Ga naar inhoud

Gimmy : 29 juli 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen.

Ik 34 jaar en nadat ik ruim 60 kilo was afgevallen, had ik alleen nog theezakjes over. Omdat ik op een forum voor mensen die veel zijn afgevallen veel goede verhalen had gelezen over dr. Nio, ben ik zo bij hem terecht gekomen. Ik ben geen fan van SLAZ, maar omdat ik wist dat hij goed werk verricht, toch me over het ziekenhuis heen gezet :). Afgelopen maandag 29 juli heb ik een borstlift gekregen met protheses. Morgen heb ik de eerste controle, dus ik ben benieuwd hoe tevreden hij is.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gimmy,

wat knap dat je zoveel afgevallen bent! Fijn dat je borsten nu ook behandeld zijn. Ben je zelf blij met het resultaat?

Hoe heb je het ervaren in het SLAZ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gimmy!!

Vooreerst welkom op 't forum... Hopelijk is de operatie goed verlopen. Hoe voel je je nu, een weekje PO? Proficiat met je nieuwe boobies trouwens :)

Ik duim met je mee dat ook je PC tevreden is met zijn werk!

Groetjes

LR

Ik voel me op zich wel goed. Heb alleen last van drukpijn bij de knoopjes van de hechtingen door de sportbh en sinds gisteren heb ik wat pijn bij mijn tepels. Mijn linkerborst is zich ook al wat beter aan het vormen dan rechts, dus ik hoop dat dat tzt wel weer goed komt haha.

Wiske, ik heb je een PB gestuurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gimmy

Dat is knap zeg zoveel afgevallen.

Ben je blij met het resultaat??

Ik heb zelf 29 augustus een her BO bij dokter Nio in het SLAZ heb mijn eerste consult gehad en vond het zo een goed gesprek hij nam overal de tijd voor.

Ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt de operatie zelf door dr nio en de nazorg

Groetjes Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr Nio was tevreden over het resultaat. Nu geduld hebben totdat het uiteindelijke resultaat zichtbaar is ;). Zelf ben ik erg blij met de vorm van mijn linkerborst, maar rechts doet nog niet echt mee en ik als leek zijnde werd daar een beetje panisch van
(wat als dat zo blijft hahah). Maar niks om me zorgen over te maken zei hij, trekt allemaal bij. Wel moest ik weer terug naar mijn Hema sportbh en moest ik de Anita sportbh weggooien zoals hij dat zo grappig zei.

Over dr. Nio ben ik zeer tevreden over het Slaz in het algemeen een stuk minder, maar dat heeft ook te maken met behandeling daar in het verleden en ook vorige week ging er weer een hoop mis (zo stond ik bv niet op de lijst van patiënten die die dag op de afdeling opgenomen zou worden en brak er lichte paniek uit bij de verpleging waar ik dan moest liggen enzo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! En over Nio hoor je idd niets anders dan goede dingen!!

Het verschil dat je nu ervaart, komt idd helemaal goed. De eerste 3 maanden (dat zul je zien) gaat er heel veel veranderen :)

Knap trouwens dat je zoveel afgevallen bent. Jammer dat dat altijd minder goed blijkt te zijn voor de boobs, maar gelukkig hebben we daar goede pc's voor ;) hihi

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

ps, ik pas je titel ietsje aan, zodat hij beter lijkt op de andere titels :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag merk ik echt verbetering. Nog maar weinig pijn en ik kan op mijn zij liggen :). Weliswaar heel voorzichtig, maar het kan. Nu geduldig afwachten op het einderesultaat (en ik ben ook echt zo geduldig haha). Ben ze nu al aan iedereen aan het laten zien, laat staan hoe dat straks is hahaha.

Heb vandaag hier ook mijn eerste foto geplaatst, ben echt benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen de komende weken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Geduld is het magische woord wat ik tot nu toe hier altijd lees haha.. Ik ben ook heel benieuwd hoe ik dat zelf ga ervaren!!

Echt heel knap dat je zoveel bent afgevallen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je. Na sinds mijn jeugd altijd dik te zijn geweest, heb ik nu eindelijk een normaal figuur haha.

De foto heb ik inmiddels weggehaald, want ik krijg het niet voor elkaar om het album prive te krijgen, ondanks de uitleg bij de informatie :67::67::67::67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je. Na sinds mijn jeugd altijd dik te zijn geweest, heb ik nu eindelijk een normaal figuur haha.

De foto heb ik inmiddels weggehaald, want ik krijg het niet voor elkaar om het album prive te krijgen, ondanks de uitleg bij de informatie :67::67::67::67:

Ik heb je album omgezet naar 'alleen vriendinnen' Dus als je nog foto's wilt plaatsen, kan dat gewoon in dat album. Dan staan ze privé :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nu morgen weer het ziekenhuis te bellen met een vraag, dacht ik, ik zet m even hier neer haha.

