Ga naar inhoud

Chrissy : 9 juli 2013 : Dr. Stevens : Kliniek Rijnmond


Aanbevolen berichten

Lieve lotgenoten,

Aangezien ik zelf al ontzettend veel heb gehad aan alle informatie en ervaringen die ik heb gelezen op dit forum, wil ik zelf ook een bijdrage leveren door het delen van mijn verhaal.

Ik ben ongeveer 20! jaar geleden geopereerd aan mijn borsten (ik was toen 19). Ik had van nature al erg hangende borsten met ontzettend grote tepelhoven (bijna vergelijkbaar met tubulaire borsten).

Je kunt je voorstellen dat ik mij sinds mijn 13e al ontzettend schaamde voor mijn borsten en blij was dat er iets aan gedaan werd. Ze hebben destijds een lift uitgevoerd middels een litteken rondom mijn tepelhof. Ook is mijn borst gevuld met een prothese van ong.250 cc, weet niet meer precies, ik ben van A naar C gegaan.

Helaas heeft het resultaat niet lang geduurd, binnen 2 jaar waren mijn borsten weer uitgezakt en terug bij af. Ik loop nu dus al 17 jaar met "droopy" borsten, de prothese zit wat verhoogd en de rest van mijn borst hangt er als een theezakje overheen en het litteken rondom mijn tepelhof is volledig uitgerekt..Niet mooi dus.....

As dinsdag gaat dr Stevens een borstlift middels de vertikale techniek uitvoeren, incl. prothesewisssel. Ik vind het heel erg spannend en ben heel benieuwd naar het resultaat.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Chrissy!

Fijn dat je al zoveel aan het forum hebt gehad en ook fijn dat je nu zelf je verhaal wilt delen.

Nog een paar dagen aftellen voor het zo ver is. Dr. Stevens zal het vast veel mooier maken dan dat er 20 jaar geleden bij je is gedaan. De technieken zijn verfijnt en er worden steeds meer van uitgevoerd.

Heb je al foto's staan van hoe het nu is? Weet je ook wat voor prothesen je nu gaat krijgen?

Liefs, SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Sexy!

Ja, ik ben echt zo ontzettend blij met dit forum, ik heb de afgelopen paar weken veel verhalen gelezen, daar heb ik veel aan gehad. Ik zal vanavond kijken of ik foto's kan plaatsen van hoe het nu is (geen fraai gezicht hoor). Het kan vanaf nu alleen maar mooier worden, dus daar heb ik mijn hoop op gevestigd!

Jouw borsten zijn in ieder geval geweldig mooi!

groetjes,

Chrissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Linnie,

Dank je wel, ik moet zeggen dat nu de datum zo dichtbij is, ik aan niets anders meer kan denken.... Ik heb het onderwerp "borsten" de afgelopen jaren zoveel mogelijk vermeden, ik keek ook nooit in de spiegel als ik geen bh aan had. Ik moet zeggen dat je naar mate je ouder wordt wel ermee leert leven en het niet meer zo'n grote rol speelt als toen ik nog een jonger meisje was... , maar toch...

Ben wel blij dat ik eindelijk de knoop heb doorgehakt om er iets aan te laten doen, hopelijk hoef ik mij straks niet meer te schamen voor mijn borsten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chrissy,

Ja ik ben afgelopen maandag geopereerd maar heb idd geen verslag geschreven weet niet waarom eigenlijk. Lees en praat mee, maar het gaat wel redelijk nu heb vannacht voor t eerst liggend in m'n bed kunnen slapen ipv half zittend op de bank... Al een hele vooruitgang denk ik dan Hahaha

Lfs linnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi chrissy,

Ik had zelf een redelijke b cup en ze hebben er 350cc dual plane ingestopt ik had genoeg huid.

Ik wilde niet te klein maar ook niet te groot haha had zelfs nog op de operatietafel discussie over de grootte .

De operatie is goed verlopen en was ook zo weer buiten.

Ik had een redelijk ontwikkelde borstspier dus ja dat heb ik zeker wel gevoeld en nog eigenlijk maar het gaat nu gelukkig al beter.

Xxx linnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cupmaat F nou nee hoor zou gek worden dan haha.

Wilde ook c/ d en als ik zo kijk dan kom ik daar wel op denk ik.

Kom wel eerder aan een d als ik t zo zie.

Komt vast goed met je ... Kan je eindelijk genieten straks van je borsten

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom!!

Jeetje, wat ontzettend balen dat je na 2 jaar al een double bubble kreeg.... Helaas gebeurd dat idd vrij snel als je prothesen wat hoog geplaatst zijn...

Goed dat je nu de knoop doorgehakt hebt en terug gaat voor een lift en wissel prothesen!! Nog een paar dagen en dan ben jij ook een paar mooie boobies rijker!! :35:

Succes!

En wat fijn dat je zoveel aan het forum gehad hebt tot nu toe!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee hee!
Ik ben maandag aan de beurt bij dr stevens!
Ik wil je alvast heel veel succes toewensen, ben benieuwd hoe het resultaat gaat worden! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben gisteren na jaren wachten en wikken en wegen eindelijk geopereerd!

dr. Stevens heeft de oude prothes (ad ene kant kapot) eruit gehaald, kapsel verwijderd, gelift en nieuwe protheses erin gedaan (280 cc). Dual plane.

Op zich ging alles voorspoedig, ik moest een uur langer wachten omdat hij de vrouw van een andere plastisch chirurg last minute voor mij had gepland, en dat liep uit. Op zich vond ik dat niet zo erg. Het feit dat hij zijn tijd nam vond ik alleen maar prettig. Op een eerder spreekuur had ik ook al begrepen dat hij de vrouw van de kliniekeigenaar zou opereren, zij had uit alle beschikbare chirurgen voor Dr. Stevens gekozen, dus dat bevestigde mijn vertrouwen wat ik al had.

