Ga naar inhoud

pijnlijke borsten


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Een vraag. Ik ben 1 jaar po. Sinds een maand heb ik hele pijnlijke borsten. Kan er ook niet meer op liggen.

Vooral aan de buitenkant. Moet eerlijk zeggen dat ze ook groeien. Kan hormonaal zijn...... Ik draag eigenlijk altijd voorgevormde bh's.

De pijn wordt niet minder in rust. Het is wel fijner zonder bh maar kan niet zeggen dat ze minder pijn doen.

Herkent iemand dit? Anders wordt het toch maar een afspraak bij de plast chirurg.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de zekerheid even navragen/ na laten kijken bij je chirurg, stelt je vast gerust, lijkt me vreemd dat ze n een jaar ineens pijn gaan doen.. Maar misschien kunnen hun je gerust stellen... Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK dacht ook meteen aan zwangerschap....

Maar was jij niet diegene die 9 of 11 dagen po kastjes stond uit te soppen na je bv? (weet het niet meer heel zeker, maar dacht dat jij dat was... )

Misschien dat je wat veel kapselvorming hebt? Ik zou toch even naar je pc bellen om hem eens te laten kijken....

Zijn je boobs harder geworden de laatste tijd?

Succes!!

En houd ons ff op de hoogte, hebben andere meiden ook weer iets aan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten zijn mooi zacht en heel natuurlijk. Ik zal binnenkort even nieuwe foto's plaatsen. Het is vooral aan de zijkant de pijn. En ze zijn echt een cupmaat gegroeid. Had dat toen idd 1 x gedaan maar verder heel rustig aan gedaan. Zou het daar al van kunnen komen? Was toen geen lange tijd achter elkaar en mijn armen niet hoog gedaan. Zal straks ook even mijn temp meten. En Tuurlijk houdt ik jullie op de hoogte! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me niet dat je na een jaar ineens laat krijgt fan iets van handeling in de eerste paar weken.. Hèb je de test nog gedaan?ben benieuwd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de test gedaan! Ben niet zwanger en heb ook geen koorts. Heb vandaag minder pijnlijke borsten... Heb een extra kussen onder mijn hoofd gedaan vannacht waardoor ik minder op mijn borsten lig. (Ik slaap op mijn zij). Vandaag mijn bh's laten checken bij de lingeriezaak. En 1 nieuwe bh was te klein aangemeten. Maar die had ik maar 1x aangehad omdat het pijnlijk was. Dus die hebben ze omgeruild.

Ik wacht dit weekend nog even af en anders bel ik maandag de plastisch chirurg.

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon vragen hoor. Wie weet kan hij je uitleg geven en geruststellen, jij was 1 jaar po toch?en begrijp dat je ineens nu pijn hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik bedoel ook niet dat je daar last van hebt gekregen een jaar later. Zie wel dat het zo overkomt :45: Combineerde alleen jouw naam meteen met die keukenkastjes haha.

Als je borsten verder zacht aanvoelen is het normaal gesproken geen kapsel. En van 1 keer iets verkeerds doen, krijg je ook niet persé kapsel :)

Misschien, als het niet vanzelf overgaat, tóch ff overleggen met je pc

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je iig niet zwanger bent. De mirena heb je natuurlijk niet voor niets ;)

Zou gewoon morgen even bellen als je nog last hebt. Heb je gelijk je 1 jaar controle gehad ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal.

Ik ben bij de PC geweest.

De pijn is zenuwpijn. Komt omdat ik onderin de borsten nog steeds weinig gevoel heb en waarschijnlijk is het gevoel aan het terugkomen waardoor dat uitstraalt. Heb Lyrica gekregen maar nog niet genomen want sinds een week is de pijn te verwaarlozen. (Hoe kan het hahahaha).

Het litteken wat zo lelijk is daarvan gaf ze aan dat dat per persoon verschilt en dat ik pech heb.

Zal zo wat foto's plaatsen.

Thx voor jullie lieve reacties.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.