Ga naar inhoud

Borsten naar binnen duwen met tissues...


Aanbevolen berichten

1,5 geleden had ik mijn eerste controle bij Diana Gabriels. Hier vertelde ze me dat mijn borsten nog te ver uit elkaar staan en ik dit op kon lossen met tissues.

Ik moet nu elke dag 3 tissues vouwen en in mijn sport bh proppen, waardoor mijn borsten naar binnen geduwd moeten worden.

Tot nu toe is het verschil niet echt te zien, en tevens krijg ik blauwe plekken van de tissues.. auwie.

Heeft iemand anders andere tips gekregen om dit te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze tip niet gekregen, van Diana, maar ga hem misschien wel zelf gebruiken. Die van mij mogen ook nog wel ietsje naar binnen. Bij mij zat één borst nog wat hoger dan de andere en toen gaf ze mij als tip om tussen de martelband een maandverbandje te stoppen, zodat die borst wat meer druk zou krijgen. Hier ben ik inmiddels mee gestopt, maar het heeft wel geholpen - naar mijn idee..

Hoe doe je dat dan? Je vouwt drie tissues (1 x?) en dan doe je die aan de buitenkant van je sportbeha?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich klinkt het wel logisch, het zou net een beetje zo een lichte druk geven, net als wat vulling in een bh. Maar zou het wel idd ff aan je PC navragen, zou wel willen weten idd of we daar iets aan kunnen doen. Die van mij staan ook nog best een stukje uit elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er ook nog nooit van gehoord? ik vind het ook eigelijk een klein beetje onlogisch aangezien er als het goed is een ruimte van te voren is gemaakt en de protheses zijn ingekapseld...hoe moeten ze dan "dichterbij elkaar" gaan komen....mijn PC heeft hiervoor echt zover mogelijk naar elkaar toe gesneden om ze zo dicht mogelijk bij elkaar te plaatsen...maar daarna lijkt het me vrij onmogelijk..

ik ben geen PC en misschien helpt het wel degelijk hoor maar ik denk persoonlijk van niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mijne staan ook nog ver uiteen.. Maar als dat zo voor de bv is zal dat nadien ook zo zijn, ik zou ze anders ook wel wat dichter bij elkaar willen.

Als ik ooi voor een wissel moet weet ik nu wel goed wat ik anders wil... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zei het idd toen bij mij ook ze propte ze er zelf al tussen,, voor ik thuis was deed het al zeer,,dus heb het ook niet opgevolgd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dat ik het zeg en ik zou het niet moeten zeggen maar doe het toch ff :45:

Wát een doos is die Diana :wacko:

Tissues om borsten bij elkaar te duwen.. Het is wel duidelijk dat ze graag opvult... Maar verstand van de zaken waar ze zich mee bemoeit.. is ver te zoeken helaas....

Rot dat het zo moet gaan renaaate!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

whahahaa,wat is dit nou voor een verhaal ,loooooool,volgens mij zou een arts dit echt afraden,ze zijn niet voor niets zo geplaatst toch?

Dan had je een andere plaatsing moeten krijgen?

Dus eigenlijk bedoeld ze te zeggen dat ierdereen die een bv neemt zn kipfilets of push up vullingen moet meenemen naar de kliniek!! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.