Ga naar inhoud

Sproetje: 29 augustus 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Heey Meiden

Vandaag gebeld en kan 8 juli 2013 al voor een heroperatie.

Tot nu toe wordt het 550 High Profile.

As woensdag nog een consult met van Straten.

Erg zenuwachtig na een erg slechte ervaring.

Ik vertrouw helemaal op van Straten heb mooie borsten van hem gezien dus laat de week maar lekker snel voorbij gaan:)

Dit is de link naar mijn topic van de vorige operatie:

http://www.borstenfo...er-mediconsult/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Sproetje

Ik zie dat het gelukt is met je topic :)

Laten we er gewoon van uit gaan dat het helemaal goed gaat komen deze keer!!! :) En 550 cc, hoppaaaaaaa, laat maar komen ;)

Lekker snel al aan de beurt he, mag ook wel! ;) Je hoeft niet met pijn rond te blijven lopen!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je toch eerder kan meissie! Helemaal als je met pijn rondloopt...kun je gaan aftellen.

En we gaan er gewoon vanuit dat het helemaal goed gaat komen, maar begrijp heel goed dat je extra zenuwachtig bent nu... :(

Loop je van de zomer straks toch nog met de boobs die je graag wilt hebben! :1bouncingboobs:

X Flo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden

Helaas gaat mijn operatie niet door 8 juli , vam Straten vind het te riskant om te opereren, kans op complicaties zijn erg groot zei hij.

Jammer itakje dat ik niet kan 8 juli niet kan hadden we elkaar zeker gezien.

Ik doe het ook via Diana Gabriels maar nu maanden later op 13 januari wordt het nu krijg dan 550 cc en misschien dat het 600cc kon worden zei van Straten.

Succes morgen Itakje

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sproetje....

Wel balen zeg... Ik weet niet zeker of het echt complicaties geeft, maar er wordt vaak wel voorzichtig gehandeld....

Ik ben zelf binnen 3 maanden opnieuw geopereerd... en heb geen complicaties gekregen...

Misschien dat er nog een andere optie is? Maar ik begrijp dat je niet weer een hele dure operatie wilt en dus wel iemand wil die ht voor een bepaalde prijs doet?

Ik zal even je titel aanpassen, als er iets veranderd, hoor ik het wel :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bedankt BB

Vandaag bij Nio Geweest in het Slaz en wordt 29 augustus geopereerd zo blij dat het eerder kan,

Krijg 700 cc high Profile

Kan niet meer wachten:)

YESSSSSSSSS GEFELICITEERD!

Wat de complicaties betreft,ken meerdere die het eerder hebben laten doen ook vanwege de pijn die ze hadden door verkeerde plaatsing en die hebben ook geen complicaties gehad ,maar met deze pijn rondlopen is zeker geen optie iets wat niet fijn in je lichaam zit gaat protesteren dus erin laten lijkt mij veel riskanter nu.

Super zeg zo snel dan toch,ben echt blij voor je en natuurlijk vind ik de 700CC nu al geweldig hihi.

Gaat mooi worden . :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jocy

Ik krijg ook de 85 % gevuld.

Helaas weer dual plane:(.

Het blijft moeilijk Jocy211 met het aantal cc ik vind 400 cc tegen vallen bij me zelf , maar dat is meer omdat ik zelf veel grotere borsten heb gehad voordat ik afviel en dan heb je dat formaat in je hoofd en valt het erg tegen als het kleiner is.

Wanneer krijg jij je BO??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.