Ga naar inhoud

Benieuwd naar ervaring en opzoek naar advies


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben hier nieuw, weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt, maar ik wil me graag wat meer verdiepen in het onderwerp borstvergroting.

Ik ben zelf 25jaar jong, 1m70 en draag kleding maat 26 / S. Een aantal jaar geleden heb ik een kindje gekregen waar ik erg blij mee ben, maar het heeft zijn sporen wel nagelaten. Mijn lichaam ziet er over het algemeen prima uit, op mijn borsten na... Wat ooit mooie volle borsten waren (volle C kleine D) zijn nu lege lelijke dingen (kleine B )waar mee ik niet fijn rondloop. Ik ben op dit moment nog hard aan het sparen voor een BV, maar ik dacht wie doet me wat als ik alvast begin met info te verzamelen? Ik heb in de planning om de operatie in april/mei 2014 te laten doen, maar als ik een iets goedkopere en betrouwbare kliniek kan vinden als al die dure (bergman bijvoorbeeld), dan misschien wel iets eerder.

Ik heb niemand in mijn omgeving die een BV heeft gehad, dus moet het van het internet hebben.

Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is en wat jullie mij aanraden; Qua kliniek, Nederland of Belgie (heb van beide landen veel goede reviews gelezen wat betreft klinieken, maar België is toch steeds iets goedkoper... Maar ook net zo goed??), implantaten voor de spier of juist achter de spier, anatomisch implantaat of juist een ronde implantaaten?

Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties ... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een heel goede consult gehad bij Dr. Bruno De Meyere (Artemedis) te Sint-Denijs-Westrem (Gent).

Prijs is 3000 euro (tot 800cc) en hij geeft gedetailleerde uitleg. Vrijblijvende consult kost je 30 euro.

Wellnesskliniek heeft die promotie, maar die zou ik niet direct aanraden.

Ik heb die nu zelf en ben er eigenlijk niet zo tevreden mee, los van het feit dat ik groter wil.

Ik vond dat je bij Dr. Daman meer de indruk had dat het een routine-klus was en iedereen krijgt dezelfde implantaten in die promotie, terwijl iedereen andere borsten heeft. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening en er zijn ook nog andere dokters in de Wellnesskliniek, waar ik hier wel goede info over heb gelezen. Het is misschien zelfs mogelijk dat het voor jou wel een goede oplossing is en je er heel tevreden zal mee zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DD+

Bedankt voor je snelle reactie en tips.

Fijn om te horen dat je vandaag een goed consult hebt gehad. Begrijp ik goed dat je op dit moment al een bv hebt gehad, maar een grotere cup maat wilt? Zo ja, vervelend dat het de 1e keer niet gelik goed is gelukt. Dat hoop ik te voorkomen door tips van jullie....

Ik ben heel eerlijk best wel bang voor de operatie, maar het idee dat ik straks een soort van m'n eigen borsten weer terug heb voelt goed.

Ik ga zeker even op het internet kijken naar de door jou genoemde kliniek.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DD+

Bedankt voor je snelle reactie en tips.

Fijn om te horen dat je vandaag een goed consult hebt gehad. Begrijp ik goed dat je op dit moment al een bv hebt gehad, maar een grotere cup maat wilt? Zo ja, vervelend dat het de 1e keer niet gelik goed is gelukt. Dat hoop ik te voorkomen door tips van jullie....

Ik ben heel eerlijk best wel bang voor de operatie, maar het idee dat ik straks een soort van m'n eigen borsten weer terug heb voelt goed.

Ik ga zeker even op het internet kijken naar de door jou genoemde kliniek.

Bedankt.

Klopt, ik heb nu 425cc Monobloc silicone high profile ronde impantaten achter de spier, geplaatst 02/2011 door Dr. L. Daman in de Wellnesskliniek.

Ik wil inderdaad groter, maar daar hoef jij geen rekening mee te houden, want mijn wens is niet alledaags en zeker niet voor iedere vrouw.

Ik beperk mijn info naar jou dan ook tot mijn situatie nu.

Ik zou zeker eens een consult doen (het is niet zo duur) omdat een dokter je veel beter kan zeggen wat mogelijk is met jou borsten. Alle borsten zijn anders en er zijn zoveel mogelijkheden. Na een consult zal je zoveel wijzer zijn.

