Ga naar inhoud

Xxxmelissaa : 29 augustus 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil graag me borsten laten vergroten bij accz kliniek

Heb al veel positieve reacties gelezen,

Twijfel alleen aan de siliconen die ik wil of ronde of druppelvormige, las veel op internet dat ronde siliconen sneller gaan hangen. Maar wil ze juist wel mooi rond hebben en vol van boven.

En wat voor 'merk' siliconen gebruiken ze er?

Groeten melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi xxxmelissaa,

Welkom op het forum! Handig he om alles te lezen zo? Ik heb er veel aan ieder geval!

Ik ga 25 juli voor een bv bij accz.

Zij gebruiken over het algemeen het merk cereform. En kan je rond of druppel kiezen. Volgens mij geven ze over het algemeen druppelvorm tenzij je anders aangeeft.

Ik neem geen cereform (en geen siliconen) maar ronde monobloc hydrogel implantaten omdat ik het een fijner idee vind dat dit materiaal biologisch afbreekbaar is en je het dus zo uitplast als ie stuk is. Dus over siliconen kan ik je verder niet zo veel vertellen. Als je rechtsboven in de zoekbalk cereform of andere dingen typt vind je gerichter informatie.... erg fijn!

En volgens mij maakt het qua hangen niet zo veel uit of je anatomisch of rond hebt...

Succes met het maken van een keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Welkom op het forum!!

Accz werkt met Cereform idd, en plaatst normaal gesproken altijd anatomische prothesen. Tijdens het consult zullen ze zeggen dat Rond een nep-effect gaat geven.

Maar dat kun je weerleggen, is namelijk niet waar ;) Weet ik uit ervaring :)

Ik heb rond voor de spier en heb genoeg eigen weefsel, dus het ziet er natuurlijk uit!

Als je ronde prothesen wilt, kun je beter nog eens ergens anders op consult gaan, want ze werken er echt niet gauw mee bij accz... Tenzij ze een uitzondering maken, een heeeeeeel enkele keer!

Heel veel succes met je inlezen.

Rechtsboven zit idd een zoekbalk. Als je hem niet kunt zien, moet je even het thema in 'unlimited' wijzigen (helemaal links onderaan in kleine lettertjes)

Dan kun je zoeken op trefwoorden!

Veel lees en forumplezier!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloo,

Ik zit al een paar weken alles een beetje te lezen maar heb nog steeds

Geen besluit genomen, lees soms nare verhalen op internet van siliconen die gaan scheuren na 3 jaar.

Wat is nou een goed merk van siliconen?

En wat is een goede kliniek?

Ben een student en vind 5000,- aan de dure kant.

Groetjes melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

he melissa!

bekende merken van silicone gevulde protheses zijn Natrelle en Eurosilicone maar je hebt ook de monobloc hydrogel protheses.

maar er is hier voldoende informatie te vinden toch?

op internet zijn heeeeeel erg veel spookverhalen te vinden. belangrijk is dat jij goed informatie uitzoekt over de protheses die er zijn en de voors en tegens afweegt.

en 5000 is inderdaad erg duur voor een borstvergroting.

heb je een voorkeur voor de omgeving waar de ziekenhuis/kliniek zich moet bevinden voor de BV?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa over natrelle heb ik al veel positieve dingen gelezen hier.

Kom zelf uit apeldoorn, dus heb niet echt een voorkeur waar de kliniek zit.

Weet ook niet of er een goede kliniek in de omgeving van apeldoorn zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Xxxmelissaa!

Bovengenoemde protheses staan goed bekend. Die zijn ook goedgekeurd, natrelle heeft ook amerikaanse goedkeuring, maar eurosilicone is ook echt een prima merk (heb ik zelf ook).

Er is idd een heleboel info te vinden over verschillende klinieken, wat belangrijker is, vind ik zelf, is de chirurg die je gaat opereren. In nederland is drs. Nio (werkzaam in de parkkliniek in Rotterdam en het SLAZ in Amsterdam) een hele goede en in belgie id dr. de Meyere een hele goede. Natuurlijk zijn er meer, maar dit zijn wel toppers hoor! Ik ben zelf door Nio in het slaz geopereerd en heb daar 3100 euro betaald, all in ex sportbh maar dat zijn de kosten niet. Dat is tot 500cc, daarboven betaal je wat meer. In de parkkliniek betaal je dan ook wat meer. Hoeveel de Meyere is dat durf ik zo niet te zeggen.

