Ga naar inhoud

Channie04 : 11 oktober 2013 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hier precies hetzelfde. Mijn operatie staat op 30 September en ook ivm werk en vakantieplanningen.

Het is gelukkig allemaal rond op het werk. Ze denken dat ik gewoon extra " vakantie" opneem omdat ik nog zoveel uren heb staan hihi.

Ik denk dat als die vakantie periode voorbij is het wat sneller zal gaan.

Wel super dat je nu in ieder geval kan aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nog even een vraagje ?

Ik heb na me twee keizersneden vaak last van kleine abcessen na scheren etc echt met vuiligheid,dit is was die stafylokokken aer.., weet niet precies hoe het heet,maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.

Als ik dat vertel zou ik dan standaard voor en na à.b kuur krijgen ik zelf vind dit wel verstandig want ik zie het al gebeuren dat ik ze er eindelijk in heb en ze dan na een week weer moet verwijderen :-(

Wat vinden jullie,nog tips wat ik ook kan doen om infectie zo veel mogelijk te kunnen voorkomen!

Heb ook maar besloten om echt te proberen te stoppen met roken minstens VU'er weken voor operatie kan geen kwaad denk ik!!!

Gr. Channie04

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het zowiezo overleggen met je chirurg!

Als je erg gevoelig ben voor ontstekingen is het natuurlijk wel een prettig idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bedoelt de Staphylococcus aureus. Check: http://nl.wikipedia.org/wiki/Staphylococcus_aureus

In het geval dat dit bij jou een stam is die tot de MRSA hoort, zul je moeten scrubben met betadine een paar dagen van te voren (je hele lijf) en waarschijnlijk neuszalf gebruiken als je onder narcose gaat.. Maar dit is afhankelijk van het protocol van het ziekenhuis. Geef het wel duidelijk aan bij je pc, dan kan hij de juiste maatregelen treffen.

Hoe ze het met antibioticum doen is sterk afhankelijk van het protocol van het ziekenhuis, ook...

Overleg het dus goed, er is geen eenduidig antwoord op :)

Misschien dat het een goed idee is om je van te voren te laten testen op MRSA? Overleg dit anders eens met je huisarts of met je pc.... Zeg er wel bij waarom je het wilt weten, ivm eerdere ontstekingen tgv staffjes...

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thans bb wat klinkt het heftig hè mrsa bah!!!

Maar zal het voor alle zekerheid doen

Ja.. klinkt altijd heftig idd... En in geval van wonden is het enorm lastig....

Echter, bij een gezond persoon kan het geen kwaad.. dat is het tegenstrijdige eraan....

Maar daarom misschien goed om erop getest te worden, dan kan er tenminste iets aan maatregelen genomen worden. Toch altijd beter dan je kop in het zand steken :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

gefeleciteerd met je boobs hoe gaat het metj?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ff een klein verslagje,

Ik moest om elf uur in bronovo zijn dus om half elf in de auto en hup naar zkh

Ti's vanaf mijn huis tien minuten rijden dus top!

Ik werd verwacht op de derde etage.

Vijf minuten moeten we wachten en hop naar intake gesprek alle bekende vragen werden gesteld en toen werd ik naar me kamer gebracht.

Ik zou om een uur worden gehaald maar na een half uur kwam de zuster en zei Mw. U mag al dr tan is klaar voor u!!!!!!

Ik zei hè nu al pfffff hihihi had me helemaal ingesteld op 1 uur.

Maar gelijk me mooie blauwe jasje twee paracetamol en een dormicum trouwens heerlijk spul de stress viel hup van me af lag echt heerlijk te dommelen en alles leek aan me voorbij te gaan.

Voor ik het wist lag ik op de o.k en werd er gevraagd Mw. Denk aan 1 leuk ding.

Maar ik weet nog dat ik toen terug nee liever aan twee leuke dingen whahahah:-):-)

Na voor me gevoel was ik maar een minuut weg en werd ik wakker op de verkoeverkamer ,gelijk als eerste me shirt omhoog yes tieten!!!!!

Ik dommelde telkens weg maar als ik dan weer wakker werd hup weer dekens omlaag en weer yes tieten!!!!!

Dit is geloof ik wel het hele uur gebeurt hihihi,toen kwam de zuster me helpen met Mw. Bh aandoen en werd ik terug gereden naar de afdeling.

Om half drie was ik weer helemaal bij en had praatjes voor tien.

Niet misselijk honger als een paard dus hup twee boterhammen vla thee heerlijk!!!!

De zusters kwamen geregeld langs en zeiden u moet even op de dokter wachten en dan kunt u naar huis om half vijf kwam de dokter en zei zo meid ti's allemaal gelukt u mag naar huis!!!!

Yes heerlijk ik me trainingspakkie aan wat een gestuntel en uggs en hop naar huis.

Daar wachten de hele familie echt te lief!!!

Ik voelde me goed alleen een beetje moe maar verder echt top

Ben om half tien naar bed gegaan en werd net wakker omdat de wond toch een beetje trekt dus maar snel twee paracetamol ingenomen en ff snel op het forum me verhaal doen'!!!!!!

Ik heb een zwarte bh aan deze kleed erg af tjonge deed net ff bh omhoog en wat een jetsers heb 400 Cc gekregen dat was het maximale wat er in kon van eurosilicone er staat niet op rond of iets anders dus heb geen idee

Ik had van mezelf een kleine b dus hopelijk kom ik uit op een d cup hahaa we zullen zien.

Nou tot zo ver mijn verslagje

Iedereen bedankt voor reacties en inderdaad het valt alles mee die narcose en ingreep.

Had het echt tien jaar eerder moeten doen.

Nou ga weer slapen doeiiiiii

Channie04

Zo staat nu goed!!!

Hihihi was denk ik nog slaap dronken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even snel nog een vraagje.

Ik hou me temp goed in de gaten ben als de dood voor infectie etc etc nu was me temperatuur een uur geleden 37.7 maar moet erbij zeggen dat linker amandel pijnlijk en opgezwollen is ik heb heel snel last van keelontsteking dus eigenlijk hoop ik dat die 37.7 daarvan komt

Ooooooo al die stress ervoor nu na de b.v

Pfffffffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey leuk verslagje zeg :)

fijn dat je zo goed was na de operatie. en daj je zo blij.bent

wel minder dat je koorts had maar denk ook wel dat het van de keelamandel komt heb ook soms een opgezette keel en dan heb ik meteen ook koorts :)

mijn dokter zei dat ik me enkel vanonder mocht douchen en vanboven zo wassen ook al heb ik een waterproofpleister (doorzichtig pleister en is heel dun)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Channie04, on 12 Oct 2013 - 17:10, said:

Na hoeveel dagen gingen jullie douchen???

Ik zou wel willen

Ik mocht de volgende dag gewoon douchen. Er zaten speciale pleisters op de wonden. Ik voelde me zo beroerd dat ik na 2/3 dagen onder de douch stond. Mijn man heeft mij gewassen. Ik vond het ook dood eng zo zonder bh en bewegen was nog een ramp. Inmiddels kan ik me nu zelf douchen. Het gaat niet zo vlot en soepel als normaal, maar het lukt wel. Ik ga wel alleen douchen als er iemand thuis is, want als ik toch hulp nodig heb ofzo dan kan ik een gil geven ;) Mijn haren wassen lukt nog niet. Dat heb ik 1 keer gedaan en dan was geen succes, dus dat doet manlief nog voor me :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.