Ga naar inhoud

Muisjee : 19 augustus 2013 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb me aangemeld omdat ik ook een bv krijg. Ben afgelopen dinsdag bij dokter Verdonck op consult geweest. Spannend!Ik heb een 75A en krijg 300 CC erbij. Heb alleen geen idee wat mijn uiteindelijke cupmaat gaat worden!?Het zag er in de spiegel met dat witte tshirt erover goed uit... Toch twijfel ik nu over het aantal cc. Of het niet iets meer mag zijn. Wat zijn jullie ervaringen met die CC's en cupmaten? Ik ben 21 jaar 1,68 m en weeg 55 k. Wat zijn jullie ervaringen of wat hebben jullie laten doen? Ik heb 19 augustus mijn bv, ben zo blij! Eindelijk wordt het leuk om lingerie en vooral bikini's te passen!De sport bh die je na de operatie moet dragen, moet dat iets speciaals zijn of kan het er gewoon een van de puma of nike winkel zijn? Of dergelijke andere winkel.Iemand ook ervaringen met dokter verdonck? Ben nu al op van de zenuwen maar het zijn wel positieve zenuwen.Heb er tot nu een goed gevoel bij.Ook de kliniek zag er schoon en hygienisch uit en het personeel was zeer vriendelijk!Hopelijk kan ik met jullie je ervaringen delen en ik hoop op reactie(s) op mijn vragen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum Muisjee!

Gefeliciteerd met je datum. Je kan via de zoekbalk zoeken naar anderen die door dr. Verdonck zijn geopereerd.

Best_boobie is hier de cupmaten expert, zij is erg goed in het raden welke maat je gaat krijgen. Dan moet ze wel weten welk merk en welke soort prothese je krijgt.

Het is wel erg belangrijk dat je een stevige sportbh draagt na de operatie, misschien dat je chirurg 1 adviseert? Anders moet je kijken naar welke je prettig vindt.

Stel alle vragen hier die je hebt en hopelijk krijg je veel antwoorden.

Liefs SM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 1.68, paar kilo zwaarder (58 kg) en ik heb 375 gekregen en vind ze in veel kleding nog steeds behoren tot 'klein'. Als je twijfelt, altijd een maatje groter nemen! Mij was toen 295cc geadviseerd door de pc, ben enorm blij dat ik zelf per se meer wilde,anders was ik niet tevreden geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:viannen_01:

Het grappige is dat ik juist GEEN wit shirt aan mocht met de pasprotheses,omdat dat al erg vergroot namelijk,moest echt een donker kleurtje zijn,zodat ik zeker tevreden zou zijn,maar ze hadden enkel maar kleine protheses,had dus niets aan het hele passen.

heb dus op de gok die 500 gekregen.

En ik vertrouwde blind op die chirurg!

En als jij graag iets meer CC zou willen,moet je dat gewoon vragen hoor,nu het nog kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook door Verdonck geopereerd 9weken geleden. Ik ben 1.74 en weeg 61 kilo. Ik had een aa cup en heb 280cc gekregen. Ik was zoooo bang dat ik het te groot zou gaan vinden want ik wilde het mooi natuurlijk houden en niet groter als een grote b kleine c, zo ziet het nou ook wel uit maar het is wat iedereen hier zegt en je went er echt super snel aan.. Voor mij is dit prima nou maar het was niet erg geweest als het iets groter was geworden :) ik heb nou ongeveer bh maat 70c (mss zelf D) en 75b/c

Liefs riri

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor jullie reacties!

Ja het is inderdaad ook dat ik lees dat veel vrouwen er snel aan wennen. En omdat er toch een aardig prijsje aanzit wil ik achteraf geen spijt krijgen dat ik ze toch nog te klein vind.

Een vriendin van mij heeft 350 cc. Ik mocht ze zien, waren erg mooi! Maar inderdaad in dat witte truitje komt alles erger uit dan het is. Daarom dat veel vrouwen zich ook afkleden met zwarte kleding... Hmmm wat lastig dit. Goed dat je het inderdaad zegt Vlinder!

Daarom ook de twijfel nu tussen 300 en 350 cc.. Zijn er trouwens ook tussen maten? Bijv. 320/330 cc?

Undercover98, welke cupmaat heb jij nu dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Muisjee,

Ik ben 18 maart door Verdonck geopereerd. Had een 75C en heb 380 CC gekregen. Zit nu op een 75F and i love it!!

Je wend inderdaad erg snel aan de maat. Ik heb het gevoel alsof het er altijd al heeft gezeten en nooit anders is geweest.

Qua cupmaten verder kan ik je niet erg veel verder helpen. BB daarentegen wel :) Zij weet alles!! ;)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi muisje

Ik heb ongeveer hetzelfde profiel als jou (168m en 52kg) en word 5 aug geopereerd door dr. Verdonck.

Ik heb dus voor die tussenmaat gekozen van 330 cc maar ik heb hetzelfde probleem als jou en wil graag naar de 350cc. Al zit er bijna geen verschil in hoor :)

Succes!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh spannend Kuslyn!

Ben eens benieuwd hoe het gaat worden dan.. Vind wel fijn dat je op de dag zelf nog even kunt passen etc.

Dus misschien dat ik dan toch voor iets groter ga. Ofja een paar CC meer. Ben echt bang dat ik die 300 cc net te klein ga vinden of er te snel aan wen idd zoals jullie zeggen!

Maar het moet wel bij mijn profiel staan (1.68 en 54 K)

Echt fijn zo'n forum, fijn jullie ervaringen te lezen etc.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Je krijgt van Verdonck een extra high profile neem ik aan, want daar werkt hij het meeste mee. Dat is niet vergelijkbaar met anderen die 300 cc krijgen. Alleen Verdonck en een select aantal andere pc's werkt met extra high profile en die hebben meer projectie (volume naar voren) dan de high profile. Dus staar je niet blind op het aantal cc ;)

Het is wel te vergelijken met meiden die ook door Verdonck geopereerd zijn.

