Ga naar inhoud

consult dr.Visser Wellnesskliniek


Gast kelly83

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , ben nieuw hier , dus effe kort voorstellen :) Na 5jaar van twijfel heb ik eindelijk de moed gevonden om een 1ste consult te plannen op 27/8 bij Dr. Visser in de Wellness kliniek in Genk. Voor mijn zwangerschappen had ik een goed gevuld B-cupje waar ik best kon mee leven, na mijn zwangerschappen blijft er zelfs geen AA-cupje over :( Heb wel nog steeds veel twijfels en angst...Wat het uiteindelijk zal worden is dus nog een bijzonder groot vraagteken al raak ik door het lezen van jullie topics wel stilaan overtuigd :)

liefs, kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!!

Wat goed dat je die beslissing genomen hebt!! Ik zelf ben ook geholpen door dr. Visser en ben erg blij met het resultaat ( al mochten ze iets groter). Je zal merken dat dr. Visser wat gretig is met informatie dus schrijf je vragen goed op en overloop ze één voor één met haar! Zelf had ik heel veel vertrouwen in haar en dat is ook goed gekomen!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Juliette ,

Had zoal iets gehoord van anderen ... nu ik heb weinig vragen...waarschijnlijk omdat ik er zo weinig van af weet :( Wat ik wel weet is dat ik heel erg graag een zeer goed gevulde C (een mini D) wil hebben :) en 1 vraag houd me continue bezig...hoe lang ik niet zal kunnen werken (ik ben kinderverpleegkundige)

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik zeker zou vragen in jou plaats is het aantal cc je zal krijgen en profile (extra high, high of...) zo kan BB een schatting maken op wat voor cupmaat je kan uitkomen, altijd handig :-)

Vraag zeker het meeste aantal cc die ze wil plaatsen want Dr visser houdt van natuurlijke borsten en zal zeker niet te groot zijn, neem dat van me aan :-)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Dr. Visser maakt idd heel natuurlijke borsten, dus daar hoef je geen angst voor :)

Als kinderverpleegkundige is het toch verstandig om enkele weken, zeker een week of 4.... Maar dan is het nog wel afhankelijk van of je op de MC staat.. of wel eens accuut moet reageren...

Bespreek het even goed met dr. Visser, want dit is wel wel een vraag die je zeker aan haar moet stellen :)

Veel lees- en forumplezier nog!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag mijn consult gehad...vond Dr.Visser best aangenaam , droge humor :) Haar voorstel , 300cc dual plane , ronde vorm. Nu heb ik 70AA en zou dan terecht komen op C cup MAAAAARRR omdat ik nogal weinig vet heb zouden er bij het naar voor buigen rimpeltjes tevoorschijn komen aan de bovenzijde van de prothese :( daar zit ik nu niet meteen op te wachten. de rimpeltjes zullen er altijd zijn volgens haar , ook bij een kleinere prothese , slechts 1 oplossing , veel Mc Donalds eten zei ze :) Iemand ervaring met deze rimpeltjes ?

Voorts was ik ook erg geschrokken dat ik 6weken niet mag gaan werken en breek nu mijn hoofd suf over hoe ik dit zal oplossen

liefs , Kelly x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm....

Sja het komt wel eens voor idd, rimpels als je naar voren bukt.....

Dan heb je waarschijnlijk idd weinig vet en weinig spiermassa...

Misschien is het wel een betere optie dan om te kiezen voor een anatomische prothese? Die zal minder snel gaan rimpelen, normaal gesproken...

Maar dan zul je wel een pc moeten vinden die daar veel mee werkt... In de wellnesskliniek zou ik niemand weten die daar mee werkt.. en daar in de buurt weet ik eigenlijk ook niemand... :(

Behalve dr. D'hondt in Tongeren.... Je zou altijd eens een consult bij hem kunnen doen.. Weet alleen niet meer wat de prijs daar is....

En wat betreft werken.. Ja.. dat is lastig als kinderverpleegkundig.. Maar je mag nou eenmaal 6 weken niet tillen bij een prothese achter de spier.... Misschien dat er iets te regelen is met je werkgever?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.