Ga naar inhoud

niet gan naar total beauty clinic


Aanbevolen berichten

Doordat mijn vriend ng geen verlof kan nemen wou ik dicht bij huis opereert worden en heb dus gevraagd welke dokter bij total beauty clinic werkt en dit zou vanrenterghem zijn. ik heb dus gebeld naar hem en dit is niet zo. Dus niet gaan naar daar voor borstvergroting. en kan ik iets doen daartegen zodat er niemand verminkt wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de kliniek zou ze door die pc geopereerd worden. Vervolgens heeft ze naar die pc gebeld en die gaf aan dat hij daar dus niet werkt... Klopt het zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn onduidelijkheid was met mijn iPhone tijdens mijn pauze maar er bestaan dus 2 pc vanrenterghem en heb ze nu beidde gebeld dus het is niet zo. Het is een Franse chirurg.

En als dit wel zo zou zijn dat ze doen alsof die pc een goede erkende pc is terwijl dit niet zo zou zijn zouden het wel eens een slager kunnen zijn, maar het is niet zo.

Maar als dit wel zo zou geweest zijn zou ik dit ergens willen melden om die soort zaken te stoppen maar wist niet zo goed waar maar het is dus niet zo.

Het is dus allemaal opgelost :D en hoe kan ik deze topic verwijderen viel me nu zo schuldig :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.