Ga naar inhoud

Wanneer worden ze ooit zacht??


Becky

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik kon het niet laten er toch een vraagje over te stellen, want ik lees er zo weinig over en kan er heel weinig over vinden op internet, dus begin te denken dat ik de enige ben... wanneer worden die borsten nou eens wat zachter??? Ik ben nu 2 weken verder en ze zijn nog knoerthard! Het lijkt alsof de spieren constant samengetrokken zijn, en snel pijnlijk ook. De meeste pijn is wel weg, maar ik hoef maar even wat te doen of daar is het weer. Ze bewegen ook totaal niet. Als ik ze zie vind ik ze mooi, maar als ik ze voel kan ik wel huilen. Ik hoop toch niet voor altijd aan die tennisballen vast te zitten...?? Dat zou ik heel erg vinden. Of ben ik nu echt te ongeduldig? Help please :139:

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

becky,je hebt erg weinig je spieren gebruikt de afgelopen 2weken,deze hebben ook nog is ene opdonder gehad uitaard,dus als je nu wat meer beweegt,spannen deze spieren aan,en die spieren worden wat pijnlijk doordat ze erg slap zijn geworden in die 2weken tijd,dus het iserg logisch dat het allemala nogal wat hard aanvoelt.

en vrees niet hoor,niet nodig,de ene heeft al na een week zachtere borsten,de ander pas na 7a8weken bij wijze van.

en vooral bij dual plane en achter de spier plaatsing is niet niks op je spiergebied,en ook dat zachter worden heeft iets meer tijd nodig als bij iemand die ze op de spier heeft.geef het nog even de tijd,en mocht je echt twijfelen en er komt gene verandering in,vraag het ana je arts als je op nacontrole moet komen,raak de plekken aan die hard zijn,wijs ze aan,en bespreek het met je arts,waarom blijven rondlopen met angst als je arts je mischien kan geruststellen erin?

je hoeft niet 1,2,3 aan de foon te hangen,maar is helemaal niks mis mee als je dit bespreekt op je nacontrole,of als de hechtingen eruit gaan?

hoop dat je gerust gestelt kan worden door je arts,bespaart je een hoop gepieker,die eigenlijk niet nodig zijn :38:

knuff moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meis,

tja een bv draait toch om geduld,hoe erg het ook is.

ik ben 25 dagen en zelfs mijn borsten zijn nog aan de harde kant al worden ze nu wel wat zachter. en als je wat doet reageerd idd meteen die spier. net zoals moontje zegt,je hebt 2 weken nix gedaan (als het goed is haha).

dusja....toch geduld hebben,

succes

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

Ja.... jullie hebben gelijk, ik moet ook meer geduld hebben. Ik ben daar zo slecht in! Heb je twee dure kadootjes voor jezelf gekocht, duurt het nog weken voordat je ze goed en wel mag uitpakken! Grrrr.

Het zal inderdaad wel aan die spieren liggen, en die verkramping doordat ik niks meer gewend ben, daar had ik nog niet eens zo aan gedacht. Klopt dat ik braaf niets heb gedaan tot nu toe hoor :36: hoewel ik er niet helemaal aan ontkom omdat ik een kindje heb natuurlijk, maar tussendoor zit ik netjes op de bank te nixen.

Vanmorgen zijn de hechtingen eruit gegaan (niks van gevoeld overigens :131: ) en toen zei ik het nog even tegen die verpleegkundige. Ze gaf er geen termijn aan, maar zei ook wel dat ik dat tijd moest geven.

Ze zag ook meteen dat mijn linkerkant dikker is dan rechts, blijkbaar zit er nog steeds veel vocht in. Gister verscheen er ook ineens een hele reeks nieuwe blauwe plekken, gek he? Wel een donkere vlek, dus oud bloed, maar blijkbaar zat dat nog ergens verstopt ofzo.

Ik wacht het nog maar een tijdje af nu, en als ik me toch weer druk ga maken bel ik de kliniek wel, dan moet de arts maar ff uitleg geven.

Dank jullie wel!!

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben nu 6 maanden po en ik vind ze nog steeds hard en onnatuurlijk aanvoelen. Ik heb ze dan wel achter de spier maar ze 'hobbelen' niet gezellig mee als je rent ofzo..... En als ik voorover buk dan hangt er zo'n tuutje 'echte' borst aan :blink: , heel gek gezicht. Maar zal wel zo horen :blush: ....

Liefs Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Becky meis !!! :rolleyes:

Pas na 3 maanden voelt dat wat 'vertrouwelijker' aan en na een half jaar kan je zeggen 'ze zijn zacht' en dan nog , pas na een jaar is de hele boel écht genezen :38:

@Booby :

dat is het nadeel van volledige plaatsing achter de spier : ze zullen altijd een stuk onbeweeglijker en harder zijn dan bij plaatsing op de spier of dual plane ... Maar ook hier : 'je' jaar is nog niet om , een beetje beteren doet dat nog wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve B-Cupje!

... 3 maanden... poeh! Een half jaar, poeh poeh! Een heel jaar, poeh poeh poeh hee!! Hihihi. :38: Als dat geen lesje in geduld is!

Ik dacht wel dat het door de dual plane zou komen, er ligt toch ook een grote spier overheen he. De bovenkant voelt ook harder bij mij dan de onderkant, dus ik heb nog goede hoop dat die spier op gaat rekken en het straks nog wat zachter wordt. Zodra ze echt zacht gaan worden trek ik een fles champagne open en zijn jullie de eerste die het weten!

@ Bo, dat is inderdaad lang wachten, een half jaar.... zucht. Helemaal even hard nog of toch wel iets zachter dan in het begin? Wie weet trekt het nog bij, laten we het hopen!

Liefs

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ha die Moon,

Na ze zijn best wel zacht geworden hoor! Ik weet niet hoe het hoort te voelen haha, dat is het hem! Wat ik voor de operatie had was wel veel zachter, maar dat kun je natuurlijk nooit echt zo terugkrijgen (...toch?). Naar mijn idee zijn ze nog wel een beetje stug, maar echt al veel beter dan eerst. Die ene goede zeg maar beweegt ook mee op de fiets, maar die met kapsel zit wat vaster. Ik heb het idee dat mijn spieren ook nog niet gewend zijn hoor, ze protesteren ook als ik te veel doe, of als ik ze bij elkaar probeer te duwen ofzo.

Knufsz

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.