Je hoeft zeker niet bang te zijn voor de operatie en als je het resultaat zal zien, ben je die operatie zelf snel vergeten hoor.

En wat betreft de prijs, de gulden middenweg is in de meeste gevallen de beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tunislady!

Hier ga je alle info vinden die je wil ;-)

Maak dan maar een keuze voor 2 of 3 consults en ga een beetje rondhoren,

Zo krijg je een vollediger beeld :-)

Zelf ben in bijna 6 weken geleden geholpen door Dr Demeyere uit Gent.

Ben daar super tevreden over, samen met vele anderen hier ;-)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Tunislady,

Welkom!

Ik heb in totaal 6 consulten gehad, waarvan 2 betaalde. (dr. Nio bij Parkkliniek n Rotterdam en dr. DeMeyere bij Artemedis in Gent)

Je zal wel denken waarom ik er zoveel heb gehadn haaha. Ik wilde zoveel info mogelijk eruit halen en kijken wat men adviseerd. En tuurlijk die "klik" moest er zijn ;)

Maar goed, uiteindelijk een keuze gemaakt en het is dr. DeMeyere geworden. Aanstaande vrijdag (yeaaah nog 2 daagjes) is het Bday. Ik krijg sowieso ronde prothese van Mentor, en zullen dual plane geplaatst worden. Hoeveel het uiteindelijk gaat worden, wordt bepaald op de operatietafel, zowel of het medium profile of high profile gaat worden.

De kosten zijn, zoals DD+ aangaf, 3000euro. Dr. Nio €3800, hij werkt ook in het Slaz daar zijn dr kosten lager.

Tevens zijn ronde goedkoper dan anatomische.

Je hebt nog tijd tot april/mei. Mijn advies is ga meerdere consulten af. Neem geen besluit na 1 consult ook al voel je er prettig bij.

Veel leesplezier en genoeg foto's te bekijken ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tunislady,

Toevallig heb ik ongeveer hetzelfde profiel als jou, (1.68, en maat xs). Ik heb iets meer dan 2 weken geleden mijn borstvergroting laten doen bij de wellnesskliniek in belgie. En ik ben hier wel heel tevreden over!
Bij dr. verdonck , wat een hele lieve man is. Ik ben van een 70a naar 70/75e gegaan, met ronde siliconen 330cc, achter de spier. En kan niet anders zeggen dat hij een super resultaat heeft geleverd.

Ik heb 2395 betaald voor mijn bv.

Verder zijn er meerdere goede pc's en wat je zegt in Belgie is het goedkoper en eigenlijk net zo goed :)

Als je mijn foto's wilt zien kan je me altijd toevoegen, en veel succes in je keuze!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!!

Ook ik ben bij dr. de Meyere in Gent geweest en supertevreden. 1 van de pc's met gouden handjes hier :) Bij hem is alles inclusief in die 3000 euro (ook het consult van 30 euro, dat je afgetrokken krijgt van die 3000 euro als je bij hem de operatie laat uitvoeren ;) )

Dus ook de nazorg, de kliniekbh, zit er allemaal in. Ook hem kun je altijd bellen als er iets is enje krijgt hem ook diezelfde dag nog aan de lijn!! Hij heeft mij wel eens een keer om half 10 's avonds terug gebeld toen ik een vraag had :)

Dr. Nio  ook een goede arts!!

En Dr. Damen, waar DD+ en Kuslynn het over hebben, kan goed zijn, de resultaten zijn idd goed, maar et is wel fabriekswerk daar, te lezen in de operatieverslagen die over hem gaan....

Plan idd eens een paar consulten, zodat je kunt zien bij welke pc je je het beste voelt :)

Veel succes met zoeken!!

En als je dingen wilt opzoeken, bijvoorbeeld ervaringen van die pc's die genoemd zijn, dan kun je hun naam intikken in de zoekbalk rechtsboven. Als je de zoekbalk niet vindt, dan moet je even helemaal links onderaan je thema wijzigen in 'unlimited'

Dr. Nio is alleen niet op zijn naam te vinden, omdat elke zoekopdracht langer moet zijn dan 3 letters... Je kunt hem wel vinden door te zoeken op de klinieken waar hij werkt, dus SLAZ en Parkkliniek :)

Heel veel lees- en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.