Ga naar inhoud

Gimmy : 29 juli 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Gast cindytje1985

Ik heb een nieuwe foto geplaatst met hoe het met het verschil in tepels ongeveer gaat worden als de prothese wat verhoogd wordt. En sowieso moet ik vermoedelijk nog wel een aantal operaties ondergaan om al het overtollige vel weg te halen, dus deze kan er wat dat betreft ook nog wel bij hahah.

Als ik je foto bekijk met het vermoedelijke resultaat zou ik zeker voor een her operatie gaan... Het verschil in tepels is dan minimaal en zeg nou zelf, wie heeft er nou echt gelijke borsten..

En als je toch nog een keer onder het mes moet dan kan, zoals je al zegt, die ene operatie er ook wel bij ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je foto's bekeken en ik zie ook het verschil. Ik zou zelf het willen laten herstellen als ik die kans zou hebben.

Ik moet wel zeggen omdat ik verschil heb in grote van mijn borsten( dit was al zo voor de operatie) ik het verschil in hoogte van mij tepels soms wel storend vind. Ik weet niet in hoever het verschil bij jou evt zal zijn.

Ik merk bijvoorbeeld dat als ik aan het sporten ben ik harde tepels krijg (nu zitten mijn shirtjes ook wat strakker), ik toch even mijn ene borst zo in de bh zet dat ze wat gelijker zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meest recent geplaatste foto is van hoe het tepelverschil ongeveer gaat worden na een correctie. Ik neig zelf ook meer naar opnieuw opereren dan het zo laten. Moet nu toch eerst weer op akkoord wachten van de verzekering voor een volgende operatie, dus kan er nog even over nadenken en dan eventueel nog even overleggenmet dr. Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook een recente foto hoe het er nu uit ziet (zag dat de laatste van oktober was). Is het verschil wel minder dan toen? Die van mij hingen zo erg ervoor, dat ik toen het verschil niet kon

zien. Vermoedelijk was het er bij mij dus ook al gewoon ervoor, alleen niet zichtbaar.

zal vanavond of morgen foto maken!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik heb het ook.. ook door Dr. Nio geopereerd, ik ben wel pas 2 weken geleden geopereerd, hopelijk komt het dus nog goed. Mag ik jouw vriendinnetje worden, zodat ik eens naar jouw fotootjes kan kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.