Ga naar inhoud

Zwolle1985 : 29 maart 2010 : Dr. Laban : Bergmankliniek


Gast Zwolle1985

Aanbevolen berichten

Gast Zwolle1985

Hallo allemaal!

Ik heb ondertussen al de papieren binnen gekregen en goed doorgelezen. Toestemmingsformulieren en medische vragenlijst weer ingevuld terug gestuurd. Ik heb erg gelachen om de menukaart, ik had gewoon 11 verschillende keuzes wat ik 's avonds in de kliniek wil eten hahah! :blink: Ik heb gekozen voor beenham met honingmosterdsaus, nu maar zien of ik ook daadwerkelijk honger heb haha! :4:

Voor de mensen die ook in de Bergmankliniek zijn geopereerd, hoe deden jullie dat met de mensen die jullie gebracht en gehaald hebben? Mijn moeder brengt mij 's ochtends en wil natuurlijk tot na de operatie blijven. Hoe lang duurde het tussen dat je wordt geopereerd en weer op een kamer bent? Maandagochtend is er nou weinig te beleven in de omgeving en ik geloof niet dat er in de kliniek iets van een restaurant/kantine waar ze kan blijven. Naar huis is ook niet echt een optie, aangezien dat 5 kwartier rijden is ofzo. Hoe ging dat bij jullie?

Ik moet zeggen dat de tijd best snel gaat, maar het kan me niet snel genoeg gaan. Ik kijk echt naar het hele gebeuren uit, ik wil dit al zo lang! Ik ben benieuwd of ik dit 1 dag voor de operatie ook nog roep haha! :70:

Grtz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook in de Bergman kliniek geopereerd. Ook beenham met mosterdsaus gekozen. 2 hapjes van gehad toen was ik ineens misselijk en dat lag niet aan de beenham hoor :mellow:

In principe is het na 1,5 à 2 uur wel klaar en dan moet je nog een beetje bijkomen. Kwartiertje of zo. En dan mag je moeder wel bij je. Volgens mij kun je voor je moeder ook een sandwich of zoiets bestellen (zat bij mij tussen alle andere papieren). Hangt een beetje af van wanneer je geopereerd wordt. Om iets te doen te hebben tijdens het wachten kan je moeder bijvoorbeeld een boek meenemen. Bovendien hebben ze een behoorlijk grote hoeveelheid leesvoer in tijdschriftvorm in de wachtruimte. Eind maart kan ze misschien ook wel buiten in de zon (?!?) zitten. Of een wandelingetje maken.

Voor je het weet is het zover! Ik ben benieuwd hoe het je vergaat (en of de beenham zo lekker is als het er uit zag...).

Annca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Sinds lange tijd weer een keer op het forum en zie jouw berichtje staan.

Ik ben zelf ook geopereerd door dr. Laban in de Bergman kliniek en ben super tevreden!

Wat betreft het halen/brengen. 's Ochtends ben ik met de trein/bus erheen gegaan samen met m'n zus. Zij is toen de hele dag bij me gebleven en 's avonds is haar man haar op komen halen. Zou eigenlijk niet meer weten hoe laat ik terug op m'n kamer was, maar volgens mij na 2,5 uur ofzo???

De menukaart is trouwens idd hilarisch, zoveel keus! Maar wel heel lekker!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Zwolle1985

Dames, de tijd begint aardig op te schieten, nog maar een kleine twee maanden! Ik kijk er echt naar uit. Hoe lang hebben jullie je ziek gemeld op het werk? Ik ben van plan drie weken niet te werken, gaat het goed dan wil ik eventueel wel na twee weken weer beginnen. Ik doe momenteel secretarieel/administratief werk, niet zwaar lichamelijk dus. Drie weken lijkt me dan toch wel haalbaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zwolle,

Ja het begint zeker wel op te schieten. Al zal het wachten wel eeuwen lijken volgens mij (teminste dat had ik)

Ik werk op een financiele administratie en ik ben met 4,5 week weer gaan werken, daarvoor was ik er nog niet toe in staat. Ik was veel te moe van de narcose en had ook open wondjes.

Ik ben begonnen met halve dagen en pas met acht weken werkte ik weer volledig.

Nu zal dat per persoon natuurlijk heel veel verschillen, maar ik zou zeker niet te snel weer gaan werken. Deze operatie is geen kattepis. Het is niet goed voor je herstel om alweer te snel dingen te gaan doen.

Op de administratie loop je toch vaak met mappen te sjouwen ze van een hogere plank te pakken (strekken is dus echt niet goed)

De meeste pc zeggen wel dat je na een week weer wat administratief werk kunt doen, maar ze zeggen ook dat je zeker 6 weken rustig aan moet doen.

Ik kon bijvoorbeeld met 3 weken nog niet lekker autorijden pas met een week of 4. Ik weet niet of je ver van je werk af woont?

Als je dan toch in de ziektewet zit zou ik zeker daar goed gebruik van maken komt alleen maar ten goede voor het herstel en resultaat.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Bedankt voor je uitgebreide reactie :) Ik woon 5 min fietsen van mijn werk, kan desnoods lopend. Dat hoeft dus gelukkig niet zo'n probleem te zijn. De kans is groot dat ik helaas niet doorbetaald krijg als ik mij ziek meld, aangezien ik werk volgens een 0-urencontract. Daarom wil ik het liefst zo kort mogelijk afwezig zijn haha. Maar als ik jouw verhaal zo lees ga ik er dus maar wel vanuit dat ik die drie weken vrij echt nodig heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb mij vandaag aangemeld op borstenforum omdat ik erg nieuwsgierig ben hoe andere over hun borstverkleining denken.

Ik ben afgelopen 21 jan. (2 weken geleden) ook in de Bergmankliniek geopereerd (sleutelgatmethode). Dr. Laban is echt super goed. Hij stelt je enorm op je gemak en ook de verpleegsters zijn heel goed en lief.

De eerste paar dagen na de operatie vond ik erg zwaar. Ik ben normaal gesproken een buikslaper en dat kon nu natuurlijk niet. Daarom sliep ik heel slecht en kreeg ik verschrikkelijk veel pijn in mijn rug. Ook kon ik haast niet meer overeind komen.

Nu (2 weken later) voel ik mij een stuk beter. De plakkers zijn er nu helemaal af en kan het resultaat (tot nu toe) goed zien.

Eerst schrok ik enorm van de deuken onderin, maar Dr Laban vertelde dat dit heel normaal was en verzekerde mij dat het echt goed komt.De hechtingen rond mijn tepel zijn erg aanwezig, maar de hechting naar beneden zie ik nauwelijks. Het is echt heel mooi gedaan.

Nu maar wachten totdat de 3 maanden voorbij zijn, want dan pas kun je zien wat het echte resultaat is.

Ik kan Dr Laban echt aanraden. Ik ben super blij want nu kan ik eindelijk normale truitjes aan.;-)

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.