Ga naar inhoud

Hopeloos : 4 februari 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast hopeloos

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ik zal me even voorstellen, ik ben een vrouw van 30 jaar en kamp al van mijn 18 j. met een 70 AA. Ik heb me daar altijd al dood aan geergerd en voor geschaamd, vooral omdat ik graag ga zwemmen. Over de rest van mijn lichaam heb ik niet te klagen. Nu ben ik op 15 december bij Dr. Visser geweest voor een eerste consultatie. Ik ben heel vriendelijk onthaald geweest. De operatie zou op 04 februari doorgaan en ik heb een grote B gevraagd, een kleine C. Nu zij raadde me 240 CC HP, op de borst, insnede onder de borst. Na heel veel verhalen op het forum te lezen ben ik beginnen twijfelen of ik geen grotere maat had moeten vragen. Is 240 CC voor elke borst voldoende? Gaat het een mooi resultaat zijn? Kunnen jullie mij aub raad geven. Ik wil niet opvallen op straat of zo maar ik wil wel een zichtbaar resultaat.

Alvast hartelijk bedankt om mijn verhaal te lezen

Vergeet niet te reageren

Hopeloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hopeloos,

Het enige wat ik kan zeggen is...als je twijfelt, neem de grootste maat!! Ik heb ook heel erg getwijfeld, heb op aanraden van dit forum, de grootste maat gekozen en had ze zeker niet kleiner gewild. Ik wilde een C, heb nu een D en vind ze prachtig! Voorheen vond ik D altijd zo grooooot klinken maar zo groot zijn ze helemaal niet en ik ben hartstikke trots op mijn borsten. Ik zou dus zeker voor een maatje groter gaan!

Succes met beslissen!

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly

hartelijk bedankt voor de raad. Een vraagje hoe kan ik jou foto's zien? Ik wil echt zeker zijn van mijn beslissing. Trouwens ik ben vastberaden om die BV bij Dr. Visser te laten doen. Het is alleen over de maat dat ik twijfel.

Hopeloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hopeloos,

Zelf heb ik 255 cc gehad, dat is bijna dezelfde maat. Je kan mijn fotootjes bekijken, hoewel het voor iedereen natuurlijk weer heel anders uit kan vallen! Aantal cc's zegt niet altijd alles. Er zijn wel sites (amerekaanse vooral) waar je eindeloos bvg's kunt bekijken, met voor en na foto's en zien hoeveel cc's erin ging en welke cup ze hebben gekregen. misschien helpt het. Of neem fotos mee naar de arts en zeg hoe je t hebben wilt?

Groetjes,

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kelly

hartelijk bedankt voor de raad. Een vraagje hoe kan ik jou foto's zien? Ik wil echt zeker zijn van mijn beslissing. Trouwens ik ben vastberaden om die BV bij Dr. Visser te laten doen. Het is alleen over de maat dat ik twijfel.

Hopeloos

Ik heb je een pb gestuurd met ww.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hopeloos,

Zelf heb ik 255 cc gehad, dat is bijna dezelfde maat. Je kan mijn fotootjes bekijken, hoewel het voor iedereen natuurlijk weer heel anders uit kan vallen! Aantal cc's zegt niet altijd alles. Er zijn wel sites (amerekaanse vooral) waar je eindeloos bvg's kunt bekijken, met voor en na foto's en zien hoeveel cc's erin ging en welke cup ze hebben gekregen. misschien helpt het. Of neem fotos mee naar de arts en zeg hoe je t hebben wilt?

Groetjes,

Becky

Hey Becky

Bedankt voor je foto's. Jouw maat wil ik wel hebben. Kan je me de Amerikaanse link doorgeven zodat ik eens een kijkje kan gaan nemen. Het wordt echt moeilijk om een keuze te maken.

Groetjes

Hopeloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een omtek(je!) van 70 kom je met 240cc zeker op een kleine C uit hoor , als je groter gaat wordt het beslist een grote D .

Er spelen vele factoren een rol : de elastischiteit van je huid , hoeveel eigen borst- , vet- en klierweefsel je hebt .

Zoveel te smallere omtrek zoveel te minder cc heb je nodig om eenzelfde cup te hebben . Ga je groter gaan dan hangen je borsten onder je oksel (omdat een grotere prothese dus ook wat breder is) vergeet dat niet !

Mijn mening :

Je hebt duidelijk gezegt wat je wil tijdens je consult : blijf bij wat ze je aanraadde en je zal krijgen wat je wou . Dr Visser is een goede chirurge en kan zeer goed inschatten door jarenlange ervaring . Je vroeg een kleine C , met 240 krijg je die :106:

Ik weet 't , het borstenforum is een zege maar soms ook een vloek : je leest hier zoveel en twijfel slaat toe , euh , bij iedereen trouwens .

Iedereen geeft haar mening en die zal altijd anders zijn . Er kan maar één iemand die knoop doorhakken en dat ben jij .

Mss moet je idd ergens anders op consult maar of dat een duidelijker beeld zal geven is maar de vraag .

Ik heb destijds volledig op mijn chirurg vertrouwd en heb gekregen wat ik gevraagt heb en ben 100% tevreden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hopeloos ik twijfelde ook heel erg haar advies was voor mij 275 cc ik was het er niet mee eens ik wou echt wat meer en heb het duidelijk gemaakt en vroeg wat het max was wat ik kan krijgen toen mocht ik voor de 320 cc en ben blij dat het geen 275 cc is geworden, want de 320 cc is ook niet heel groot maar ik zie wel duidelijk verschil met voorheen.

groetjes wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla!

Ik heb zoals jij ook mij BV op 4 febr bij dr visser!

ik krijg 320cc erin voor de spier... ik heb nu een kleine B en mijn omtrek is 80 of 85, ben dus breder als de meeste hier... ik heb veel gehoord dat als je omtrek 70 hebt de aantal cc's veel groter gaan uitvallen als je hetzelfde aantal bij iemand zet met 80 omtrek... maar dat hangt inderdaad van heel veel factoren af...

ik wilde op zijn minst een grote C tot een D... ze heeft mij gezegd dat ik me niet mocht vastpinnen op een 1 bepaalde maat maar dat ik ervan uit moest gaan dat ik binnenging voor grotere mooie borsten en deze zou krijgen...; dus voor mij is da maat ook wel afwachten...

Dr visser is heel bekwaam en ziet wel dadelijk wat kan en wat niet kan... ze had gezien door gewoon 1e blik dat 1 borst héél klein beetje kleiner is als de andere... dat had ik nog niet gezien, dus... nu het verschil was zo miniem dat het niet de moeite was om in 1 borst meer te steken als in de andere... mijn linkerborstplooi wordt wel verlaagd heeft ze me gezegd...

als je zo twijfelt over de maat, probeer op 2e consult te gaan... deze is toch gratis en dan weet je het zeker... ik heb ook 2 consults gehad... bij de eerst ging het mij vooral over de operatie en complicaties, en de 2e consult heb ik uitgebreid gehad over de maat en het aantal cc's, ik was hiervan ook niet zeker!

Dan ga ik je misschien wel tegenkomen die donderdag :-) ik ben alvast aan het aftellen want ik ben al van september aan het wachten hierop!!!

groetjes Stefanie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.