Ga naar inhoud

3 week po en veel pijn..wie herkent dit? (dual plane)


Moeder

Aanbevolen berichten

Haha Moeder ik vind je geen dramaqueen hoor. Begrijp het wel en als je boobs op een gegeven moment ook nog gaan tegenwerken en je kunt al vrij weinig op dat moment door het herstelproces dan ben je er op het laatst de hele dag mee bezig en ben je al blij als alles weer 'normaal' is. Dit topic was best herkenbaar voor mij. Ben blij dat ik dinsdag ook dat harnasje uit mag. Kan ik die twee heuvels ook mooi aan de rest van de wereld showen. :1bouncingboobs: (niet letterlijk uiteraard hihi)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 132
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey hallo

Wat naar te lezen dat je na 3 weken nog zo'n pijn hebt.

Ik ga in dec voor een bv, gaan bij mij ook dual plane doen.

Als ik vragen mag.. heb jij dan ook het fysiotherapieprogramma er bij gedaan die speciaal hiervoor ontwikkeld is... schijnt een sneller herstel en minder pijn als gevolg te hebben.

Ben erg benieuwd maar ook wel erg geschrokken van je verhaal

Gr mart

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mart76..Er zijn ook dames bij wie het minder pijn doet hoor!

Ik ben destijds wel braaf naar de fysio geweest..

Gelukkig ben ik inmiddels bijna pijnvrij.

Ik verwacht ook meer van mijn lijf dan andere dames,

maakt een groot verschil als je een kantoorbaan hebt en geen kinderen,

Ik heb wel jonge kinderen, als ik bedden verschoon is dat maar liefst 5 stuks..

met die smeerpoetsjes moet ik echt elke dag stofzuigen en dwijlen..

Daarbij een pittige baan, ook sport ik elke dag.. Ik zit gewoon geen seconde stil..

ach ik doe alles in het extreme haha..

Maar ga er maar vanuit dat het bij jou echt rooskleuriger zal vergaan.:)

Best-boobie, he ben overal geweest behalve bij perry sport!

Zalis gaan kijken van de week want kan niet tegen dit ding wassen aangezien ik er ook nog is slaap.

Weet jij toevallig ook waar ik die banden kan krijgen?

Die zijn zo ideaal he, zo stuiteren ze echt minder rond,

Infinity, he jij bent er ook bijna!!

Morgen hangt hij dus bij jou in de wilgen;)

Joh tis echt super, net of alle kledingineens mooi zit ofzo?

Weet je wat mij ook op valt, voorheen sjompte ik in mn trainingsbroekie maar nu blijf ik s'avonds braaf in mn mooie kleertjes op de bank zitten..

Ook heb ik een lingerietik, draag alleen maar bijpassende lingerie, voorheen trok ik alles aan.

Heb er echt duidelijk veel lol aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ook ik zit wel in de kinderen maar probeer ze wel een beetje uit te besteden de eerste weken... en ook ik niet werkzaam op kantoor maar in een psychiatrisch centrum dus daar moet je ook altijd aan de bak

Ik kijk steeds meer uit naar DE dag... heb echt al jaren zitten twijfelen.. nu de knoop doorgehakt omdat ik er steeds meer last van krijg dat ik bijna niets heb

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Moeder, vandaag wordt mijn eerste 'gewone' bh dagje :D Vond ze eigenlijk veel te klein, maar met t-shirtje aan lijken ze een stuk groter dus ik ben blij! Fijn om te horen dat jij er uiteindelijk ook nog blij mee bent. Het komt gewoon ook door die rottige 6 weken dat niks mag i.c.m die stomme sportbh, ben je op het laatst gewoon klaar mee! Heb jij ook nog pijn als je uit bed komt ofzo? Dat is eigenlijk het enige waar ik nog last van heb..

En die lingerietik herken ik helemaal... :45: heb ook nog de 'pech' dat ik in een grote stad woon, dus maar weer de bijenkorf, hunkie, v&d onveilig maken straks :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Infinity, Nee ik heb gelukkig geen pijn meer, eigenlijk helemaal niks noppes nada!

Degene die hier het hards hier heb lopen klagen is het meest pijnvrij :44:

Enige dat ik ze voel is na 20 minuten op de crosstrainer en ik durf op geen enkele manier op mijn armen te steunen,

owww bah wat een naar gevoel is dat!

Ook als je je spieren aanspant brrrr dan vliegen die dingen naar de zijkant zooooo allejemig nep!

en heb al redelijk ballen en ik wou geen neptieten nou het staat nog net niet op mijn voorhoofd geschreven haha.

Ach als ik meer moed heb verzameld ga ik wel die borstspieren trainen :106:

En wat erg jij woont dus bijna naast de bijenkorf bij mij 30 minuten incl parkeren en lopen,

das best een onderneming met 4 aapjes maar goed ook, is mn bankrekening erg blij mee hahaha.

Mart76, aiii vergelijkbare situatie als mij dus das minder:)

Maar ik had hetzelfde hoor, heb zolang tegen aan lopen hikken!

Ik ging ook mega relaxed de operatie is en weet je de 1e 2 week is mij niet eens tegen gevallen,

wel de weken erna en dat niks doen heb ik absoluut niet uitgevonden!

Best_boobie, wat is dat lelijke ding duur!!

Ga zo is marktplaatsen, sjeeminee!

Maar goed het werkt wel super goed,

laatst gelopen zonder band en ze vliegen om je oren.

Ik heb trouwens nog 1 vraagje...om het af te leren :63:

zullen mijn borsten nog veel gaan veranderen qua maat?

toch niet kleiner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobie, wat is dat lelijke ding duur!!

Ga zo is marktplaatsen, sjeeminee!

Maar goed het werkt wel super goed,

laatst gelopen zonder band en ze vliegen om je oren.

Ik heb trouwens nog 1 vraagje...om het af te leren :63:

zullen mijn borsten nog veel gaan veranderen qua maat?

toch niet kleiner?

Wat nou duur??? Ik lees net dat je al een hoop geld bespaart door niet naast de Bijenkorf te wonen, dan kan zo een band er toch wel af? :45:

Ja ik vind hem ook duur haha, maarja.. je vroeg waar je zo een ding kon kopen, en dit was mijn antwoord ;)

Lieverd, qua maat gaat er niet veel meer veranderen denk ik... Misschien een heel klein beetje, maar t zal niet veel gaan schelen. Deze bhmaat zal het wel blijven (normaal gesproken :) )

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.