan ik morgen avond de 1e moet gaan innemen

en een kuur van gravitamon 30was goed 2maal daags,

ook heb ik de drupppels meegekregen (pilletjes waren er niet)voor de blauwe plekken

wanneer begonnen jullie ermee na de bv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vitamine had je eigelijk al moeten innemen é weken voor de operatie , dat werkt niet eerder dus op zich heb je'r nu niks meer aan . Zou idd het herstel bevorderen maar ik persoonlijk geloof er niet echt in . Toen ik vitamines slikte ben ik ziek geworden : vind dat niet logisch . Als je gezond eet heb je dat toch niet nodig .

Bovenstaande geschreven door B-cupje is precies wat mijn pc ook zei :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg antibiotica toegediend in de kliniek,ook moest ik paracetamol slikken ,maar die hielpen bij mij niets,ik zou wel iets van een joggingbroek en vestje aantrekken,gwoon iets makkelijks,want je bent best wel erg gammel na zon operatie.

En makkelijk aankleden is dan wel zo fijn.... :rolleyes:

Verder gewoon alles over je heen laten komen,voor je t weet zit t erop!!Succes en sterkte alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.