Ga naar inhoud

lizyy : 7 oktober 2013 : Dr. van Zele : Beaucare


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

Ik heb enkele dagen geleden dit forum ontdekt, en ben er nu 100 % zeker van dat ik een BV wil doen.

Ook mijn vriend heb ik met dit forum kunnen overtuigen (Hij is tevreden over mijn borsten en is bang dat ze niet mooi zullen zijn nadien). Dank u wel meiden daarvoor :D. En heb binnen een kleine 2 maanden de perfecte kans om de borstvergroting te doen. Mijn contract loopt ten einde van mijn werk. maar ik kan in januari met behoud van loon verder leren voor verpleegster.

Ik heb nu een 75 b ben 1m75 en weeg 62 kg en voordien woog ik 12 kg meer. Kan ik dan Moeiteloos gaan naar een volle D, Zoja hoeveel cc zou dit dan het best zijn

Iedere dag voel ik me slecht door mijn borsten, ook zijn ze nooit gelijk, ik zou eigenlijk iedere week een ander bh maat nodig hebben. Kan dit kwaad bij borstvergroting dat ze zeer veranderlijk zijn? Want heb gelezen bij vermageren dat er kapselvorming kan gebeuren.

Ook vraag ik me af welke dokters heb 3 voorkeuren tot nu toe:

Dr defrene(of collega)

Dr De Meyere

de beaucarekliniek

isabelle nolens

en total-beautyclinic

Maar als ik het goed gelezen heb doet dr de meyere enkel voor de spier en ben bang dat door dat mijn borsten zo hevig meeveranderen dat ik soms niet genoeg vetweefsel zal hebben, of ben ik fout dat hij dit enkel maar voor de spier plaatst?

hoe gaan deze andere dokters/kliniek te werk?

Of kunnen jullie nog andere goede dokters in West-Vlaanderen?

en kan je op een consultatie voor en na foto's vragen want ik vind dit zeer belangrijk. Ik zal niet naar een dokter durven gaan zonder foto's

Zodra ik meer weet en meer ervaring hoor of jullie bel ik voor een consult, kan niet wachten :)

Groetjes lizyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo allemaal,

Ik heb enkele dagen geleden dit forum ontdekt, en ben er nu 100 % zeker van dat ik een BV wil doen.

Ook mijn vriend heb ik met dit forum kunnen overtuigen (Hij is tevreden over mijn borsten en is bang dat ze niet mooi zullen zijn nadien). Dank u wel meiden daarvoor :D. En heb binnen een kleine 2 maanden de perfecte kans om de borstvergroting te doen. Mijn contract loopt ten einde van mijn werk. maar ik kan in januari met behoud van loon verder leren voor verpleegster.

Ik heb nu een 75 b ben 1m75 en weeg 62 kg en voordien woog ik 12 kg meer. Kan ik dan Moeiteloos gaan naar een volle D, Zoja hoeveel cc zou dit dan het best zijn

Iedere dag voel ik me slecht door mijn borsten, ook zijn ze nooit gelijk, ik zou eigenlijk iedere week een ander bh maat nodig hebben. Kan dit kwaad bij borstvergroting dat ze zeer veranderlijk zijn? Want heb gelezen bij vermageren dat er kapselvorming kan gebeuren.

Ook vraag ik me af welke dokters heb 3 voorkeuren tot nu toe:

Dr defrene(of collega)

Dr De Meyere

de beaucarekliniek

isabelle nolens

en total-beautyclinic

Maar als ik het goed gelezen heb doet dr de meyere enkel voor de spier en ben bang dat door dat mijn borsten zo hevig meeveranderen dat ik soms niet genoeg vetweefsel zal hebben, of ben ik fout dat hij dit enkel maar voor de spier plaatst?

hoe gaan deze andere dokters/kliniek te werk?

Of kunnen jullie nog andere goede dokters in West-Vlaanderen?

en kan je op een consultatie voor en na foto's vragen want ik vind dit zeer belangrijk. Ik zal niet naar een dokter durven gaan zonder foto's

Zodra ik meer weet en meer ervaring hoor of jullie bel ik voor een consult, kan niet wachten :)

Groetjes lizyy

oja ik rook ook maar ik wou al lange tijd stoppen en ik denk met een doel als deze dat dit beter is vanaf maandag stop ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Om het aantal cc te bepalen moet je echt naar een pc :) Dat is namelijk geheel afhankelijk van je borstbreedte en het merk prothesen waar de pc mee werkt :)

De Meyere werkt voornamelijk voor de spier idd, maar in 5% van de gevallen plaatst hij ook achter de spier. Je zou dit altijd met hem kunnen bespreken en ook kunnen aangeven dat je zo schommelt!

Ik zou sowieso naar de Meyere gaan voor consult. Zelf heb ik mijn hersteloperatie bij hem gehad en had hem uitgekozen omdat hij heel goed bekend staat. Hij heeft dan ook heel goed werk geleverd!!

Die andere pc's kan ik je weinig over vertellen helaas :)

Heel veel succes!!

En veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lizzy! welkom hier.

ik kan je niet helpen met de pc's waar je het over hebt maar rechtsbovenaan heb je een zoekbalkje waar je de naam ik kan typen en dan zie je er verhalen over staan.

en sluit me aan over wat best boobie zegt over dr de meyere , heb hele mooie resultaten gezien van hem en goede dingen gelezen. ook over dr Nio.

verder kan ik je er niet mee helpen :)

trouwens.... ik wist niet dat je bij vermageren kapselvorming kan krijgen ?!

X Dubbelrug

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry ik had niet goed gelezen dat je pc's zocht in de buurt van west-Vlaanderen.

Dr nio zit in Amsterdam en Rotterdam..

En over de foto's is volgens mij verschillend per pc. Meestal zie je wel foto's op hun site maar hun zelf kunnen ze ook laten zien als je op consult bent. Maar weet niet of ze dat allemaal doen . :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie :) en dat van vermageren ben ik niet zeker hoor heb dit denk ik ergens gelezen, hoop van niet. ik zal denk ik meerdere consultaties doen, we zien wel. En zijn wachttijden lang bij hem want zou graag in oktober me laten opereren aangezien ik dan net 3 maanden thuis ga zijn. Hebben jullie trouwens foto's van je bv?

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Demeyere ga je zeker aaan de beurt zijn voor oktober, zover ik weet :)

En dat van dat kapselvorming weet ik eigenlijk ook niet.... Dat zal, neem ik aan, alleen zijn bij sterk vermageren.. Het is namelijk zo dat als je veel gaat vermageren, dat je huid dan meer rek gaat krijgen.. Je prothese zakt dan mee met je huid naar beneden (dat gebeurt nou eenmaal bij vermageren :) )

Het kapsel kan daar misschien niet zo goed tegen en kan misschien kleine scheurtjes krijgen? Waardoor die weer dicht moeten groeien en dat gepaard kan gaan met overkapseling...Dat zou mijn enige logische verklaring zijn, als het klopt wat je zegt :)

Oh trouwens, op www.artemedis.com (de website van De Meyere) kun je foto's zien.. Je moet er wel je emailadres voor invullen :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie :)

mijn opa is overleden dus zal ff wachten met de zoekactie

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hello again,

Ben vandaag op consult geweest bij beaucare. Was een beetje bang voor dr vanrambout omdat ik veel negatieve dingen hoorde, maar het is heel goed meegevallen. Hij verstond mij en ik hem en vond hem niet overdreven vriendelijk, maar ook niet bot. Had echt wel een goed gevoel.

Mijn grote dag word 7 Oktober om 10 u bij dr dirk van zele van beaucare.

Ik wou hem of sara ulens want heb zeer mooie resultaten gezien.

gelukkig opereerde dr van zele op de maandagen want dit waren de enige dagen dat ik kon, zodat ik niet alleen ging moeten gaan.

Het word 400 cc ronde ruwe cohesieve van sebbin. (nog geen klachten van gehoord, geloof ik) Ze worden geplaatst achter de spier. Ben blij dat hij zei dat het kon, maar weet het eigenlijk echt maar zeker als ik de pc zal zien, maar heb gelezen dat hij goed zijn tijd neemt voor de op.

Ik kan niet wachten, gelukkig moet ik werken tot de week voor mijn op, dus zal me niet vervelen :D.

Groetjes lizyy x

btw lost realist had je reactie niet gezien (ik moet leren mijn eigen forum berichten te volgen :P)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

nog een weekje en het is zover :D

wat moet ik allemaal meenemen de dag van de operatie, ik krijg daar een sportbh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste weekje aftellen!!

Ik weet niet of je een sport bh moet meenemen bij Beaucare? Ik krijg er 1 van de kliniek dus hoef niks mee te nemen.

Vergeet niet je papieren en evt. medicatie mee te nemen. Verder heb ik nog kleine spulletjes voor in de auto mee om het mezelf makkelijk te maken moet toch een goeie 2.5 uur rijden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje :)

jij ben er nu waarschijnelijk al in de kliniek :D.

ik krijg sportbh en medicijnen van hun dus enkel mijn papieren :).

en goed idee voor spulletjes in de auto. Maar ik kom enkel maar op een kussen en dingen om te eten na de op.

ik moets ook een 1.5 rijden en in het gaan waarschijnlijk nog langer (file). We zullen al aanzetten om 7 u om 10 u aan te komen :D.

nu komt het echt wel heel dichtbij kan niet wachten zeg :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he?! Je hebt verder niks nodig. Een dekentje is wel lekker voor in de auto. Neem je foto's mee om te laten zien?

ja super spannend, ben hier op het gemak de grote kuis aan het doen zodat alles inorde is en dat ik me niet verveel :P heb veel foto's :D

Nog een weekjee!!! Ik stuiter de tent uit hier :126:

hier ook :D maar denk dat het dit weekend nog erger zal zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig "mag" ik deze week nog 3 dagen werken en heb 2 kindjes, dus afleiding genoeg ;-)

Maar wat moet jij een end rijden zeg! Waarom niet dichterbij? of was je gevoel juist daar zo goed?