Ik twijfel of ik nu 2 weken po de pleisters mocht verwijderen of niet. En hoe zit het met de knoopjes van de oplosbare hechtingen. Ik lees bij de meeste dat ze terug moeten om die door te laten knippen, maar ik niet en ze zitten er nu nog steeds, dus ik vraag me af hoe lang het dan zou moeten duren voordat ze weg zijn of dat ik toch nog moet bellen om ze weg te laten knippen.

Tot zover weer mijn vragen voor vandaag hahah

EDIT: oh ik heb trouwens denk ik van die waterdichte pleisters. Het lijkt in ieder geval meer op tape dan op pleisters ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gimmy

Dat is een lastige vraag... Als jij je knoopjes niet hoeft te laten knippen, dan kan dat idd.. Niet iedere arts knipt de knoopjes.

Na 2 weken zitten je wonden echter wel goed dicht en zou je normaal gesproken de pleister eraf mogen halen.. Maar... heb je niet een papier meegekregen van de pc waar dat op staat? Want in principe zou ik dan toch ff bellen naar de kliniek.. Om het zekere voro het onzekere te nemen :)

De knoopjes vallen er nomaal gezien tussen de 2 en 4 weken po vanaf, als ze niet geknipt worden :)

Zou je de pleister verwijderen, zorg dan voorlopig wel nog dat je je litteken goed droogt als je gedoucht hebt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB voor de antwoorden. Volgens mij zei hij ook na de operatie dat ik de pleisters na 2 weken mocht verwijderen, maar ineens begon ik te twijfelen wat hij nu vorige week bij de controle zei en of hij niet toen 2 weken zei. Ik heb bij eerdere operaties al gehad dat de knoopjes van de hechtingen in mijn huid vast gingen groeien en ze er alsnog later uitgetrokken moesten worden (auw), vandaar dat ik dacht misschien moeten ze nu dan iets eerder toch maar losgeknipt worden haha.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Vandaag de laatste controle gehad bij dr. Nio en het verschil in hoogte is er helaas nog altijd. Wat hij nu kan doen is de prothese in mijn linkerborst wat omhoog halen, zodat ze qua hoogte gelijk zijn, echter daardoor komt mijn tepel aan de linkerkant wat lager te zitten, waardoor die weer ongelijk zijn. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Iemand die naar mijn foto's wil kijken en haar eerlijke mening wil geven (ik weet dat ik zelf uiteindelijk de beslissing moet nemen, maar vind het ook wel fijn als ik meerdere andere meningen krijg :)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd nr je foto. Ik heb ook Nio borsten en mijn linker zit een cm lager dan recht, mn tepels zitten wel gelijk. Terugkijkend op de voor foto, zie ik dat dit verschil er toen al was. En als je vergroot valt het eenmaal meer op..

Lastige keuze meid, ben je echt ontevreden? Heb je er een heroperatie voor over? En extra littekens? Goed over nadenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hetzelfde meiden! Ook wat hoogteverschil, ook in voorsituatie al wat aanwezig valt nu alleen meer op. Ook door dr. Nio geopereerd.

Heb je ook een recente foto hoe het er nu uit ziet (zag dat de laatste van oktober was). Is het verschil wel minder dan toen? Die van mij hingen zo erg ervoor, dat ik toen het verschil niet kon zien. Vermoedelijk was het er bij mij dus ook al gewoon ervoor, alleen niet zichtbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ook ik ben door dr. Nio geopereerd.. Voor de operatie had ik al een verschil in de borsten zitten, maar dat vindt ik na de operatie bijna niet opvallen..

Ik heb naar je foto gekeken en vindt het verschil best wel groot.. Ik persoonlijk denk wel dat ik me opnieuw zou laten opereren.. Heeft hij ook aangegeven wat het verschil gaat worden in je tepels dan? Hoe storend vindt je het straks dat je tepels niet gelijk zijn ten opzichte van het verschil wat je nu hebt...

Het is wel weer opnieuw een operatie, met opnieuw de kans op complicaties.. Dus je moet het goed afwegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben door dr. Nio geopereerd.. Voor de operatie had ik al een verschil in de borsten zitten, maar dat vindt ik na de operatie bijna niet opvallen..

Ik heb naar je foto gekeken en vindt het verschil best wel groot.. Ik persoonlijk denk wel dat ik me opnieuw zou laten opereren.. Heeft hij ook aangegeven wat het verschil gaat worden in je tepels dan? Hoe storend vindt je het straks dat je tepels niet gelijk zijn ten opzichte van het verschil wat je nu hebt...

Het is wel weer opnieuw een operatie, met opnieuw de kans op complicaties.. Dus je moet het goed afwegen...

Ik heb een nieuwe foto geplaatst met hoe het met het verschil in tepels ongeveer gaat worden als de prothese wat verhoogd wordt. En sowieso moet ik vermoedelijk nog wel een aantal operaties ondergaan om al het overtollige vel weg te halen, dus deze kan er wat dat betreft ook nog wel bij hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.