Ga naar inhoud

Chrissy : 9 juli 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Rijnmond


Aanbevolen berichten

Hey Chrissy,

Haha, wat dacht je die zijn van mij..;) Ik weet eigenlijk niet wat mijn doorsnee tepelhoven is, je maakt mij nieuwsgierig. Vrijdag als alles eraf/uit gaat Zal'k eens meten;)

Oh, dus je wist waar die rimpeling vandaan kon komen..sorry..;) Ben je nu wel blij met je boobs? En zie je verschil wat borst model/hoogte betreft, met de vorige operatie?

Chrissy ik moet je eerlijk zeggen dat het mij verbaasd en soms frustreert de verschillen die er zijn omtrent adviezen in BV land, soms liggen die zo'n end uit elkaar (niet te geloven). Dit betreft zowel 't merk(protheses), waar en hoe te plaatsen, de nazorg, hoe lang DE BH gedragen dient te worden, wel/niet masseren, wel of niet verband, als wanneer en welke werkzaamheden( activiteiten) er gedaan mogen worden!! DAT IS NIET HANDIG VOOR DEGENE DIE HET ONDERGAAN...voor ONS dus..! 'T is net als bijv. het product melk, ga naar een homeopaat die zegt 't is voor baby's hebben volwassenen niet nodig..terwijl een diëtiste of gewone arts zegt 't is goed voor de calcium..Hmm ' wie heeft gelijk?'maar Chrissy zo kan ik je nog wel wat voorbeelden geven (halve studie van gemaakt;) wil altijd graag het waarom/hoe/wat (logica) weten, maar zal stoppen..lol

Voorlopig moet ik nog rustig aan doen (mijn gevoel niks doen) en ga de tijd maar benutten voor mijn studie (altijd lekker om voor te lopen;) ben wel een beetje jaloers op je (jij mag werken;) lol.

Ik zal zo eens kijken of je nu foto's hebt en of we tweelingen hebben..lol.

Wens je een goed herstel en het liefst wat tepelhoven betreft zo snel mogelijk ;)(weet je wat je gaat krijgen) en tot gauw..Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ budje, ik bedoelde dat de borsten van Charlotte2013 op die van mij lijken :3:

Het is inderdaad superfrusterend om door alle bomen van adviezen het bos te zien. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Ik denk dat het devies hier is: luister naar je eigen PC, die kent jouw persoonlijke situatie het beste en zal zijn advies op jou afstemmen.

Qua zuivel: ik consumeer persoonlijk zo min mogelijk zuivel (ik heb zoveel mogelijk vervangen door soyamelk/soyayoghurt) Er zijn ontzettend veel studies die aantonen dat het slecht is voor je: kijk maar eens op deze site; http://voeding.pilliewillie.nl/voeding-wat-is-er-mis-mee/melk1.php

Overigens ook over soya zijn de meningen verdeeld, maar als ik alles moet geloven eet ik straks helemaal niets meer ;-(

Succes met de studie en tot snel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.