Ik wordt hier 20 min vandaan geopereerd. Dus ideaal.

ja hier in West-Vlaanderen willen ze zo groot niet gaan. Heb wel geen consultaties gedaan maar met het opzoekwerk heb ik het wel gezien. en wil echt minstens een D hebben. En heb heel mooi resultaten gezien van deze chirurg.

Ja het gaat er zijn voor we het weten. ik vind deze week sneller gaan dan de voorbije weken :P

laat zeker iets weten hé! vind het leuk dat we op dezelfde dag gaan dan kunnen we het herstel delen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar is de kliniek waar je geopereerd wordt dan, ook Belgie, of NL?

Haha ja ik moet zeggen dat het me meevalt, ik hou het nog goed uit. Ik bedacht me net dat ik mijn vieze BH's nu niet meer hoef te wassen.. Zodra ze schoon en droog zijn heb ik ze niet meer nodig- Dus hoppa de kliko in!! Haha

Ik heb nog geen telefoontje gehad hoe laat ik aanwezig moet zijn, dat wordt dus morgen (hopelijk) of vrijdag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar is de kliniek waar je geopereerd wordt dan, ook Belgie, of NL?

Haha ja ik moet zeggen dat het me meevalt, ik hou het nog goed uit. Ik bedacht me net dat ik mijn vieze BH's nu niet meer hoef te wassen.. Zodra ze schoon en droog zijn heb ik ze niet meer nodig- Dus hoppa de kliko in!! Haha

Ik heb nog geen telefoontje gehad hoe laat ik aanwezig moet zijn, dat wordt dus morgen (hopelijk) of vrijdag..

Nabij Brussel dus file verzekerd

Zei net ook nog tegen mijn vriend die bh's mogen dan de vuilbak in

Zal blij zijn als ze weg zijn :D

Hoop voor jou morgen en anders zeker vrijdag zelf bellen.

Je wacht vast vol spanning op het telefoontje :D

Het is allemaal zo spannend he zeg, mijn vriend ziet meer op tegen de herstelperiode dan ikzelf, als ik ziek ben ben ik echt een janker :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vandaag een telefoontje gehad, om 12.45 wordt ik pas geopereerd. Nog een lange ochtend extra in spanning dus ;-)

Ik ben eigenlijk bang voor alles.. pijn, misselijkheid van de narcose (heb ik altijd heel extreem), of het allemaal goed komt met de kindjes en de hulp die ik daarbij krijg, of het er wel mooi uit gaat zien.. Vind het gewoon fucking eng allemaal. Maar nog 4 dagen en dan ben ik vast blij dat ik het gedaan heb ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vandaag een telefoontje gehad, om 12.45 wordt ik pas geopereerd. Nog een lange ochtend extra in spanning dus ;-)

Ik ben eigenlijk bang voor alles.. pijn, misselijkheid van de narcose (heb ik altijd heel extreem), of het allemaal goed komt met de kindjes en de hulp die ik daarbij krijg, of het er wel mooi uit gaat zien.. Vind het gewoon fucking eng allemaal. Maar nog 4 dagen en dan ben ik vast blij dat ik het gedaan heb ;-)

Leuk dat je het weet nu. :) enja idd nog een lange ochtend zonder eten en drinken zeg.

Oei das minder dat je van de narcose altyd zo ziek bent, ik heb daar totaal geen last van, heb een operatie gehad aan mijn voet en iedereen zei dat het een heel pijnlijke operatie is, maar heb nooit pijn gehad en van de narcose ook niets gevoeld achterna was gelijk de oude en ze moesten ook een spier in mijn voet verplaatsen ze zeiden toen dat de narcose echt veel beter is dan enkele jaren geleden, dus misschien zal het nu beter gaan voor jou? Veel drinken na de narcose, dat helpt naar het schijnt. :) denk dat we heel blij zullen zijn.:D mijn grootmoeder heeft een artikel uit de krant uitgeknipt om te tonen dat ik het niet moet doen, het ging over iemand die een pc aanklaagde omdat het mislukt was. Haha.

En ik weet het ng niet denk een wijd topje dat ik kan instappen en een trui met knopen en een makkelijke jeans en jij? Zal mijn kleerkast ook makkelijker schikken zodat ik na de operatie makkelijke dingen om aan te doen meteen kan nemen :)

Zie het helemaal zitten, ook al weet ik dat het pijn zal doen, wie mooi wil,zijn moet pijn lijden

We horen elkaar zeker nog he en maandag ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd, en de pijn is maar tijdelijk gelukkig!
Ik denk dat ik heel charmant gewoon een joggingbroek en een vest aan doe, wel zo makkelijk. een jeans is net wat moeilijker aan te doen, of doe je een wijde aan?
Kledingkast anders inrichten is een goed idee, de komende week wordt het toch alleen maar makkelijke kleding ;-)

Hoelang heb jij vrij van je werk/opleiding? Ik morgen nog werken en dan bijna 2 weken vrij. Hopelijk is dat toereikend..

Heb je je bh's ook al weggegooid? ;-)


Ik mocht gelukkig voor half 8 nog wel een crackertje en thee hebben.. Dat scheelt een boel. Hoelaat werd jij geopereerd ookalweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.