Ga naar inhoud

Winky1110 : 19 juli 2013 : Dr. Tan : Contourkliniek


Aanbevolen berichten

Ik ben Winky1110, 34 jaar oud en alleenstaande moeder van 2 kinderen (6 en 8 jaar oud)

Ik heb eindelijk besloten dat ik het ga doen. Een borstvergroting! Als sinds mijn 16e heb ik het moeten doen met een 70AA cupje. Alleen tijdens de borstvoeding had ik een B-cup (zie maar eens voedingsBH's te vinden in die maat). Al jaren heb ik in mijn achterhoofd wel gedacht aan een BV, maar durfde het nooit hardop te zeggen. Vond me een aansteller en vond dat ik mijn sportieve jongenslijf gewoon maar moest accepteren. En nu ben ik daar dus helemaal klaar mee. Ik heb inderdaad een sportief lijf, maar dan zonder borsten. Dus dit doe ik voor mezelf. Donderdag 4 juli intake, daarna zien we weer verder.

Groetjes,

Winky1110

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Ben een beetje laat met deze reactie, maar moet er even inkomen op dit forum. :7:

Ik ga naar de Contourkliniek in Bussum. Donderdag 4 juli gesprek en een optie voor de operatie op vrijdag 19 juli. Kan niet wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Winky,

Ik ben Elze 30 jaar ook moeder van 2 kids.

Vrijdag 28 Juni heb ik mijn BV laten doen bij Contour kliniek door Dr, Tan.

Ben helemaal tevreden over deze kliniek!

Super goede begeleiding en lieve mensen.

Een aanrader dus!

Ga ervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update: Vandaag op consult geweest bij de Contourkliniek. Ik word inderdaad op 19 juli (ja, dat is al over 2 weken!) geopereerd door dr. Tan. Tijdens de gesprekken geen nieuwe dingen gehoord, want ik had me al behoorlijk ingelezen hier. :-)

Mijn moeder was mee en ik had haar pas 2 weken geleden verteld dat ik de borstvergroting ging laten doen. Ze wist eerst niet hoe ze moest reageren, dus ik was wel een beetje bang dat ze het uit mijn hoofd wilde praten. Ook omdat zij tot haar 50e een A-cupje heeft gehad en daar heel tevreden mee was. Maar gelukkig begreep ze me wel. Met het passen vond ze zelfs dat ik voor de grootste van de 2 moest gaan, terwijl ik in eerste instantie de 'kleinste' al groot genoeg vond. Ik stond bijna te huilen toen ik de pasprothesen uitprobeerde. Wat een verschil! Eindelijk borsten! En waarom heb ik dit niet eerder besloten? Het wordt de anatomische Natrelle MM 320 of 280 en die wordt geplaatst vóór de spier. Als het past wordt het 320, anders 280.

Nog 15 nachtjes slapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, die enthousiaste reactie, best_boobie! :D Het voelt nu inderdaad officieel. Ik heb het nu ook aan een paar mensen verteld, ook omdat ik straks een week 'ondergedoken' ben bij mijn ouders. De reacties vallen me 100% mee, mensen begrijpen wel dat ik het doe.

Gister bij de apotheek geweest om al mijn recepten in te leveren. Ook omdat ik nu al met de Arnica D6 druppels moet beginnen. Hadden ze juist die niet op voorraad. Gelukkig heb ik ze bij de drogist gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal.

Gisteren geopereerd door dr. Tan. Ik was twee uur later aan de beurt dan de planning was, maar uiteindelijk was het zover. De operatie is prima geslaagd. Ik heb 280 ml voor de spier gekregen. Wat zijn ze mooi! Toen ik bijkwam uit de narcose voelde ik me eigenlijk gelijk wel prima. Moest onwijs nodig plassen omdat ik niet vlak voor de operatie wilde gaan, omdat ik bang was dat ik daarna niet meer zou hoeven, en dan zou het zolang duren voordat ik naar huis mocht. Maar goed, zelf naar de wc geweest en daarna een kopje thee en een beschuitje gehad. Mezelf daarna aangekleed, dus dat ging -heel voorzichtig- ook al goed. Nog even dokter Tan gesproken, die was ook tevreden, dus toen mocht ik lekker naar huis, of eigenlijk mijn ouders waar nu een paar dagen logeer. Ik heb wel pijn, maar met de pijnstillers is het prima te doen. Ik kan ook al meer dan ik had verwacht, dus nu moet ik oppassen dat ik te snel teveel ga doen... Vannacht redelijk geslapen, alleen tussen 4.00 en 6.00 uur wel lopen rommelen, omdat ik niet lekker meer op mijn rug lag. Dus 2 keer zelf mijn bed uit en in gegaa. ook dat ging best, zolang ik alles maar heel weloverwogen doe. Dus toch de fraxiparine maar vast gedaan, moest 12 uur na de ingrep, maar mocht ook later, omdat dat midden in de nacht zou zijn.

Eens zien hoe we vandaag doorkomen, merk dat ze iets meer gezwollen zijn dan gister, dus de bh (75 B) zit behoorlijk strak. Gisteren eerst de C geprobeerd, maar die was echt te groot. Maar wat zijn ze mooi... Eindelijk grote-mensen-borsten. Tenminste, zo heb ik het aan mijn kinderen uitgelegd.

Dus, veel goed nieuws!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Buuf !!! :6:

Hoe is het nu met je?

Die nagten zijn niet heel fijn he!

Nog bedankt dat je me hebt afgeleid tijdens het plaatsen van mijn infuus!

Naalden is een klein fobie voor mij :wacko:

Geniet van je nieuwe borsten!

Groetjes Elze30

Graag gedaan, meid! Hoe gaat het nu met je? Wat heeft dr, Tan precies gedaan, vrijdag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elze,

Jemig, nog een keer de prothese eruit en erin, je zult wel weer bont en blauw zijn.

Hier gaat het prima. Kan mijn armen steeds meer bewegen zonder pijn. De zwellingen zijn aardig geslonken, dus het hele strakke is er vanaf. Vanavond de laatste Celebrex, dus morgen zien hoe het zonder gaat. Maar tot nu toe valt het me reuze mee. Gister de pleisters eraf gehaald en de blauwe plekken vielen me ook mee. Zag er verder netjes uit, en daarna heerlijk gedoucht.

Groetjes, Winky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi Winky,

Ik heb mij ook net voorgesteld op het forum. Ik heb op 5 december mijn eerste consult bij Contourkliniek..heel spannend.. Ik heb cup AA en heb ook nooit echt borsten gehad. Ik wil dit al heel lang(ben nu 38) maar heb het elke keer voor mij uitgeschoven ivm de kinderen ( heb twee meiden van 3 en 5 jaar ) en het geld..

Ik zou graag een grote B, kleine C willen maar het moet er wel natuurlijk uitzien.

Zelf ben ik verder smal dus kleine C is denk ik wel mooi ? en kan ik beter achter de spier plaatsen omdat het dan natuurlijker eruit ziet? bedankt alvast voor je reactie!

Groetjes, Nietje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.