Let wel op dat niet alle prijzen die je zo kan vinden all in is, bij het ACCZ bijvoorbeeld noemen ze op de website een prijs, maar van wat ik van meiden hier heb begrepen komen daar nog allerlei kosten bij, waardoor je snel ongeveer 3400 betaald als ik het goed heb. Zoek dat dus goed uit voordat je met iemand in zee gaat.

Zoals je begrepen hebt kan je via de zoekfunctie hierboven een trefwoord invoeren. Alleen woorden vanaf 4 letters geven resultaat.

Heel veel succes bij het verzamelen van de nodige info en als je vragen hebt moet je ze gewoon stellen. Best_boobie weet erg veel van verschillende soorten prothesen dus die kan je altijd even een pb sturen.

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Die vraag heb ik gisteren ook aan Dr Nio gesteld.... Nu ben ik geen expert. Maar hij zei dat de eurosilliconen 85% gevuld zijn, en de naturelle helemaal gevuld. Dat betekend volgens hem dat de naturelle daardoor ronder zijn aan de bovenkant . Zo heb ik het begrepen. Nogmaals ik ben geen PC!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben alleen van eurosilicone 85% gevulde, verder van geen ander merk. Ook bij eurosilicone hebben ze gewoon 100% gevulde.

Verschil tussen beide merken is dat de natrelle ook amerikaanse goedkeuring heeft, eurosilicone niet. Dat de eurosilicone dan slechter zijn is niet zo, in amerika zijn er vooral ander soort 'fake-boobs'. Wij hier in nederland willen graag grotere, maar toch natuurlijk ogende borsten, in amerika laten ze dan toch graag zien dat ze nep zijn en is er gewoon geen vraag naar de eurosilicone.

Van beide merken zijn er verschillende soorten prothesen, net als je pure hagelslag kan kopen, maar ook melk, mix, vruchtenhagel... allemaal hagelslag, maar net verschillend. ;)

Dit is wat ik er van weet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

he! zo heb weer ff bijgelezen!

gelukkig hebben de andere meiden je ook al voorzien van nodige informatie:)

uhm op welke site staat dat je een verwijs brief moet hebben? volgens mij is dat namelijk niet nodig. het is een cosmetische ingreep die je bovendien zelf betaald dus naar mijn weten is daar geen verwijs brief voor nodig.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee Melissa,

De andere meiden hebben je al goed voorzien van informatie. Ik krijg ook het meest te horen over Eurosillicone en Natrelle. Zelf krijg ik over 4 weken Natrelle, omdat die uit onderzoek 'het beste' naar voren komen.

Ik heb daarbij geen verwijzingsbrief nodig gehad van de dokter. Misschien verschilt dit per kliniek?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je hebt geen verwijsbrief nodig voor een borstvergroting, tenzij je die hebt. Voor sommige ingrepen heb je namelijk wel een verwijsbrief nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, nog even inhaken op de verwijsbrief. Ik moet voor mijn consult in het ziekenhuis ook een verwijsbrief hebben van mijn huisarts. Dat is waarschijnlijk omdat ze dan het consult declaren bij je verzekeraar. Maar aangezien je tegenwoordig toch een eigen bijdrage hebt, denk ik dat je het alsnog zelf moet betalen. Voor het consult wat ik dinsdag gehad heb bij de Parkkliniek had ik geen verwijzing nodig. Ik heb daar gewoon 50 euro betaald voor het consult. En dat word verrekend als ik daar mijn borstvergroting laat doen.....

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, nog even inhaken op de verwijsbrief. Ik moet voor mijn consult in het ziekenhuis ook een verwijsbrief hebben van mijn huisarts. Dat is waarschijnlijk omdat ze dan het consult declaren bij je verzekeraar. Maar aangezien je tegenwoordig toch een eigen bijdrage hebt, denk ik dat je het alsnog zelf moet betalen.

Yep, dat is idd de reden, voor zover ik weet. Sommige ziekenhuizen declareren het consult bij de verzekeraar. Maar uiteindelijk betaal je het idd zelf haha.... Tenzij je al aan je eigen risico zit natuurlijk...

Weet echter niet hoe dit in Belgie geregeld is....

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een afspraak gemaakt bij dr Nio in het SLAZ :) spannnend!

24 juli kan ik er terecht.

Weet alleen nog niet of ik achter de spier wil of voor de spier

Wat vinden jullie het mooist? En wat blijft het langst stevig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.