Ga naar inhoud

consult dr demeyere gehad


monake

Aanbevolen berichten

sorry voor het late antw maar beetje grieperig geweest.

Ik vond dat ik mijn mening mag geven ook al is dat tegen sommige hun oordeel.

Voor of achter de spier elk heeft zijn voordeel, ik heb er ook met mijn gyneco over gepraat omdat zij er ook dikwijls mee in contact kom zowel als vergroting als reconstructie dus mij laten informeren heb ik zeker voor ik verdere stappen richting een pc deed.

Ik en de persoon die mee was op visitie die was het echt niet eens met het volume, sorry ik vraag natuurlijk en dan geven ze mij 400cc dat is er wat over gezien dat ik fijn ben, dan zien ze van 300m afstand al dat ze vals zijn. Wou ik niet is lijk dat mijn borsten dan een paar minuten voor mij binnenkomen. Elk zijn voorkeur maar als ik klein wil max 300 dan wil ik dit en is ook mijn lichaam.

Zullen resultaat wel zien en als alles achter de rug is laat ik het weten en wil ik het gerust tonen. Heb er zeker geen probleem mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je waar ik heel benieuwd naar ben? Jouw huidige borsten. De Meyere is helemaal geen voorstander van hele grote, onnatuurlijke borsten.

Ik wou zo groot mogelijk en tijdens het plaatsen heeft ie zelf nog gewisseld voor een kleinere prothese, omdat hij niet wou dat het er nep zou uitzien aangezien ik had aangegeven dat ik dat niet wil.

Een aantal cc zegt eigenlijk nog niet veel als je de start van de borst niet weet. Daarnaast lijkt het me net dat jij wel heel veel vel over hebt en dat een grotere prothese dan nodig zou zijn om een lift te voorkomen. Anyways. Ik ben benieuwd naar voor en na foto's. Veel succes met je bv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur ging uit naar 300cc omdat ik ook niet te grote borsten wilde hebben.

Vooraf aan de operatie vertelde De Meyere me dat 300cc te weinig zal zijn ivm te veel weefsel. Zijn advies was dus 350cc. Na de operatie vertelde hij dat 350cc echt het maximale was. Meer had niet gekund.

Ik heb nog van niemand een reactie gekregen op mijn borsten dus blijkbaar past dit bij mij. Ik ben super blij met de 350cc en had niet kleiner maar ook niet groter gewild. Liever iets meer cc en opgevulde borsten dan te weinig cc en vel over.

Wat Verooo al aangeeft heeft de aantal cc's zeker te maken met de beginsituatie van je borsten.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw....

Verschiet ik even van.. Ik was voor demeyere bij een andere pc geweest waar ik letterlijk op 5min buiten was... Voelde me gelijk bij de beenhouwer... Toen ik bij demeyere was voelde ik me meteen rustig en had meteen vertrouwen in hem ! Ook verstond hij goed wat ik wilde.. Uiteindelijk is tijdens de operatie er ook meer in gegaan dan hij aanvankelijk dacht dat er zou ingaan.. MAAR ik had aangegeven dat hij zelf mocht kijken en men vriend ook natuurlijk.. Wat er het beste zou gaan voor mij.. Zo groot mogelijk te gaan en nog een natuurlijk uitzicht dat past bij men lichaam... Gisteren dag na de operatie even gepiept en ik denk dat het mooi gaat worden ! Het is zeker nog stijf en stug maar logisch ook e.. Er steekt ineens meer in he... Bij een zwangerschap is het zo dat je buik 9maand de tijd heeft om te rekken en soepel te worden... Bij een bv is hey van de ene dag op de andere dat er wat bij gestoken is dus je huid rekt nadien en wordt soepel

Met der tijd.. Das geduld hebben he... Volgens mij weet demeyere heel goed wat hij zegt en doet hoor... En neemt zeker de tijd voor naar je te luisteren.. Ik had 10 bladen mee met wat ik mooi en niet mooi vond en hij heeft alles bekeken.. En gezegd wat mogelijk was... Jammer dat je zo een slecht beeld van hem hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wil ik ook even reageren...

Iedereen mag zijn mening geven en iedereen mag een goede of een slechte ervaring met Bruno hebben.

Ik heb (tot nog toe, ben 3 dagen PO) een hele goede ervaring met Bruno Demeyere gehad.

Toen ik bij hem op consult ben geweest heb ik pasprotheses (kipfilets) in de BH mogen passen. Mijn voorkeur ging toen uit naar 300cc. Tijdens de operatie is er echter maar 275cc in geplaatst. Dat vond Demeyere tijdens de operatie (in samenspraak met mijn man) de mooiste maat. Zoiets zie je pas echt als ze erin zitten. Ervoor heb je een inschattingsmarge. Het is dus zeker niet zo dat Demeyere maar groter wil plaatsen want bij mij heeft hij zelfs minder gedaan.

Maar nogmaals, ieder zijn mening en ieder zijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeggen al deze reacties niet genoeg Monake? Nogmaals, ik val jou echt niet persoonlijk aan hoor, maar alleen de zogenaamde feiten die je noemt. Als jij je niet goed voelt bij Dr. de Meyere is dat jou goed recht. Niet iedereen kan met iedereen een goede klik hebben en misschien had jij zelf een heel ander idee in je hoofd. Maar goed, ik ben benieuwd waar je naartoe gaan en wat het uiteindelijk gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.