Ga naar inhoud

verbllijf in ziekenhuis mogelijk?


Aanbevolen berichten

Hella,

zoals de titel het zegt, vraag ik me af of je ook gewoon enkele nachten na de operatie in het ziekenhuis kan verblijven?

want ik lees hier overal dat iedereen gewoon meteen na de operatie naar huis gaat.

Mijn moeder ziet dit niet zitten en vind het zelfs onverantwoord, dus ik dacht ik vraag het even.

of zal dat van ziekenhuis tot ziekenhuis afhangen?

grtz, Cherisse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zon plek kost ook geld,dus ze willen wel graag dat je naar huis gaat zodra het KAN.

Meestal verloopt het prima en wil je ook graag naar huis,maar dan moet natuurlijk wel alles in orde met jou zijn.

Anders houden ze je wat langer.

Ze sturen je echt niet naar huis als het niet kan.

Dat het onverantwoord is ,is niet helemaal waar(maar ik begrijp je moeder wel hoor,logisch t is haar kind die daar ligt)

ze kunnen daar namelijk niets meer voor je doen als alles oke is..zodra er thuis iets gebeuren zou,koorts of weet ik wat ben je zo weer terug ..

En wat is nou beter dan thuis verzorgd worden door mama lief ,hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook in het ziekenhuis laten doen, met twee nachtjes blijven. Maar ik moest wel om medische redenen. Maar eerlijk gezegd vind ik dat je moeder gelijk heeft... ik was persoonlijk gewoon ziek van de narcose, kon niks binnen houden en had heel erg veel pijn. Ik ben blij dat ik niet naar een kliniek ben geweest, want ik had echt niet dezelfde dag naar huis gekund...

Ik had de bv vergoed dus die overnachting kostte me niks, maar volgens mij als je je bv zelf betaalt dan betaal je een paar honderd euro meer voor een overnachting.

Het hangt heel erg van de persoon af, de ene voelt zich kiplekker en kan zo naar huis, en de ander voelt zich beroerd. Is van te voren moeilijk te voorspellen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook in het ziekenhuis laten doen, met twee nachtjes blijven. Maar ik moest wel om medische redenen. Maar eerlijk gezegd vind ik dat je moeder gelijk heeft... ik was persoonlijk gewoon ziek van de narcose, kon niks binnen houden en had heel erg veel pijn. Ik ben blij dat ik niet naar een kliniek ben geweest, want ik had echt niet dezelfde dag naar huis gekund...

Ik kreeg wat ingespoten tegen de misselijkheid dus van misselijkheid was totaal geen sprake bij mij,had wel erge pijn,daar kreeg ik ook wat voor,ben alleen vergeten wat dat was,ik mocht echt pas naar huis toen ze alles gecontroleerd hadden en ik moest me beter voelen,anders lieten ze mij daar ook niet gaan hoor,zoals ik al zei:

je gaat pas weg als ze zien dat t goed gaat.

En in de kliniek ben ik super lief verzorgd . :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg wat ingespoten tegen de misselijkheid dus van misselijkheid was totaal geen sprake bij mij,had wel erge pijn,daar kreeg ik ook wat voor,ben alleen vergeten wat dat was,ik mocht echt pas naar huis toen ze alles gecontroleerd hadden en ik moest me beter voelen,anders lieten ze mij daar ook niet gaan hoor,zoals ik al zei:

je gaat pas weg als ze zien dat t goed gaat.

En in de kliniek ben ik super lief verzorgd . :116:

Dat is mooi, ik geloof ook wel dat de meeste klinieken goed zijn hoor :) maar mijn persoonlijke gevoel was bij een ziekenhuis wat beter. Ben ik er in ieder geval al als er iets misgaat :P Ik had ook iets in mijn infuus gekregen tegen misselijkheid, maar dat hielp niet, aangezien ik tot midden in de nacht moest overgeven. Was dus blij dat ik niet thuis was haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cherisse,

Normaal is het echt niet nodig om te blijven hoor. Je kan perfect naar huis met je mama :-)

Zoveel extra zorgen heb he biet nodig. Zeker medisch gezien niet.

Het is meer wat liefde, aandacht en hulp... En dat kan je mama je allemaal geven he ;-)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha... Snap ik wel.

De eerste dag heeft mijn verpleger mij naar mijn mama gebracht,

en zij heeft me de eerste dag geholpen met douchen ja.

Vanaf de 2de dag ging dat vlot vanzelf.

Mijn haar wassen heb ik de eerste paar weken door mama en papa afwisselend gedaan.

Goed gelachen de eerste keer met mijn papa, heel de badkamer en wij 2 klets nat hahaaa....

De keren daarna heb ik mij maar in bikini in de douche gezet ;-)

En zelfs föhnen deed hij hihi... Top-verpleger hoor ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste week is het belangrijk dat je iemand kunt bellen als je uit bed wilt en het niet lukt en dat je iemand hebt die je kan helpen met douchen....

Als je de rest van de spullen zo neerzet dat je je armen niet hoeft te hefffen, dan lukt het meestal wel.. Al zijn er ook meiden die echt heel veel pijn hebben.. Dan is het wel superhandig om iemand te kunnen bellen die wat meer voor je doet...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.