Het vervelendste was eigenlijk de pijnstillers die ze door het infuus doen net voordat je onder narcose gaat, verder viel alles reuze mee.

Ik werd om 11:00 naar binnen gereden, om 13:00 lag ik al op de vercouver kamer en 15:30 ging ik alweer naar huis. Ik kon meteen al voelen dat de pijn zou meevallen, in en uit bed komen gaat vrij makkelijk ( heb elektrisch bed ) dus dat scheelt. Verder kan ik mijn armen al optillen en ben ik gewoon mobiel, heb vandaag niet eens pijnstillers genomen. Ik zal uiteraard rustig aan doen deze dagen, wil natuurlijk dat het herstel zo vlot mogelijk gaat.

Ik zit helemaal ingetapet, dus kan nog niet veel zien, dus voor t resultaat zal ik nog ff geduld moeten hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Budje,

Thanks, ja gaat goed. Ik ben al sinds maandag ook al aan het werk. Ik doe kantoorwerk, dus zit voornamelijk achter mijn bureau.. Ben wel blij met de afleiding, want dinsdag zijn de plakkers eraf gegaan en het ziet er een beetje freaky uit aan 1 kant. linkerborst ziet er prima uit, rechterborst ziet er vreemd uit rondom tepelhof (beetje gerimpeld). Ook mis ik volume ad onderkant van mijn borst.

Nu weet ik dat dit volstrekt normaal is en dat je echt geduld moet hebben totdat de littekens volledig zijn genezen en de protheses zijn ingedaald, maar toch.... ben zo ongeduldig...

Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Chrissy,

Wat vervelend zeg dat je na je eerste operatie niet tevreden was.

Gelukkig dat het nu weer hersteld is! En dat je je goed voelt.

Ik schrok er toch wel van want ik heb onlangs een borstlift met vergroting gehad en mij is gezegd dat ze nu niet meer zullen gaan hangen?! Enig idee hoe dat bij jou toch heeft kunnen gebeuren? Ik wil nl nooit meer hangborsten-:(

X Charlotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Chrissy,

Jee jij bent snel aan het werk (dat is nog niet eens een week later) gaat dat wel goed heb je geen last? Ik heb ook een vraag; heeft hij je rechter tepel misschien ook verkleind? Ik kan mij namelijk herinneren dat mijn PC zei als ik mijn tepels verkleind wil hebben dat ze dan kunnen/gaan rimpelen (dat trekt bij maar duurt lang)! Nou stoor ik mij niet aan grote tepelhoven en heb het dus zo gelaten. Misschien geeft het wel een verklaring voor je? Uhm, inderdaad alles bij bv is KWESTIE VAN GEDULD..lijkt wel..lol lol.

Het gaat goed en ik voel me goed..:) Moet alleen ja je raad het al GEDULD hebben lol. Bij mij gaan pas vrijdag de hechtpleisters/draad eruit (na 2 weken) kan dan pas echt beoordelen of ook de lift (alles via tepel) dus ook het litteken beetje mooi is..:)..SPANNEND..lol..En tja word GEK van het niets doen zou zoooo graag weer alles willen doen en werken..:(..werk in de zorg dus mag eerste 6 weken JAMMER JAMMER JAMMER genoeg niet..:(..

Charlotte; ik vroeg of ik niet prothese achter de spier kon krijgen (dacht dat het dan steviger zou zijn). Hij zei dat je dan kans hebt op een double bubble..(prothese blijft op z'n plekje maar borst zakt er dan overheen). Dus misschien heeft het met plaatsing te maken...

Nou Chrissy hoop dat't beetje gaat en rustig aan meid;)xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ charlotte; dank voor je reactie.

Grappig zeg, ik zit naar jouw foto's te kijken en het lijkt wel alsof ik naar mijn eigen borsten zit te kijken, alleen dan een formaat kleiner ;-)

Mijn eerste lift (+/-) geleden was alleen via tepelhof (een zgn. donut of benelli lift). Die techniek is eigenlijk alleen geschikt voor licht hangende borsten en was eigenlijk niet geschikt voor mij.

Ik denk dat ze gezien mijn jonge leeftijd destijds hebben gekozen voor zo min mogelijk litteken. Een lollipop of ankerlift heeft een langere levensduur. Als je niet heel veel aankomt en weer afvalt, dan moet het als het goed is een blijvende lift zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ budje, ja ik ben inderdaad binnen 1 week aan het werk.

Ik zit heel de dag achter mijn bureau, dus dat gaat prima. Nergens last van. Ben wel blij met de afleiding, anders zou ik alleen maar heel de dag naar mijn borsten kijken om te zien of de protheses al gezakt zijn en of de wondjes al dichtgaan. ;-)

Op kantoor is er ook airco, dus dat is in deze hitte ook wel erg fijn ;-) Mijn tepelhoven zijn inderdaad verkleind (aan beide kanten) ze hadden eerst een doorsnee van 6,5 cm ongeveer, nu 4,5 dus dat is nog wel aan de grote kant, maar een stuk kleiner.

Dat is zoals je zegt inderdaad de oorzaak van de rimpeling, ze moeten een grotere cirkel aan een kleinere hechten, vandaar.

Maar GEDULD is inderdaad lastig, ik kan niet wachten totdat alles weer normaal voelt en ik ook weer normaal kan sporten. Ook van die elastische drukband word ik helemaal gek!

Nou budje balen dat je niet aan het werk kan, ik hoop dat je iets hebt verzonnen om je de komende weken te vermaken?

liefs,

chrissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.