Ga naar inhoud

De Lovehandles :-)


Jukegirlie

Aanbevolen berichten

Ik heb al gezien dat hier veel fitnessbabes aanwezig zijn, dus misschien een domme vraag maar met welk toestel kan je best je lovehandles/overhellend buikje een beetje wegwerken? Heb al toestellen gezien zoals de AB glider maar werken deze ook effectief? In combinatie met gezonde voeding dan.

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jukegirl!!

uhm plaatselijk afvallen kan niet. dus het is niet zo dat als jij nu alleen je buikspieren gaat trainen je buik direct dunner wordt.

wel helpen de oefeningen om bepaalde delen van je lijf wat strakker te maken doordat de spieren zich meer ontwikkelen. buikspieren helpen hier bij en voor je lovehendels tsja... je lage rug trainen en je billen. en daarnaast zorgen dat je meer calorien verbrand dan je binnenkrijgt dan zal je gaan afvallen.

een voordeel is dat als je meer spieren ontwikkeld de verbranding ook hoger wordt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi jukegirl!!

uhm plaatselijk afvallen kan niet. dus het is niet zo dat als jij nu alleen je buikspieren gaat trainen je buik direct dunner wordt.

wel helpen de oefeningen om bepaalde delen van je lijf wat strakker te maken doordat de spieren zich meer ontwikkelen. buikspieren helpen hier bij en voor je lovehendels tsja... je lage rug trainen en je billen. en daarnaast zorgen dat je meer calorien verbrand dan je binnenkrijgt dan zal je gaan afvallen.

een voordeel is dat als je meer spieren ontwikkeld de verbranding ook hoger wordt:)

En welke oefeningen bedoel je dan? Na de bevalling van mijn oudste was ik nog vrij jong, ging nog veel op stap en shaken ;-) en deed ik nog op sport dus van mijn zwangerschap en overtollig vet was na 6 maand geen spoor meer. Maar de volgende 2, tja, ander paar mouwen. Met werk, kids en onregelmatige werkuren partner is dit alles moeilijk te combineren en twijfel ik om paar fitnesstoestellen voor thuis aan te schaffen. Heb al op kinect geprobeerd om buikspieroefeningen te doen, maar na amper 1 les had ik al nekpijn door de op tv afgebeelde houding al liggend te volgen. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook ni zenne !!!

Ik love die totaal ni !

Ma ik heb geen excuus zoals kinderen of iets :)

Ik eet wel gezond aan sport doe ik nog niet... Maar wil ook iets gaan doen na het herstel van de bv, ben alleen bang dat mijn Boobs gaan veranderen of rimpelen ofzo... ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook ni zenne !!!

Ik love die totaal ni !

Ma ik heb geen excuus zoals kinderen of iets :)

Ik eet wel gezond aan sport doe ik nog niet... Maar wil ook iets gaan doen na het herstel van de bv, ben alleen bang dat mijn Boobs gaan veranderen of rimpelen ofzo... ;(

En de eerste plek waar je afvalt, zijn altijd de boobies :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jukegirlie....er is een methode om BLIJVEND plaatselijk vet te verliezen, het heet "cavitatie", en het is niet goedkoop, maar wel veel goedkoper dan liposculpture. Het is niet pijnlijk, en je huid blijft intact. Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar twee mensen die ik ken en die het hebben ondergaan zijn laaiend enthousiast, en terecht! Google het even!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, het is blijvend, de vetcellen worden kapot gemaakt en uitgescheiden door het lichaam: voorgoed weg dus!

Hoeveel sessies je nodig hebt hangt af van o.a. de hoeveelheid die je kwijt moet. Meestal zijn zes sessies afdoende.

Een vriendin had aan zes sessies genoeg, en van een collega weet ik dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb twee vriendinnen die na 2 kids aardige buik hadden, door keihard te trainen met onder andere sportlessen, denk aan kickboxen, kickfun, buikspieren ect, te doen 4x in de week en thuis het programma van de dvd's "Insanity" te volgen in 60 dagen de buik strak, ook in combinatie met gezond eten, vooral niet shaken na de shakes kom je namelijk 2 keer zo snel aan.

De dvd's kan je op internet bestellen, je kan op youtube kijken hoe het werkt,

Het heeft echt resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, het is blijvend, de vetcellen worden kapot gemaakt en uitgescheiden door het lichaam: voorgoed weg dus!

