Ga naar inhoud

browneye : 15 juli 2013 : Dr. Straten : UCCZ Dekkerswald


Aanbevolen berichten

Naar alle benodigde informatie over mijn toekomstige boobies :)

na jaren lang het willen word het eindelijk werkelijkheid.

Alleen nu nog even kijken waar ik het wil doen.

Ik ben dus Lisette 25 jaar en heb kleine 75b ik draag altijd dubbel pushhup bh's anders lijkt het zo weinig en zeker in een straks truitje..ik voel me niet sexy en vrouwelijk genoeg.

Ze hoeven voor mij niet te groot maar er mag wel een vollere borst komen.

Er zijn genoeg aanbieders, maar ik heb al een paar opties gezien Diana Grabriels en Dr. Plovier..dus ik ga komende weken beetje rondneuze en jullie verhalen en ervaringen lezen.

Mocht je voor nu al tips en info hebben stuur me een pb of reageer hierop.

Alvast bedankt ladieszzz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen kijk ook bij Dr Nio in het SLAZ

Of bij Dr Demeyere :)

Daar zijn veel goede verhalen over op het forum.

Volgensmij maakt d'r Plovier over het algemeen wat grotere borsten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom browneye! Ik ben zelf bij dr. Straten via Diana Gabriels geweest, geen seconde spijt van gehad en super blij met het resultaat! Ik zou gewoon 2 of 3 verschillende consulten inplannen, kijken bij wie je het beste gevoel hebt.

Succes met beslissen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Browneye!

Leuk dat je de knoop hebt doorgehakt. Ik ben net zoals AA86 door dr. Straten aan hele mooie (al zeg ik het zelf :12: ) borsten geholpen. Ik ben niet via Diana gegaan maargoed, het zijn dezelfde handjes haha.

Inderdaad een goeie tip om meerdere verschillende consulten in te plannen. Let er daarbij ook op dat je niet altijd meteen de PC te zien krijgt bij een consult, terwijl dit wel heel belangrijk is aangezien hij/zij er het meest over weet en je het beste kan adviseren. Dit kun je meestal van tevoren aangeven of er in ieder geval naar vragen. Bij Aesthetic Beauty Clinics, waar ik ben geweest, kreeg ik F. Straten wel meteen te zien.

Ik ben zelf 24 en ben met 300cc high profile (5,4 cm) anatomische Mentor protheses van 70A naar 70E gegaan. Ziet eruit als een volle C. Maar richt je vooral niet op cupmaten, pas gewoon lekker daar wat pasprotheses want dan zie je het beste wat je mooi vindt.

Veel plezier met de voorpret!
Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladiess bedankt voor jullie reacties! ik heb al consult geplant voor volgende week bij Gabriels ik heb gevraag of deze met de chrirug is daar hoor ik nog van.

Werkt van Straaten bij meerdere klinieken??

ik ben ook nog een consult aan het plannen bij PLovier, omdat het verder is, is dat effe puzzelen :) en wil ook nog bij DeMeyere van Artemedis in Belgie kijken.

Mijn gevoel nu zegt al, om bij Plovier te gaan, maar ik wacht de consults af!

Ik ben trouwens. 1.66 en denk rond 58/60kg, ik wil door mijn lengte en mijn figuur niet te groot inzetten anders word het zo propperig misschien :) ....maar wil wel max.

Wat zijn jullie maten en afmetingen??

groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Heel veel succes met je consulten en je moet doen waar je je goed bij voelt idd!

Zelf ben ik ook geopereerd door dr. de Meyere en zeer tevreden :) Plovier is meer van de grotere borsten, maar ook van dr. Straten heb ik mooie resultaten gezien :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even gebeld naar Diana Gabriels kliniek, ik had een mail gestuurd of de afspraak direct met de chirurg kan van Straaten kon, hier had ik geen reactie op gekregen...aan de telefoon zeiden ze dat diana aan de hand van het gesprek gaan kijken welke chirurg er bij je pas, maar ik heb direct gevraagd naar van straaten. ...ik heb dus gebeld om het consult met Diana om kunnen zetten naar het consult met de chirurg. toch blijft het lastig om beslissingen te nemen hierin...is het niet zo dat Diana meer tijd en aandacht besteed dan de chirurg ?? ...ik moet mezelf erg in toom houden om niet te hard van stapel te lopen met alles haha...maar ik heb erg veel aan jullie ervaringen in dit forum!!

mijn consult is nu zelfs 1 dag eerder a.s. woensdag :)

de de chirurg is op vakantie van 22-07-2013 tot 12-08-2013 ik hoop zo dat ik voor die tijd nog geopereerd kan worden anders word het voor mij pas eind september half oktober ivm vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou het is allemaal heel snel gegaan ineen x!! ik ben gister op consult geweest bij Van straaten via Diana Gabriels. toen ik het deurtje uitliep bij van Straten was ik nog wat aan het twijfelen toen Diana Gabriels dat hoorde moest ik bij haar op Consult. Dit nam mijn twijfel af. Ik heb beha gepast met cc´s erin ze adviseren me 400 cc achter spier rond!!

