Ga naar inhoud

Manonie: 28 juni : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal mij even kort voor stellen.

Ik ben 28 jaar oud,

Naar aantal zwaren jaren aankomen afvallen enz jullie weten het wel. Dan kijk je in de spiegel en weg zijn je borsten :103:

Naar veel twijfelen en kijken op het internet en tv heb ik toch besloten om er wat aan te laten doen.

Je wil je toch vrouw voelen en zonder borsten wordt dat wel een beetje moeilijk. Bij mij dan.

Ik heb 10-5-2013 een consult gehad In de wellnesskliniek in Genk bij Dr L. Visser.

Is allemaal goed gelopen ik had gehoopt op 350/380 cc maar dat is toch afgeraden heb namelijk ook een klein kippeborstje het wordt nu 320 cc high hopelijk kleine D.

Vrijdag 28-06-2013 is het zo ver dan krijg ik mijn nieuwe vriendinnen :101: kan niet wachten.

Liefs manonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Manonie,

na mijn operatie gisteren bij Dr. Visser kan ik alleen maar zeggen dat alles perfect goed verlopen is.
Iedereen heeft natuurlijk zenuwen hoe dichter jou dag komt maar echt, maak je zelf niet op en top nerveus want eens je in de Wellness zelf bent gaat alles precies van zelf en voor je het weet word je wakker met je twee nieuwe aanwinsten ;-)

Komt echt helemaal goed!!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh manonie zo spannend! hou me op de hoogte hoe het gegaan is, veel geluk alles khomt helemaal goed! :D

Hey meis,ik zal nog ff verslagje maken maar is allemaal goed gegaan.

Alleen. kwam Dr Vissen met het bericht dat 320 cc er niet was en dat het 310 cc zou worden, maar daar heb ik ff mijn zegje op gedaan zo van ik wou al meer krijg al minder dan ik wil.

Zij gelijk oké 330 extra high :-) :-) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag lekker vroeg er uit 4:00 uur pff haha,

was rond 7:25 bij de kliniek even wachten toen aangemeld.Pak geld ingeleverd. ;)

Toen naar mijn bed gebracht, foto's gemaakt en mooie jurk en slippers aan,tegen 8:15 kwam DR visser kwam gelijk met de mededeling dat mijn protese's niet op voorraad waren :20::74: dan wordt het 10 cc minder,Ik zij gelijk tegen haar nou ik wou al 350/380 cc dat kon niet nou wil je mij nog minder geven :139: toen zij zij gelukkig oké oké 330 extra high :1boobs: .even aftekenen en toen stond het vast 330 cc. Met de lift naar boven op de tafel gaan liggen (super koud daar) infus er in mooi ingesmeerd met jodium( lief personeel hoor) en toen was ik al weg. Is mij verteld dat ik mijn borsten nog heb vast gehouden maar daar weet ik niets van. wel zelf op het andere bed gaan liggen.11:30 mocht ik naar huis.

De rit naar huis ging goed op het eind begon het vlink te drukken maar al op al valt he mee.

maandag mag de band er af juppie dan kan ik mijn vriendinnen eindelijk zien.

Ik denk dat ik bond en blauw ben. haha

liefs Manonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Kimmetje

Hallo,

Wat fijn dat het goed verlopen is allemaal!

Ik ben geholpen door Verdonck in de wk :) die kwam idd met hetzelfde verhaal...

Ik zou 380 cc krijgen en toen ik op de operatietafel lag kreeg ik ook te horen dat deze niet op voorraad waren, hij zei toen ook meteen dan 350 cc?

Waarop ik antwoordde dat ik absoluut niet kleiner wou, en hij had alleen nog 425 cc voor me dan :D

Ik vond het niet erg dus dat hebben we gedaan en ik heb er geen moment spijt van...

Heel veel succes met het herstel en natuurlijk maandag als je nieuwe vriendinnen onthuld worden :D hihi

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk je verslag te lezen! Fijn dat het goed is gegaan en dat je nu tevreden thuis ligt/zit :)

Verstandig van je dat je hebt gezegd dat je niet voor minder cc gaat maar alleen voor meer.

Ik hoop dat je herstel goed verloopt natuurlijk! En maandag ja joepie dan mag je ze zien, dat lijkt

me zo super spannend. Succes nog verder én veel plezier, liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk je verslag te lezen! Fijn dat het goed is gegaan en dat je nu tevreden thuis ligt/zit :)

Verstandig van je dat je hebt gezegd dat je niet voor minder cc gaat maar alleen voor meer.

Ik hoop dat je herstel goed verloopt natuurlijk! En maandag ja joepie dan mag je ze zien, dat lijkt

me zo super spannend. Succes nog verder én veel plezier, liefs Lot

Dankjewel,Dat gaat wel lukken goed uitrusten dan moet dat goed komen. Nu jij nog:-)

liefs Manon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.