Ga naar inhoud

browneye : 15 juli 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Vandaag op controle geweest! alles was goed ik heb nu gaasjes aan zijkant van me bh als een soort propje om ze iets meer naar het midden te drukken!

was fijn om even consult gehad te hebben bh die ik had gehaald was ook goed de 70 c

nog 4 weken de bh aan in de nacht en 6 weken overdag.

mijn borsten waren al goed gedaald dus tot nu toe voorspoedig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Ja sorry hoor, maar Diana wordt de tissue/gaasjes vrouw..

heb jij nou ook al iets gekregen om je borsten verder naar binnen te duwen??? :45: OMG... Te grappig...

Ik kan je nu al vertellen dat dat niet gaat helpen... Wie had dat nou laatst ook te horen gekregen van Diana? En had binnen 3 dagen als ik me niet vergis, al blauwe plekken op die plaatsen??

Sorry voor het negatieve bericht en misschien ietwat sarcastisch, maar in het anderhalf jaar dat ik hier rondloop, heb ik nog nooit eerder gehoord van borsten die dichter bij elkaar komen te staan, door gaasjes op tissues in je bh te stoppen :106:

Hoop uiteraard dat het bij jou zal helpen.... en dit berichtje is niet kwaad bedoeld. Ben alleen erg verbaasd... :wacko:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha maakt niet uit hoor BB moet wel lachen om je reactie, is ze echt zo;n gaasjes vrouwtje ?? hihi

ik doe stuk of 4 kleenex op elkaar in het speciale vakje aan de zijkant van de FILA sport BH zodra ik ze erin doe zie ik ze wel om hoog komen....maarja weet niet hoeveel zoden het aan de dijk zet en wat evt. het verschil zou zijn als ik het niet zou doen haha...

en je kan mij wat dat betreft veel wijs maken hierover, maar ik moet zeggen dat ik wel echt het idee had dat het wel helpt hebt idee dat ik de borsten nog beetje in vorm kan duwen bij.v met die grote bh gingen ze echt hangen en nu met strakke bh zag ik ze weer anders worden...maja dat ook door dalen komen?

Verder gaan me Boobs echt lekker! vandaag begonnen met werk (werk op kantoor) ging goed...heb wel effe me laptop thuis gelaten ivm tillen ...had wel een wat wijder shirt aangedaan ik d8 straks zien ze het hahah....ben weer beetje de oude aan het worden werd best crazy thuis afgelopen week...zal weer even wat nieuwe foto;s posten deze week!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof oprecht dat die tissues zeker wel helpen, het is toch een extra steun..

Nou ja oke dan maar haha

Borsten gaan door het op de plaats zakken ook meer bij elkaar staan, dus je zult het nooit zeker weten ;)

Zolang het geen pijn doet, kun je het doen.... Maar als het pijn gaat doen, gooi je ze eruit :)

hihi

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

even update over mijn Boobs :)

Ik heb wat minder tissues ertussen gedaan, ik was wat enthousiast geworden over het idee dat ik de boobs doormiddel van Tissues naar binnen kon drukken (wat ik erg mooi vind) waarop ik vervolgens een pak tissues aan iedere zijde had... :14: :14: :14: .... dit deed na een week wel wat zeer en leverde wat deuken op :) ben daar dus mee gestopt een paar dagen..... Ze zijn nu weer prachtig heb er sinds vandaag wel weer tissues tussen maar niet zoveel..

.verder gaat het voorspoedig zijn nu 2 volle weken voorbij voel ze nog wel wel rondom de borst soort prikkelig prikkeldraad ofzo...maar het doe geen pijn. Af en toe gooi ik ze even los heerlijk is dat :01: :01: haha....

Wonden genezen ook goed ik heb sinds vandaag even geen gaasjes tussen bh en wond want ik had last van de afdrukken dat begon wat knellerig te voelen steeds dus probeer nu zonder.

Nog 2,5 tot 3 weken met bh slapen en nog 4,5 tot weken overdag dragen :) ...ben even benieuwd wat een goed moment zou zijn om te sjoppen voor BH??...heb niet het idee dat er nu nog veel gaat veranderen aan de maat of omvang. ik wacht even totdat de wondjes helemaal dicht zijn...dus denk over 2 weken wel goed moment is.

ik zal even wat foto's posten deze week hoe ze er nu uit zien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Okay nog even een UPDATE ik heb afgelopen week mijn eerste BH gekocht dat was een 75E !!! ik had nog niet echt een push up, maar me borsten lijken veel groter dan in de sport BH die alles plet ...hahaha....erg blij ik hoefde niet perse op de 6 weekse controle te komen omdat alles voorspoedig gaat!! na de 4e week mocht ik zonder BH 'snacht maar dat heb ik nog niet gedaan...voelde nog niet goed

Ik zal zo nog even wat foto's posten van afgelopen week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:45:

Meestal zie je dat aan je boobs.. Als ze niet meer zo strak staan en je tepel niet meer zo als een bobbel op je borst staat.

Verder heeft het ook te maken met hoe ver je boobs al gezakt zijn :) Dus heb je nog een onnatuurlijke bolling bovenaan, terwijl dat niet de bedoeling was, dan moeten ze nog zakken en kan er nog geplopt worden haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is echt eng! Ik had dat de 2e dag. Ik ging heel fanatiek al douchen en afdrogen. Dus ik met mijn ene arm naar de andere en toen voelde ik echt wat 'ploppen' inderdaad. Net of mijn prothese even een sprongetje maakte :45:

Als het gebeurd, dan weet je het meteen. Je voelt echt iets wegploppen. Ik vond het geen aangenaam gevoel eerlijk gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.