Ze keek naar mijn Billen en zei bij die ronde kont horen ronde protheses :)

ik heb vrij slappe tietjes nu dus druppel zou hier niet mooi in zijn.

Ik twijfel nu nog een klein beetje om 450cc te nemen ik heb deze niet gepast, misschien nog even doen, maar 15 juli is de grote dag!!! Ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He ik zie dat jij maandag ook bv krijgt!

Ik ook.

Al nerveus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben erg blij!!

gister moest ik me om 7.00 melden was net optijd ivm wegafsluitingen van de 4daagse :) Was helemaal niet zenuwachtig want besefde het hele tijd niet wat er komen ging.

maar in het ziekenhuis was de zuster er ook nog niet dus dat was okay!! ik werd als eerste geholpen alles werd heel fijn en goed uitgelegd! toen ging ik naar de Vecoever (ofzoiets) kamer toe waar ik infuus kreeg (ik moet daar nog even iets van een formulier tekenen want dat waren ze kwijt geraakt bij de kliniek) toen me borsten afgetekend...heb nog met frans overlegd om evt. 425 te nemen hij heeft gekeken maar hij heeft het afgeraden ivm smal postuur en weinig ruimte in me vel/weefsel. Toen ging het echte werk gebeuren ronde protheses erin 400cc dual plane.ik was om 08:50 in de Uitslaapkamer werd na een paar uur wakker maar was erg van de kaart, lage bloeddruk zachte hartslag en misselijk ik heb nog tot 12:15 daar gelegen erg lang, ik zag iedereen komen en gaan, maar ik was nog niet goed genoeg en kreeg nog medicijnen.....terug op de afdeling bij mijn vriend en moeder..was helemaal geel en nog suf...om 15:00 kwam ik weer beetje terug op aarde gegeten gepraat ik moest nog wachten tot eind van de dag Frans komt dan langs voor een check en evt. als er wat mis gaat dat ze direct kunnen ingrijpen...(ik d8 eerst lekker vroeg opereren op tijd naar huis :) maar dat gaat niet op haha)

Al met al ben ik onwijssss blij gister avond even gekeken... ik zal even wat foto;s posten, pijn valt nu mee neem regelmatig pijnstillers. ook goede nacht gehad alleen last van me rug van het rug liggen dus wandel tussen door effe wat en zwaai wat met me benen voor soepel te blijven.

ze zitten ook nog niet helemaal gelijk mijn boobs ene tepel wijst naar onder de ander iets naar boven(dit was de natuurlijke stand ook al iets)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! Goed herstel verder, ik hoop dat je snel van de misselijkheid af bent. Veel drinken! Dan gaat het narcosespul er sneller uit. Cola helpt ook echt tegen misselijkheid, warm water met een beetje honing ook dacht ik. En natuurlijk bouillon, kom je meteen een beetje op krachten.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaj Chick,

Allereerst gefeliciteerd!

Vervelend dat de narcose zo slecht bij je gevallen is maar zo te horen hebben ze goed voor je gezorgd. Wat ik al op FB zei, zorg dat je lekker wat eet, drink een soepje etc om lekker op krachten te komen en laat je lekker verwennen.

Wat betreft de stand van je borsten, iedere onevenheid wordt nu extra benadrukt eigenlijk.. maar dat kan nog veranderen straks als ze ingedaald zijn enzo, dus ik zou daar nu nog niet al te veel op letten.

Je foto's zien er iig al super uit! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Als je bouillon drinkt of iets anders met zout erin, dan graag extra veel water drinken!! Zeker met deze warmte zou ik je adviseren om 2 liter water te drinken op een dag... (ook als je geen bouillon zou drinken)

Met warmte kun je namelijk extra vocht vasthouden.

Het water heltp ook goed tegen de misselijkheid, zoveel mogelijk van drinken dus ;)

Ook liefst geen koffie drinken, houd je ook vocht van vast :)

Goed dat het met de pijn meevalt!

Een goed herstel gewenst!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de omvang is nu goed al zal de cup iets groter kunnen. zal morgen even goed nagaan daar en laten meten. Ze zitten nu wel weer lekker stevig erin en borsten hangen minder en zijn nu weer recht op dus dat is wel weer mooier en fijn!

enige wat ik doe laatste week is slapen!! pfff... zal misschien door de tramadol komen? ik ben nu even gestopt met pijnstillers hoop hierdoor wat meer energie te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.