Hoeveel sessies je nodig hebt hangt af van o.a. de hoeveelheid die je kwijt moet. Meestal zijn zes sessies afdoende.

Een vriendin had aan zes sessies genoeg, en van een collega weet ik dat niet.

Dikke Merci voor de tip. Ga ik eens uittesten als de boobs genezen zijn. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jukegirlie,

Inderdaad die lovehandels zijn moeilijk weg te krijgen.

Zoals je wel weet is het vet dat daar aanwezig is. En de enige manier om vet weg te krijgen is via duurtrainingen.

Lopen, fietsen, crosstrainer,... En daarbij gerichte oefeningen om je schuine buikspieren en lage rugspieren te oefenen.

Je moet wel opletten als je loopt of fiets ofzo dat je een hartslag hebt tussen de 130 en de 160 slagen per minuut. Dan zit je in de verbrandingszone. Als je wil, kan ik je wel wat oefeningen geven voor die zone.

Veel succes!

Groetjes!

N.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En welke oefeningen bedoel je dan? Na de bevalling van mijn oudste was ik nog vrij jong, ging nog veel op stap en shaken ;-) en deed ik nog op sport dus van mijn zwangerschap en overtollig vet was na 6 maand geen spoor meer. Maar de volgende 2, tja, ander paar mouwen. Met werk, kids en onregelmatige werkuren partner is dit alles moeilijk te combineren en twijfel ik om paar fitnesstoestellen voor thuis aan te schaffen. Heb al op kinect geprobeerd om buikspieroefeningen te doen, maar na amper 1 les had ik al nekpijn door de op tv afgebeelde houding al liggend te volgen. :-)

he jukegirlie!

er staan al heel veel tips genoemd hierboven! maar als je het met sporten wil doen kan je het best een vast schema voor je zelf creëren. dit kan voor thuis maar ook voor in de sport school?

als je het thuis wilt doen zijn er genoeg oefeningen die je kan doen zonder dat je apparatuur nodig hebt. enige wat je nodig hebt om jezelf uit te dagen zijn gewichtjes (zowel dumbells als de enkelgewichtjes).

hier een aantal filmpjes met oefeningen.

dit kan je helpen om je romp sterker te maken en daardoor daar ook wat steviger/strakker te worden, met cardio training en gezonde voeding zal je dan vet kunnen gaan verliezen en tadaaaa dan komt er een mooi strak gespierd lichaam onder de Lovehandles (ook wel bekend als muffintops;)) tevoorschijn.

er zijn nog veeeel meer filmpjes van hun te vinden met workouts die goed thuis zijn uit te voeren.

Ik hoop dat je er wat aan hebt. voor mij kwam het erg van pas omdat ik opgegeven moment de oefeningen die ik deed in de sportschool wel had gezien en iets wilde wat ik zowel daar met gewichten als thuis zou kunnen doen. waardoor ik het dagelijks kan uitvoeren.

xi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dit herken ik... de eeuwige strijd tegen het beruchte 'zwembandje' :93:

Wat bij erg geholpen heeft (zeker de helft verminderd): geen frisdrank, maar alleen nog water drinken. Veel water. En anders crystal clear ofzo. Daarnaast 3x per week hardlopen en regelmatig gezond(!) eten. Dus gewoon 6x per dag kleine hoeveelheden. Naast 3x per week hardlopen ook 3x per week buikspieroefeningen doen.

Erg tevreden over het resultaat, helaas wil het laatste kleine beetje niet weg... vrees dat het een probleemzone gaat blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh

Ik volg m ook ff.

Normaal sport ik ook altijd heel veel en ben nu al 5 weken ah uitzingen zonder sporten -:(

M'n buik wil ook ff niet meer strak worden. Volg heeeel graag jullie tips.

Heb ik eindelijk goeie boogies op t strand straks s m'n strakke buik weg

En ik wil ook niet meer afvallen want ik wil m'n boogies graag zo houden

XC

Boobies haha

Langs leve m'n zelfdenkende iPhone ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er dames die niet diëten maar gewoon een beetje sporten en toch vet kwijt geraken zonder dat de Boobs veranderen ?

Want ik wil echt niet dat ze zouden verkleinen of dat ik rimpels krijg aan de Boobs ofzo... Ben daar ontzettend bang voor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgensmij als je echt gaat afvallen, dus echt kilo's verliezen gaat er altijd wel vet weg van je boobs..

Maar wie weet heeft hier iemand wel een oplossing :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.