Over het aantal cc en waarom een pc daarvoor kiest.. Dit heeft alles te maken met de breedte van je eigen borst. Een prothese mag niet breder zijn dan je eigen borst (bij een eerste bv) omdat je dan te veel kapot maakt vanbinnen. Dus als een pc zegt: meer past er niet in, dan is dat omdat de breedte van de prothese (die vaststaat) de maximale breedte heeft dat binnen jouw borst past :)

Jij krijgt prothesen van het merk Monobloc, en je zou dan 300 cc krijgen. Ik zal hieronder even aangeven hoeveel verschil er zit tussen de maten die er bestaan van Monobloc, extra high profile. Ik kan echter niet zeggen wat binnen jouw borsten past, dat bepaalt de pc :) Hij is namelijk verantwoordelijk voor het eindresultaat :)

Komen ze:

300 cc: 11,1 cm breed en 4,8 cm projectie (volume naar voren)

330 cc: 11,5 cm breed en 5,0 cm projectie

350 cc weet ik niet, want ik heb een iets verouderde catalogus... (en dit is de laatste nieuwe prothese maat van dit merk)

380 cc 12,0 cm breed en 5,2 cm projectie

Zoals je ziet maakt het niet zo veel uit qua projectie bij de verschillende maten! Ze worden meer breed, dan dat er aan volume naar voren bij komt ;)

Als je start van een a cup, dan ga je uitkomen op een D/E na de operatie. Het gaat er dan uitzien als een grote C. Ik weet niet of je het al gelezen hebt, maar prothese borsten vallen altijd net iets anders dan echte borsten. Ik weet niet precies waar dat aan ligt.. misschien omdat de prothesen iets breder zijn dan bij echte borsten voorkomt.. Dat je daarom een grotere bh maat nodig hebt... I don't know....

Dus met alle 4 de prothesen kom je op dezelfde maat uit.. alleen de breedte scheelt een stuk... Zoals ik al zei, moet de pc bepalen wat er dus in kan bij jou :)

Verder zag ik in jouw eerste post dat je al een datum hebt! Zal het meteen even aanpassen in je titel.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Best_Boobie!

Heel, heel erg bedankt voor je reactie, iedereen trouwens! :D

Maar daar heb ik inderdaad veel aan wat je vertelde, nieuwe info voor mij! Maar zeer nuttige..

Ja het draait mij er ook voor een groot deel om dat ik niet van zo'n borsten krijg die in een keer naar voren steken. Zoals Victoria Beckham nu heeft.. Vind ik persoonlijk niet mooi. Net of ze erop geplakt zijn.

Maar zou gwoon een mooie overgang willen vanuit de borstkas zeg maar.. Hoe zit dat met die monoblock?

Weet je daar iets over BB?

En wat houdt zo'n extra high profiel in? Heb daar eigenlijk geen idee van :mellow:

Dus met die 300/350 CC en mijn 75A zou ik rond een grote C uitkomen? Dat zou heel mooi zijn! :D

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De extra high profile is wel de bolste prothese.. dus verloopt het minst natuurlijk... Maar omdat hij achter de spier geplaatst wordt, krijg je geen effect met zichtbare randen..

Je zou eens op zoek kunnen gaan naar foto's van borsten gemaakt door Verdonck. Hij plaatst voornamelijk extra high profile. Ik vind ze er persoonlijk niet nep uitzien.

Als je rechtsboven in de zoekbalk: Verdonck intikt en zorgt dat het blokje op FORUMS staat, dan kom je ieder topic tegen van meiden die door hem geopereerd zijn. Via het profiel van die meiden kunje dan kijken of ze foto's in de galerij hebben staan.

Soms moet je vriendjes worden met iemand voor je ze kunt zien. Meiden hebben ze echter niet voor niks afgeschermd, dus meestal is het wel fijn als je even in een pb vertelt waarom je graag vriendjes met ze wilt worden :)

En die C ga je wel krijgen idd :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meid !!

Idd we kijken er allemaal hard naar uit om lingerie enz te gaan kopen.. Voor de bv willen we er zo weinig mogelijk mee te maken hebben en nadien... Komt alleen alles wat met borsten te maken heeft nog uit onze mond :)

Veel lees plezier en aftel plezier :) en vooral geen stress ! Komt allemaal goed !

Geniet nog van je tietjes :) Hihi !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor jullie reacties weer!

MissesD, ja ik ga der nog effe van genieten, ook al kan dat niet echt met die kleintjes :( haha.. De stress zit er nog niet, maar krijg wel al zenuwen als ik aan 19 aug. denk!

Princess_Nikky: Ben benieuwd wat je uiteindelijke cup gaat worden, spannend he!!

Lijkt me echt raar om in een keer na de BV naar onder te kijken en zien dat er eindelijk wat zit, hihi... Maar t paste er niet in zeg je? Wat voor cup had je voorheen dan? en waar hoop/denk je nu op uit te komen?

Sterkte nog!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Kei lief allemaal! Dankjeee :116:

Ik zal hier morgen als dat gaat lukken mijn verslag opzetten! Ben heeeel benieuwd.. hele dag al buikpijn. ´T dringt nog niet echt tot me door dat ik morgen eindelijk boobs heb!

Haha Ja BB, na al mijn honderduizend vragen en een aantal pb´s naar jou kan ik idd pc worden whehe.

Zal morgen eens aan dr. Verdonck vragen of die nog een collega zoekt... :3:

Liefssss X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.