Ga naar inhoud

BVK : Evelien


Gast evi

Aanbevolen berichten

Hallo meiden en dames,

Ik ben Evelien, werk in de verkoop en ben 32 jaar.

Tijdens mijn puberteit zijn mijn borsten enorm gaan groeien. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op cup E. Lange tijd heeft het mij niet in de weg gezeten, maar nu ik langzaam wat ouder wordt levert het toch problemen op. Rug nek en schouders beginnen regelmatig pijn te doen. Tja, dat was te verwachten en het zal jullie niet raar in de oren klinken.

Een oplossing is uiteraard een borstverkleining, maar ik ben zo bang voor de littekens en de pijn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen door ervaringen uit te wisselen.

Liefs,

Evelien x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evelien :48:

Van ervaring kan ik nog niet spreken, maar je kan op de site en internet veel info vinden.

Natuurlijk krijg je de meeste info door een PC naar je boobbies te laten kijken en advies te laten geven.

Zelf ben ik ook nog alleen maar oriënterend bezig. Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt.

Grtzz Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evelien, goed van je dat je aan een bvk denkt. Het is echt niet niks. Wat betreft de littekens.. sja die krijg je nu eenmaal maar bij mij (ik heb ankermethode) zie je na 5 weken de verticale streep al haast niet! Had niet verwacht dat het zo mooi kon zijn. En het horizontale litteken zit in de plooi onder de borst en nu mijn borsten weer wat gezakt zijn, zie je die al helemaal niet. En de pijn.. die is er echt nauwelijks!

Nou ik hoop dat je net zoveel als ik aan dit forum zult hebben. Als je nog iets specifieks wilt vragen, hoor ik je wel!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik heb al in diverse topics rondgekeken en behoorlijk wat positieve reacties en verslagen gelezen. Echt fijn dat er een plaats is waar je over dit soort dingen kunt praten.

Ondanks dat ik "al" 32 jaar ben en dat ik toch "gezegend" ben met een cup E, vind ik dat mijn borsten nog niet eens zoveel hangen. Mijn vriend is het daar ook gelukkig wel mee eens. Dan ga je toch weer twijfelen. Alleen die zeurende pijn/gevoel in je rug en zo. Zeker na lange dagen hard werken. Ook dat snapt hij heel goed. Tis een echte lieverd...!

Ik zou graag nog resultaten zien, maar als ik de rest van het internet zoek, dan kom ik allemaal op vage en buitenlandse sites terecht. Weet iemand waar ik eens wat beter rond kan kijken?

Liefs en weltrusten,

Evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evelien,

Welkom op het forum!!

Ook ik heb weinig tot geen pijn. Het is bij mij nog vers dus hoe de littekens eruit komen te zien kan ik nog niet zeggen.

Om resultaten te zien kan je denk ik het beste wachtwoorden voor de fotoalbums vragen van meiden hier op het forum!

Ik zal je die van mij vast sturen.

Zo krijg je een goed beeld van hoe en wat denk ik.

Groetjes Sophie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi evi, zo heet mijn zusje ook trouwens, een operatie zonder napijn heb je niet, daar moet je niet bang voor zijn, stel je voor dat je ziek bent en geopereerd moet worden dan heb je ook pijn na je operatie, dat is het laatste waar je aan moet denken, voel je je onzeker en denk je dat je je beter gaat voelen als je een bvk hebt gehad dan laat je dat lekker doen, trouwens je hebt last van je schouders zeg je dus het is ook medisch. 1 buurvrouw van mij en 2 nichtjes van mij hebben een bvk laten doen en zijn er zeer tevreden mee, omdat ze last hadden van hun schouders nek e.d hebben ze het ook nog eens vergoed gekregen. Nu wilt mijn moeder ook zo graag, maar haar ziekenfonds heeft het afgewezen dus ze gaat nog eens langs haar huisarts. Voor de pijn moet je niet bang zijn als het wilt moet je het doen komt allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Dank je voor de reacties. Ik lees graag op het BF en haal er veel informatie uit.

Laatst een gesprek met mijn huisarts gehad. Hij heeft voorgesteld om ook fysiotherapie te gaan doen. Ook omdat ik nogal huiverig ben voor een bvk. Misschien dat ik dat maar moet doen.

@ Sophie: dank je voor je ww!

Zijn er misschien nog meer mensen die mij een pb met wachtwoord willen sturen. Ik hoop dat ik zo wat meer inzicht krijg. Jullie verhalen zijn tenminste allemaal echte verhalen!

In het nieuwe jaar hoop ik voor mezelf een beslissing te kunnen nemen. Ook aan de hand van jullie ervaringen.

X

Evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hallo Meiden,

Na een tijdje radiostilte ben ik toch weer terug op het BF. Druk druk druk.

Ik ben er nog steeds niet uit wat ik moet doen met mijn "big girls". Zeker nu de zomer er weer aan komt en er weer een nieuwe bikini moet worden aangeschaft.

Na weer wat lezen op het forum ben ik toch weer meer benieuwd geworden naar jullie ervaringen. Willen jullie die met mij delen? Ik zou graag nog wat voor en na foto's van jullie bekijken en misschien wat stimulerende berichten...

Ik hoop van jullie te horen.

X en liefs

Evelien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evelien,

Wat leuk dat je hier bent gekomen. Wanneer je mijn foto´s wilt zien dan mag je wel even mij een bericht sturen om te vragen naar mijn ww. Ik weet niet wat je allemaal wilt weten maar je mag gerust heel veel vragen stellen. Een operatie zonder pijn bestaat inderdaad niet en als ik kijk naar de pijn die ik heb gehad dan vind ik dat het toch wel heel erg is meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.